naana Kirjoitettu November 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2009 Saattaa olla tyhmä kysymys, mutta voiko flakka sormukselle tehä 'muodonmuutoksen' niin että se oliski puolipyöreä? Ja jos tuommonen on mahollista, niin mitähän se vois maksaa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
juillet Kirjoitettu November 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2009 ^ kaipa sitä hiottua saa, hinnasta en osaa sanoa. Kannattaa kysyä kultasepältä ja jos onnistuu, niin hinta-arviota parista paikasta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
möö Kirjoitettu November 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2009 Mua kiinnostaisi sama toisinpäin. Paitsi että ei ihan flakaksi asti, vaan puolipyöreästä vähän vähemmän pyöreäksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hugolina Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Mulla on kihlana flakkarunkoinen sormus yhdellä kivellä, ja nyt kun olen rinnalle hakenut vihkiä, niin kummasti vaan aina näyttää valinta osuvan tynnyrirunkoiseen. Kyselin kultasepältä sormuksen muokkaamista flakasta tynnyriksi tai jopa puolipyöreäksi. Ilman kiveä olevan sormuksen voisi saada ihan vain kulmia pyöristämällä muokattua, kivellinen sormus olisi helpointa ja edullisinta sulattaa. Hinta-arviota en huomannut kysyä, mutta harkinnassa on tuo sulatus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hanna K Kirjoitettu June 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2010 Flakkasormus on mahdollista hioa puolipyöreäksi, mutta sormuksen paksuus vaikuttaa siihen, kuinka paljon sitä saa pyöristettyä. Lähestulkoon kaikenlaiset muokkaukset ovat mahdollisia, käväise paikkakuntasi kultasepältä tiedustelemassa hinta-arviota. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts