nanan Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Olenn ajatellut käyttäväni Chefs Gourmet Cateringia ensi kevään häissäni. Onko kellään tuoreita kokemuksia, plussia ja/tai miinuksia kyseisestä pitopalvelusta? Muutaman vanhan kommentin löysin, mutta kuulisin todella mielelläni lisää!Kiitos jo etukäteen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mawram Kirjoitettu January 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2010 Hei, olen itse juuri pyytänyt tarjousta Chef's Gourmet'lta, vastausta vielä odotellaan. Kuulen mielelläni kokemuksia, päädyitkö itse tähän pitopalveluun ja mitä muita vaihtoehtoja harkitsit? Toivatko tarjoilut, astiat ym. paljon lisähintaa nettisivuilla esitettyihin listahintoihin? Menut näyttävät kyllä todella upeilta nettisivujen perusteella! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Isolde Kirjoitettu January 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2010 Sekä hyvää että huonoa. Hyvää siitä, että sulhaseni työpaikka käyttää Chefs Gourmetia aina tilatessaan ruokaa (viikoittain) ja on kuulemma järestään todella herkullista. Huonoa siitä, että vaikka laitoin heille yksityiskohtaisen tarjouspyynnön (jossa vielä mainitsin, että heitä oli suositeltu), en saanut heiltä ajoissa tarjousta. Monta kuukautta myöhemmin, kun pitopalvelu oli jo varattu, sain vastauksen tyyliin "Jaa niin, olitteko te pitopalvelua vailla?"Jäi vähän sellainen maku suuhun, että odottelivat isompaa keikkaa (meillä pienet, 60 hengen häät)... Ei mielestäni ammattimaista käytöstä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jenninen Kirjoitettu April 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2010 Itse laitoin heille juuri kyselyn kesän 2011 häistä. Voin sitten kertoa, mitä tarjoavat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MamaL Kirjoitettu November 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2010 Väittäisin että suomen paras pitopalvelu. Oli meidän häissä 2005, sen jälkeen on monet ystävät käyttäneet häissään ja muissa juhlissa. Aina loistava ruoka ja ihana palvelu. Itsekin olen tilannut valmistujaisiin ja töihin omien häiden jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mimmi Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 1kk sitten laitoin tarjouspyynnön eikä mitään ole kuulunut. Pitää varmaan soitella perään. Onhan tuollanen kyllä ärsyttävää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barcelona Kirjoitettu June 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2011 Olen lähettänyt tarjouspyynnön noin kymmenelle pitopalvelulle ja tämä on ollut ainoa, josta ei ole kolmen-neljän viikon jälkeen kuulunut vielä mitään. Saa nähdä vastaavatko he toiseen tarjouspyyntööni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hapsu<3 Kirjoitettu July 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2011 Meille on varattu Scandinavian Chefs Gourmet Catering kesälle 2012. Yhteydenpito oli todella hyvvää ja nopeaa ja ruoka vaikuttaa herkulliselta. Katsotaan uudestaan häiden jälkeen mitä mieltä ollaan, nyt olen tyytyväinen asiakas Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Suosittelen Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Syyshäämme tarjoilut hoiti Scandinavia Chefs ja olen valtavan tyytyväinen! Kaikki ruoka oli todella herkullista ja sitä oli runsaasti, esillelaitto kaunis ja tyylikäs ja tarjoilijoiden toiminta huomaamattoman ammattimaista alusta loppuun. En keksi tarpeeksi ylistyssanoja, mutta suosittelen lämpimästi heitä kaikille. Myös yhteydenpito oli kaikin puolin erittäin sujuvaa tarjouksesta lähtien laskutukseen saakka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts