Jun Kirjoitettu June 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2014 Kengät oli varmaan ensimmäiset, ne kun ostin juhlakengiksi ennen kosintaa jo. Seuraavana ostin sukkanauhan, kun nätti ja edullinen tuli vastaan ihan yllättäen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhYeah! Kirjoitettu July 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2014 ensimmäinen ostos oli vihkisormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Brego Kirjoitettu July 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2014 Hääpuku oli ihan ensimmäinen ostos. Tosin päätin, että jalkaan tulevat yhdet valkoiset kengät, jotka minulla jo ennestään on. En niitä kuitenkaan laske, kun niitä ei ostettu häitä ajatellen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu July 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2014 (muokattu) Laskentatavasta riippuen kengät ja laukku (ostettu juhlakäyttöön ennen kosintaa, mutta häitä ajatellen) tai sitten hääaiheinen nessupaketti äidille Tiimarin loppuunmyynnistä (tosin sekin ennen kosintaa) Muutoin ensimmäinen ostos on varmaankin tylsästi juhlapaikka (ts. varausmaksu), vaikka sekin on vielä vahvistamatta.edit. Ei ollutkaan juhlapaikan varausmaksu (paikka vaihtui), vaan valokuvaajan varausmaksu. Muokattu: August 30, 2014, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu July 14, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2014 Ensimmäinen ostos taisi olla hääkirja/kansio muistiinpanoille ja merkinnöille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hmt Kirjoitettu July 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2014 Taisi olla mun vihkisormus. Oltiin menty kihloihin joulukuussa, tammikuussa oli häämessut, joista löytyi hyvällä alennuksella aivan ihana sormus. Sormus oli juuri sellainen, mistä olin haaveillu ja sopi tismalleen kihlan kanssa yhteen. Sieltä se sitten lähti mukaan, vaikka ei oltu suunniteltu ostavamme sitä vielä niin aikaisin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minky_ Kirjoitettu July 29, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2014 Ensimmäinen ostoksemme oli minun vihkisormus <3 ..Vielä pitäisi malttaa pitää sitä vajaa vuosi jemmassa ennen kuin saa pujottaa sormeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
"i do" Kirjoitettu July 31, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2014 Askartelutarvikkeita ostin kutsuja ja juhlapaikan koristelua varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hallakaisla Kirjoitettu August 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2014 Vihkisormus alkuvuoden häämessuilta! Eihän niihin häihinkään silloin ollut kuin kaksi ja puoli vuotta, mutta ne messutarjoukset on niin hyviä ja löytyi juuri sellainen kuin halusin! <3 Sulhanenkin oli tyytyväinen, kun oli lähestulkoon halvin mahdollinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexsuuri Kirjoitettu August 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2014 Todennäkösesti eka ostos tulee liittymään mun eli miehen pukuun, kun just lähössä Viroon. Sieltä saa kaiken halvemmalla ja en aijo mitään merkkipukua ostaa. Jos oikean sävyisen solmion tai edes puvunsukat löytyisi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balafre Kirjoitettu August 4, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2014 Bändi varattiin ekana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emina Kirjoitettu August 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2014 Juhlapaikka varattiin ensimmäisenä, sitten tuli varmaan kutsukorttimateriaalia (jota ei kyllä käytetä oikeissa kutsuissa) ja hääpuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janeten Kirjoitettu August 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2014 Ensimmäinen (ja toistaiseksi lähes ainoa) häähankinta oli rakkausrunoja sisältävä kirja, josta ajattelin poimia runoja kutsukortteihin tai hääkarkkien kylkeen. Molempien hääkengät lähtivät myös eilen tilaukseen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu August 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2014 Ostin muutamia päiviä kihlauksen jälkeen häälehden. Aina on ollut sellainen olo, ettei niitä ole oikeutta katsella ennen kuin on kihlautunut, ja vihdoinkin minäkin kuulun tähän salaseuraan, jonka jäsenet saavat ostaa noita ihanan paksuja lehtiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marjukka.m Kirjoitettu August 16, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 16, 2014 meillä oli arpa meinattiin voittaa häärahat, mutta voitettiini vaan arvan hinta takasin ensimmäinen "oikea" hääostos oli mun mekko;) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cappu Kirjoitettu August 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2014 Hääpuku! Etsin netistä kuvia ja huomasin, että tän kesän mallisto oli paljon enemmän mieleen, kuin tulevat. Äkkiä siis liikkeeseen ja siellähän se nettisuosikki oli - ja mukaan tarttui. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
millamar Kirjoitettu August 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2014 Mulla oli kansio, johon oon alkanut laittaa suunnitelmia. Muuten tais olla satiininauha, jota käytän koristeisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kylmä_Tuuli_Lokakuun Kirjoitettu August 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2014 Kutsukortin koristeet, pitsit, nauhat sekä "timantti"soljet on ostettu aivan ensimmäisenä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanna93 Kirjoitettu September 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 2, 2014 Karkkibuffetin kauhat täältä naikkareiden kirpparilta. Aloitin tärkeimmistä selkeästi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sannuli22 Kirjoitettu September 10, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 10, 2014 Mä ostin ensimmäisenä kutsukortti pohjia yms tarroja tiimarin alesta. Oli pakko ostaa kun halvalla sai Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuppura84 Kirjoitettu September 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2014 Ostin ensimmäisenä askartelutarvikkeita Tiimarin alelaarista =0) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sokerimorsian Kirjoitettu October 3, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 3, 2014 Eka ostos oli mun sormus ♡♡ melkein vuosi ennen häitä :') Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eveliinamanda Kirjoitettu October 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2014 Eka ostos oli Häät-lehti ja sen jälkeen mekko Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hömötiainen Kirjoitettu October 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2014 Meillä oli eka ostos mun sormus :-X Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsmaikku 2015 Kirjoitettu October 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu October 7, 2014 Ihan eka ostos oli lautasliinat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts