MotherLion Kirjoitettu July 29, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2013 Minulla oli myös levollinen olo, pikkuisen mahassa perhosia ennen kuin ovat aukesivat ja veljeni saattoi minua alttarille Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu July 31, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2013 Minulla kylla jannitys nousi pikkuhiljaa valmistautuessa! Juuri ennen vihkimista jannitys oli huipussaan, mutta siita se sitten tasaantui, kun paasin kaytavaa pitkin miehen viereen seisomaan, ja taman kadesta kiinni pitamaan Mutta kuten kirahvi tuolla jo sanoi, kannattaa ottaa jo edellisena iltana se ajatus ja asenne, etta kun haapaiva koittaa, siina vaiheessa ei kannata eika voi enaa muuta kuin rauhoittua keskittymaan kasilla olevaan asiaan. Itse annoin puhelimen muille, keskityin aamun ja aamupaivan valmistautumiseen, ja sitten olikin aika menna naimisiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HHVA Kirjoitettu September 17, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2015 Hengitti vaan syvään ja mietti että rennosti vaan... Hyvinhän se sitten meni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
watershine Kirjoitettu September 22, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2015 Eipä jännittänyt tippaakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minitikru Kirjoitettu July 14, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2016 Helposti, kun en jännittänyt ollenkaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanshe Kirjoitettu June 6, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 6, 2017 Vihkiminen jännitti "hyvällä tavalla", joten jännityksen purkautumisen jälkeen oli tosi hyvä fiilis. Häiden järjestelyihin liittyvä jännitys sen sijaan hermostutti koko päivän ja vielä jonkin aikaa häiden jälkeenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
LilleriLalleri9 Kirjoitettu June 8, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2017 Mua ei ihan kauheasti edes jännittänyt. Lähinnä jännitin kaikkea etukäteen, ja vielä kampaajan tuolissakin hermostutti, mutta kun vihkimisen aika tuli, olin yllättävän rauhallinen ja tyyni, joskin nieleksin kyyneliä ja sain kuin sainkin pidettyä liikutuksen kurissa. Juhlissa vain hymyilin ja nautin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu July 17, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2017 Kiva huomata, että kaikkia ei ole jännittänyt. Mietin, mikä mussa on vikana, kun ei jännittänyt yhtään. Torstaina illalla vielä kutkutteli, perjantaina kutkutti juuri ennen kun lähdettiin koristelemaan juhlapaikkaa ja sitten hiljeni kokonaan. Mä olen myös todella kova jännittäjä, joten tämä yllätti aika paljon. Ei tullut isoja tunnekuohuja vaan oli tasaisen hyvä olla koko ajan ja hymyilytti. LilleriLalleri9 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts