marabello89 Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 Meille tulee pitopalvelun kautta valkosuklaajuustokakkua ja mansikkakastiketta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu January 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2011 Me tilataan kondiittorilta. Saa varmasti juuri senlasen kun haluaa, pitopalveluilla saattaa olla suppeampi valikoima. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SiiruS Kirjoitettu March 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2011 Me tehdään kakut itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rhonda_Tyger Kirjoitettu March 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2011 Itse teen, varmasti vanhemmat auttaa tarvittaessa. Tehdään kaikki tarjoilut itse, ainakin tällä vierasmäärällä. Ainahan sitä voi hakea lähimarketista käpykakkuja jos tulee paniikki viime hetkellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olgis Kirjoitettu March 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2011 Meille tulee pitopalvelun kautta kakku, mutta samalla se on myös sukulaisen tekemä. Pitopalvelu kun on mun kummien firma. Kummitädin kanssa ollaan yhdessä kakkua suunniteltu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kultasiipi Kirjoitettu March 25, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2011 Siskoni (eli kaasoni) tekee kakut. On ihan loistava täytekakkujen tekijä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts