Gizmo09 Kirjoitettu September 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2013 Itse uusioperheessä eläneenä meillä tilanne on ehkä jopa monimutkaisempi kuin normaalisti, eli siis vanhempani ovat molemmat jo kuolleet. He erosivat minun ollessani 5v. ja täten olivat jo ehtineet avioitua ja saada lisää lapsia ( minulla siis 5 sisaruspuolta). Nyt siis vanhempieni lesketkin ovat jo ehtineet pariutua uudelleen. ( tosin eivät enää onneksi ole lisää lapsia tehneet ) Niin alkaa nämä sukulaissuhteet olla jo huvittavia. Isäpuoleni vaimolla on kolme omaa lasta ja isäpuolellani siis kolme omaa. Nämä isäpuoleni lapset kustsutaan koska ovat siis minun ihan oikeita sisaruspuolia. uuden vaimon lapsia emme kutsu (tosin ovatkin jo kaikki muuttaneet pois kotoa) vaikka uuden vaimon kutsummekin. Äitipuoleni ei vielä ole naimisiin asti uudelleen päässyt mutta kyllä hänetkin kustumme miesystävänsä kera. Mutta siis asioita voi ajatella vaikeasti tai sitten ne vaan oikesti ovat sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts