Piipi* Kirjoitettu December 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 6, 2011 Ensimmäisen ostoksen tein tällä viikolla, nimittäin löysin aivan täydelliset morsiusmekot kahdelle pikkuprinsessalle häitä varten. (tytöt 3 v ja 5 v.)Sitten tänään tilasin sen Meidän häät -kirjan suunnittelua varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Punatulkku Kirjoitettu December 29, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2011 Jos juhlapaikkaa ja kirkkoa ym. ei lasketa niin mun ensimmäinen hankintani oli Häät ja juhlat -lehti. Seuraava oli hääpuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryLouise Kirjoitettu January 4, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 4, 2012 Viime keväänä ostin jo häälehtiä, mutta varsinainen eka hankinta häitä varten oli syksyllä ostettu hääpuku. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niehku Kirjoitettu January 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2012 Vihkisormus, koska halusin käytetyn helmiupotuksin, ja kun sellainen käveli halvalla vastaan, oli pakko tarttua tilaisuuteen. Häät ovat vasta toukokuussa 2013. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miinin Kirjoitettu January 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2012 Kirppikseltä tarttui mukaan valkoinen häälaukku ennen kuin olimme päivääkään päättäneet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
andie Kirjoitettu January 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2012 Mää ostin parit häälehdet ja ihanan Kiroileva siili-kantisen pinkin (!) muistikirjan Pääsee tekemään suunnitelmia ja kirjailemaan asiat ylös Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SanSoi Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 Kihloja seuraavana päivänä marssin R-kioskille ja ostin viimeisen häälehden koko kaupasta, Martha Stewart Weddings. Seuraava ostos oli Victorias Secretiltä valkoinen unimaski jossa lukee hopealla "bride". ... Mutta varsinaista juhlaa varten en ole ostanut yhtään mitään, suunnittelu vaan käynnissä tätä en tajunnut ennen tätä hetkeä, heh! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miili Kirjoitettu January 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2012 Ensimmäisenä ostin hääkengät, jotka ostin itseasiassa jo vuosi sitten ennenkuin hääpäivästä oli tietoakaan Sopivat popot kun tulivat vastaan.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maliisa Kirjoitettu January 31, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2012 Ensimmäinen konkreettinen "ostos" oli hääjuhlapaikan varausmaksu. Tämän lisäksi olemme ostaneet pari häälehteä, eli varsinaisia hankintoja paikan varaamisen lisäksi emme ole vielä tehneet. Minulla on hyvin varma kuva puvustani, jonka joutunen teettämään. Tämä on siis todennäköisesti seuraava "oikea hankinta". Kutsuista on myös melko tarkka kuva, tässä myös toinen lähitulevaisuudessa toteutuva hankinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu March 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2012 (muokattu) Edit. poistettu Muokattu: May 5, 2012, käyttäjä: Daliya Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barbieq Kirjoitettu March 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2012 Hääpuku, koska tiesin että se tulee olee suurin stressin aihe, ellei sitä hoida heti pois alta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ms A Kirjoitettu March 19, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2012 Minä ostin toissa viikolla yhdelle avustajalleni muistikirjan, johon hän saa laitella kahden muun avustajan kanssa kaikkea tärkeää muistiin Seuraavaksi hankin varmaan valmiiksi tarvittavan määrän niitä ihania hääpostimerkkejä sekä häälehtiä ideoita varten Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mirvin Kirjoitettu April 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 8, 2012 sukkanauha Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miims Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Ensimmäinen ostokseni oli morsiuspuku <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Flik Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Sormus. tosin senkin vain puoli vuotta ennen häitä, että aika jälkijunassa näissä hankinnoissa.. häihin se reilu 3kk ja oikeastaan kaikki hommat viel tekemättä/kesken. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jerico Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Ensimmäinen ostos oli kengät, noin vuosi ennen hääpäivää ne ostin. Kaupungilla kierrellessä sattu vaan vastaan juuri sellaiset mitä olin ajatellu niin heti piti saada Oli muuten viimeinen pari niitä ja juuri oikean kokoinen, ne oli varmaan tarkotettu just mulle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelheid` Kirjoitettu April 9, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 9, 2012 Ensimmäinen ostos, noin 1,5 vuotta ennen häitä ja jopa ennen kihlautumista oli kun maksoin 1/10 vihkisormuksestani, joka on nyt siis minulle varattuna. Sain Sandbergin sormuksen vanhoilla hinnoilla, siksi piti kiirehtiä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
winku Kirjoitettu April 12, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2012 Ensimmäinen hankinta oli hääpukukangas Ostin sen ennen kuin hääpäivä oli edes tiedossa enkä oikeastaan ollut silloin edes päättänyt että tekisin puvun itse... Mutta kun löytyi niin hyvä väri poisto-hyllystä ja sitä oli vielä tarpeeksi jäljellä niin pakkohan se oli ostaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anni M. Kirjoitettu April 14, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2012 Häälehti 1,5 vuotta ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maibrith Kirjoitettu April 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2012 Häät maaliskuussa 2013 ja päivälleen vuosi etukäteen kengät puoleen hintaan. Oli niin mun näköiset. <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakiitti Kirjoitettu April 15, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2012 Ihan ensimmäinen ostokseksi voisin sanoa kengät. Ostin kyseiset kengät aikanaan juhlakengiksi, kun olivat niin upeat ja juuri minun näköiset. Siitä asti ovatkin kengät ikävä kyllä olleet käyttämättöminä kaapissa, mutta nyt ne tulevat käyttöön hääpäivänä. Tämän lisäsi kotoa löytyy jo useampi häälehti ja kansio, johon voi sitten koota ideoita ja suunnitelmia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mää Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 Häälehtiä ja lehtiö mihin kirjaan kaikki mitä pitää muistaa tehdä/hankkia ja kenellä on mikäkin tehtävä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elo2013 Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 (muokattu) Kyllä siinä kävi niin että hääpuku!Tilasin sen 1½vko sitten. Eipä ollut tarkoitus sitä ensimmäisenä ostaa mutta näin kävi Muokattu: May 8, 2012, käyttäjä: elo2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adelheid` Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 elo2013, meillä on sama hääpäivä. Ei hätää, olen menossa huomenna hakemaan huntua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elo2013 Kirjoitettu May 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2012 elo2013, meillä on sama hääpäivä. Ei hätää, olen menossa huomenna hakemaan huntua. Olenkin katsellut että tässä on muutamakin jolla sama päivä! ♥On meillä tässä vielä aikaa odotella, voi mahoton sentään!! Mieli tekisi hankkiakin jo vaikka ja mitä, miten siellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts