Adelheid` Kirjoitettu May 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2012 Joo, KYLLÄ! Mulla on myös sormus jo varattuna, lunastan sen kesän jälkeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miyu Kirjoitettu May 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2012 Mekko, tilasin sen briteistä poistomyynnistä, kun niin ihastuin siihen Seuraavaksi tulee minulle ja sulholle kengät jenkeist Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
darling Kirjoitettu May 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2012 Mulla tais olla valkoiset silkkiset ruusunterälehdet eBaysta, kun satuin niin halvalla löytämään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emlilja Kirjoitettu May 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 10, 2012 hartiahuivi (joka ei edes tule käyttöön) ja sormustyyny Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sennay Kirjoitettu May 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2012 Ensimmäinen ostos oli morsiuspuku. Upea, heti sain sen kotiin ja suht edullinenkin ja istui minulle kuin nenä päähän. Mitäpä sitä sitten jahkailemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hippiainen Kirjoitettu May 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2012 Minä ostin vanhimmalle tytöllemme mekon. Löytyi heti kun olimme hääpäivän päättäneet alesta juuri oikeanlainen ja -kokoinen mekko ja se oli pakko ostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maliisa Kirjoitettu May 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2012 Vastasin jo aiemmin tähän ketjuun, mutta lopulta sellainen konkreettinen ensimmäinen ostos tuli olemaan minun vihkisormukseni. Yllätyin tästä hieman, sillä luulin ostavani ensimmäiseksi morsiuspuvun. Sopivasti oli kuitenkin siitä "the" sormuksesta alennushinta liikkeessä, joten heti lähti tilaukseen. Tovin joutuu odottamaan tosin teetätystä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
weeper Kirjoitettu May 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 16, 2012 Minä ostin ensimmäiseksi muutaman häälehden, sekä kansion, jonne kirjaamme kaiken tarvittavan häiden valmisteluista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alithea Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 Menemme naimisiin kesällää 2014 mutta vähän kävi vahinko ja puvun varasin (maksoin puolet) jo kuukausi sitten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
eekoo Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 kansio johon suunnitelmat ym. kirjataan ja heti perään mun puku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofumorsian Kirjoitettu May 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2012 Lautasliinat ruokailua varten. Tiimarissa sattui olemaan juuri sopivan värisiä kohtalaisen edullisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tuleva vaimoke Kirjoitettu May 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2012 Häät toivottavasti helmikuussa 2014 ja ostettiin jo kakun koriste. Löytyi kirppikseltä ihan järjettömän halvalla ja aivan meidän näköisemme, joten pitihän se ottaa mukaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-mimi Kirjoitettu May 22, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2012 Me ostettiin ekana tarvikkeet hääkutsuihin. Tarttuivat mukaan samalla tiimarireissulla kun ostettiin korttipohjat mun ylppärikutsuihin... Seuraavaksi löytyi mekko siviilivihkimiseen, taas olin ylppärimekkojahdissa ja häämekko mukanani tulin kotiin Nyt kutkuttaa kovasti aloittaa sen varsinaisen hääpuvun etsintä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
P&A Kirjoitettu May 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2012 hääpuku <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tanjaana Kirjoitettu May 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 26, 2012 Harjoittelin Ebaysta tilaamista ja ajattelin ensin tilata pieniä tilauksia testatakseni miten homma toimii. Ensimmäisenä tuli hääkarkkipussukat, sitten heti perään pöytäkoristeeksi tulevia "timantteja", kaupassa törmäsin sopivan värisiin servetteihin joten olihan nekin mukaan otettava. Nyt odottelen postista tulevaksi tyllirullia. Joten tosiaan tärkeimmistä jutuista olen aloittanut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miiuli82 Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Meillä ensimmäinen hankinta oli vieraskirja ja sille kynä... Oli vaan niin ihanat!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bööd Kirjoitettu May 28, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2012 Hih, mekko tuli täälläkin ensimmäisenä ostettua, seuraavaan ostokseen menikin sitten pitkä aika ja se taisikin olla sormus, eikun hetkinen, välissä ostin yhden leimasimen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elennah Kirjoitettu May 29, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 29, 2012 Morsiuspuku oli ensimmäinen ostos ja kolme päivää sen jälkeen vihkisormus. Pukua ei ollut tarkoitus ostaa vielä ensimmäisellä sovituskerralla, mutta minkäs teki, kun täydellinen puku sattui kohdalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2getheras1 Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 Kenkäfriikkinä ensimmäinen ostos oli iiiihanat korkokengät New Yorkin matkalta xD Arvelin, että sinne ei kuitenkaan ole rahaa lähteä takaisin sitten seuraavaan pariin vuoteen, kun säästää rahaa häiden maksamiseen, eli kengät tuli ostettua noin 1v 8kk ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naani Kirjoitettu June 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 8, 2012 Ensimmäisenä tilasin eBaysta halvalla satiininauhaa kutsuja varten.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
susumu Kirjoitettu June 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2012 Hääasuihin puetut pehmo-Mikki ja -Minni. Ostin nämä jollain reissulla jo 6 vuotta sitten, kun häistä ei ollut vielä tietoakaan. Olivat niin hienot, että halusin ne ehdottomasti ostaa varastoon. Vaikka en ole mikään häähullu. Sulhanen tosin on silloinen poikaystäväni. Hänkin osti muuten kakunkoristeen jo neljä vuotta sitten. Hääpäivä päätettiin vasta viime syksynä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sinun ikuisesti Kirjoitettu June 10, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2012 Ensiostokseni oli 100 kpl valkoisia sifonkipusseja, jotka satuin löytämään lomareissun yhteydessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lotto Kirjoitettu June 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 21, 2012 Puvun löysin jo täältä. Häihin yli vuosi. Toivottavasti posti tuo sen perille pian ja toivottavasti on yhtä ihana kuin kuvissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Haruba Kirjoitettu June 23, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2012 Kihlautumisen jälkeen ostin sisustusliikkeestä ihanan vaaleanpunaisen kehyksen jossa lukee just married. Tämä olisi tarkoitus ripustaa meidän pöytäämme roikkumaan häissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
/Heidi Kirjoitettu June 27, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2012 Kahviservetit ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts