Mökö78 Kirjoitettu November 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2009 Onko kukaan menossa tammikuussa 2010 häämessuille Oulussa? Tarkkaa paikkaa en ole löytänyt mistään, liekö sitä vielä varmistettu tai ilmoitetukaan... Onko siellä joku käväissyt aiempina vuosina? Millainen tarjonta ja onko löytynyt sitä, mitä olet hakenut, vai onko ajanhukkaa?Itse lupasin jo sulhaselle, ettei hänen tarvitse missään nimessä lähteä mukaan. Helpotuksen pystyi näkemään kauempaakin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
willowfrost Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Kaupan ilmoitustaululla oli tuosta Oulun häämessuista semmoista tietoa,että se pidettäisiin Teatrialla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ninetta Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Vihgu: http://www.haajuhlamessut.com/ täällä olis tietoa Lahden Wanhalla Walimolla järjestettävistä hää- ja juhlamessuista 13-14.2.2010.Itse oon kans menossa kyseisille messuille eli siellä ehkä törmätään Käytiin katsomassa myös Häät & Rakkaus -messujen tarjonta ja pettymys oli melkonen.. mitään ideoita tms. ei kyllä saatu. Toki niitä sormuksia oli kiva katsella ja pääsin sovittamaan paria harkinnassa olevaa mallia Mennään naimisiin -messut on myös tarkotus käydä katsastamassa.. tosin pieni epäilys nyt on noiden toisten jälkeen kannattaako vai ei Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Vihgu: http://www.haajuhlamessut.com/ täällä olis tietoa Lahden Wanhalla Walimolla järjestettävistä hää- ja juhlamessuista 13-14.2.2010.Itse oon kans menossa kyseisille messuille eli siellä ehkä törmätään Kiitos linkistä, toivottavasti kohta tuonne päivittyy näytteilleasettajat. Mies "tykästy" kun "pääsee" kahdille häämessuille yhtien sijaan Mennään siis tammikuun messuille kanssa. Lahdesta katsellaan lähinnä pitopalvelua kun häät ovat Heinolassa ja me Vantaalaisia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkku Kirjoitettu December 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2009 Moiks! Olen menossa ekoille haamessuille (The National Wedding Show Lontoossa) helmikuussa, ja tutut on ainakin niita messuja kehuneet. Voin tapahtuman jalkeen laittaa omia mielipiteita tanne, mut jos haluutte itse katsastaa paikan niin nettiosoite on www.nationalweddingshow.co.uk, jos satutte olemaan taalla pain. Oon jo nyt niin innoissani tapahtumasta niin toivottavasti ei tule pettymysta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Illusia2 Kirjoitettu December 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2009 Olin kaasojen kanssa Häät & Rakkaus -messuilla, ja täytyy sanoa, että otti suorastaan päähän, että mentiin sinne. Koko lysti maksoi lippuineen ja parkkipaikkoineen meiltä neljältä yli 30e, ja alue oli kierretty vartissa. Hävetti, että olin kaasoni sinne raahannut ja oikein erikseen pyttänyt 2kk aikaisemmin, että he varaavat kyseisen päivän "minulle". Keväällä olin sulhasen kanssa Wanhassa satamassa, ja siellä sentään oli oikeasti jotain nähtävääkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niin niistä messuista Kirjoitettu December 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2009 Häämessut ovat vuosi vuodelta huonompia ja mm. suosituimmat pitopalvelut niistä puuttuu , heillä kun on muutenkin töitä tarpeeksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Piipi- Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Turun Häämessujen näytteilleasettajaluettelo on näemmä jo julkaistu osoitteessa www.interdialogi.fi/haat.1 Aika kattavalta näyttää, kultaseppiä ja sormuskauppiaita näyttää olevan erityisen kattava valikoima, samoin pitopalveluja ja hääpukuliikkeitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soon_to_be_Mrs Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Ajattelin mennä toisen kaason kanssa Tampereelle häämessuille helmikuussa 2010. Saa nähdä meneekö kaikki suunnitelmat uusiksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lumihelmi Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Onko kenelläkään kokemusta Oulun häämessuista? Tammikuun 17.päivä näyttäisi sellaiset olevan luvassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nancy Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Olenko nyt ihan väärässä vai muistanko oikein että Helsingissä on häämessut 16-17.1.2010? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 ^Wanhassa satamassa on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 (muokattu) ^^Jännää, että en ole nähnyt siitä juurikaan mainoksia missään.. Tampereen messuista kyllä on paljonkin mainontaa. Tarkistin kuitenkin netistä, että ne Wanhan sataman messut kuitenkin järjestetään. Muokattu: December 29, 2009, käyttäjä: Kisu74 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 ^Kai ne on vain harvoille ja valituille. Tai sitten on vielä liian aikaista... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nancy Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Missä tää wanha satama sijaitsee? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Tuon linkin takaa löytyy kaiken muun messuinfon ohella ajo-ohjeet ja tieto myös messubussin kulkuajoista: Häämessut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimsi Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Me ollaan menossa morsiamen ja kahden kaasokollegani kanssa tuonne Wanhan Sataman häämessuille muutaman viikon päästä. Kiva kuulla että sieltä on löytynyt ideoita ja muutenkin tykätty, mekin ollaan lähinnä ideoiden perässä liikkeellä. Ja hauska pitää tuollainen tyttöjen viikonloppu, majoitutaan sitten porukalla hotellissa Helsingissä ja käydään ulkona syömässä ja nautitaan hyvästä seurasta vaikkei messuilta mitään sen kummempaa löytyisikään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuhkatintti Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Oulun messuille olisi aikomus mennä tammikuussa kattelemaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saltsi Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Helsingin Wanhaan satamaan mennään kaasojen kanssa. Olen kerran aiemmin käynyt kyseisillä messuilla, kun toimin itse kaasona ja oli kyllä paljon kaikkea tarjolla.Silloin ystäväni löysi messuilta hääpuvun itselleen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 (muokattu) Me menemme Wanhan sataman perinteisille häämessuille ja Tampereen messuille; Tampereelle tulee mukaan myös kaasoni. Muokattu: December 30, 2009, käyttäjä: Iki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Me oltiin viimeksi wanhan sataman messuilla, mutta sillon häihin oli virlä niin pitkä aika ettei oikeen jäänyt mitään käteen. Jos nyt yrittäis uudestaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu December 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 31, 2009 Turun messuja odotellessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Lilla My Kirjoitettu January 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2010 Me mennään Wanhaan satamaan reilun viikon päästä. Sulhanen olisi innokas mukaan tulija, mutta voi olla että lähden sinne kaasoni kanssa. Tai hän on minun kaasoni ja minä olen hänen kaasonsa eli suunnittelemista riittää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
myrmy Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Olin kaasojen kanssa Häät & Rakkaus -messuilla, ja täytyy sanoa, että otti suorastaan päähän, että mentiin sinne. Koko lysti maksoi lippuineen ja parkkipaikkoineen meiltä neljältä yli 30e, ja alue oli kierretty vartissa. Hävetti, että olin kaasoni sinne raahannut ja oikein erikseen pyttänyt 2kk aikaisemmin, että he varaavat kyseisen päivän "minulle". Keväällä olin sulhasen kanssa Wanhassa satamassa, ja siellä sentään oli oikeasti jotain nähtävääkin.Samat fiilikset täälläkin, pakko vähän purnata vaikka messuista jo tovi onkin... Itse olin paikalla kaason ominaisuudessa, morsiamen ja toisen kaason kanssa. Pettymys messuista oli suuri, kun neljän tunnin ajamisen jälkeen päästiin perille.Onneksi seura oli erinomaista, että reissu oli hyvä vaikka messut olivatkin nuivat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu January 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2010 Onko ihmiset käyneet Oulun häämessuilla aiempina vuosina? Mietin että kannattaako miestä raahata sinne, liputkin kuitenkin 10€/hlö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts