RoryEmily Kirjoitettu February 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 9, 2013 Kävin tänään Lahden messuilla ja olin kyllä niin tyytyväinen siihen, että olin saanut sinne ilmaislipun. Olisi harmittanut maksaa pääsylippu, sillä niin vähän oli näytteilleasettelijoita ja tarjontaa. En saanut mitään uutta ideaa ym. HeyLook:n luento oli hyvä, jossa kerrottiin hääsomistuksesta, mutta muuten aika laimeaa. Jos nyt enää menen messuilemaan, niin menen ensi vuonna sitten Helsinkiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu February 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 11, 2013 Päätimme sitten kuitenkin lähteä yhden kaverini kanssa tsekkaamaan Lahdenkin messut. Odotin vähän enemmän kuin Tampereen messuilta, onhan messupaikkakin isompi. Turhat olivat odotukset, häämessuosasto oli todella pieni, samaan aikaan pidetyt Nainen 2013-messut veivät suuremman tilan. Hääpukuja oli parilla hassulla näytillä ja muutenkin näytteilleasettajia oli vähän. Ensi vuonna voisi vielä tsekata Helsingin ja mahdollisesti Turun messut, jos saisi viime hetken vinkkejä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrideToBe2014 Kirjoitettu February 14, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2013 Tämä nyt ei sinänsä kuulu aiheeseen, mutta tietääkö joku sen biisin nimen, joka soi Helsingin häämessujen hääpukunäytöksen ekana biisinä??? Mä en kestä kun en saa sitä pois päästäni!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 Nostellaanpas tätä taas, kun ensi vuoden messujen ajankohtia alkaa olla selvillä... (ai mitenniin kiinnostaa?) Katselin tässä että Helsingin, Turun ja tietysti naapurissa pidettävät Tampereen messut voisivat olla mahdollisia kiertokohteita. Tuosta Turusta mietin kun ne järjestetään näköjään Karibiassa, että siihenhän voisi yhdistää kivasti kylpyläviikonlopun sulhasen kanssa? Tampereelle ja mahdollisesti Helsinkiin saan varmaankin kaason mukaani, uskon että sulhaselle riittävät yhdet messut Onko muilla vielä suunnitelmia ensi vuoden messujen osalta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 Itse haluaisin päästä Love me do- messuille ainakin vielä ennen häitä.Mainostaa itseään "Hurmaavan erilaisena häätapahtumana" joten siksi kiinnostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 ^Mulla vähän sama kuin Sithillä, Love Me Do kiinostaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajno Kirjoitettu November 19, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2013 Tampereella kun asun, niin on pakko mennä katsastamaan Tampereen häämessut ja yllätyksekseni sulhokin innostui asiasta. Tosin loppupeleissä ei tiedä, haluaako hän tulla ja siinä tapauksessa pyydän ystävääni mukaan Jo viime kerralla teki mieli mennä, mutta kun luulin, etteivät häät ole ajankohtaiset moneen vuoteen, niin en mennyt ja nyt sitten mies kosi ja ollaan paukkaamassa naimisiin jo puolen vuoden päästä kihlauksesta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aeterna Kirjoitettu November 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2013 Tampereen häämessuille olen menossa, miehenkin vois sinne raahata kun matka ei ole pitkä.. Myöskin nuo Love me do -messut kiinnostais mut kannattaakohan sitä nyt ylipäätään monille messuille mennä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sith Kirjoitettu November 22, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2013 Tuli mieleeni tosta Love me do- messuista et oisko ollu kiva joku naikkarimiitti, mut heti kun olin ajatellut ton tajusin, et ite ainakin toivoisin olevani tuolla miehekkeen kera ja se varmaan sais slaagin jos siellä seuraan tulis muita innokkaita morsmaikkuja. Tosin siellä kaiketi oli jotain erikoisoluita ja muuta sulhojakin kiinnostavia juttuja ("miesparkki")että ei kai siellä koko aikaa tarviis kylki kyljessä olla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Savon Kauneus- ja Häämessu Kirjoitettu November 26, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2013 Kuopion ja ylipäänsä Savon alueella häitään järjestävien kannattaa tulla katsastamaan Savon Kauneus- ja Häämessut 11.-12.1.2014. Messut järjestetään Kuopiossa Sokos Hotel Puijonsarvessa ja siellä on kattavasti esillä alueen palveluiden- ja tuotteiden tarjoajat liittyen kauneuteen ja häihin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu January 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2014 Jos tulevana viikonloppuna ei ole muuta tekemistä, niin... Mennään naimisiin! –häämessut 11.-12.1.2014 Helsingin Wanhassa Satamassa (http://www.haamessut.fi) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2014 Mistäköhän saisi tietää, mihin muille paikkakunnille häämessuja ollaan tänä vuonna järjestämässä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu January 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2014 Varmaan ihan googlettamalla Tampereella on 8.-9. helmikuuta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2014 Höh, koitin googlettaa järjestävätkö Kokkolassa tänä vuonna häämessuja, mutta enpä löytänyt. Kuitenkin tuolla on aiemmin häämessuja järjestetty... Tosin Oulussa taitavat ainakin järjestää, että ehkäpä suuntaan sitten sinne virittäytymään tunnelmaan jollei muuta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nukkukerho Kirjoitettu January 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2014 -Mennään Naimisiin -häämessut 11.-12.01.2014, Wanha Satama, Helsinki- Savon Kauneus- ja Häämessut 11-12.1.2014, Sokos Hotel Puijonsarvi, Kuopio- Jyväskylän häämessut 18.-19.1.2014, Paviljonki, Jyväskylä- Turun Häät -tapahtuma 25.-26.1.2014, Sokos Hotel Caribia, Turku- Porin häämessut 26.1. 2014, Porin Pripoli- Lovely Day -häätapahtuma 25.1.2014, Uusi Seurahuone, Oulu- Kouvolan häämessut 25.-26.1.2014, Kouvolan Kaupungintalo- Tampereen häämessut 8.-9.2.2014, Tampere-talo- Elämäsi juhlat -messut 15.-16.2.2014, Lahden messukeskus- Love Me Do -häätapahtuma 15.2.2014, Suvilahden Kattilahalli, Helsinki Lista kopioitu täältä http://www.meidanhaat.fi/haiden-suunnittelu/haamessut-ja-haatapahtumat.html?gclid=CNqL_qLv6bsCFQkd3godsFMAew Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hansQ Kirjoitettu January 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 6, 2014 Kuinka isot alennukset messuilla myytävistä hääpuvuista yleensä saa? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lumikukka_ Kirjoitettu January 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2014 Oulun häämessut on peruttu, harmittaapa kyllä paljon! Ovatkohan seuraavat sitten vasta vuoden päästä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amidala Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Onko kukaan käynyt tänään Savon Kauneus- ja Häämessuilla? Mietin tässä että kannattaako sinne lähteä.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shere Khan Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Helsingin messuista tahtoisin kuulla kommentteja, olen itse menossa huomenna ja olisi kiva kuulla jo etukäteen muiden mielipiteitä! Etenkin sormusliikkeiden tarjoukset kiinnostavat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christabel- Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Oulun häämessut on peruttu, harmittaapa kyllä paljon! Ovatkohan seuraavat sitten vasta vuoden päästä?Ihanko totta? Miksihän tuo peruutus on tullut... Tosi harmi, olisin itse ollut halukas menemään tuonne. Lähimmät kun ovat meitä... Järjestävätköhän niitä sitten jossain muualla vai mitäköhän aikovat tehdä? Infotkaa joku, jos satutte tietämään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihkikupla Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Helsingin messuista tahtoisin kuulla kommentteja, olen itse menossa huomenna ja olisi kiva kuulla jo etukäteen muiden mielipiteitä! Etenkin sormusliikkeiden tarjoukset kiinnostavat. Tänään tuli käytyä Helsingin messuilla ja kyllähän siellä tarjontaa riitti. Paljon jaettiin lappusia ja lippusia, joilla saa sitten alennusta myymälätuotteista. Sormuksia oli kyllä mielestäni muutenkin paljon näytillä ja tarjouksia löytyi ainakin Laatukorun ständiltä ja Kalevala korun ständiltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
- MEF Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 (muokattu) Oulun häämessut on peruttu, harmittaapa kyllä paljon! Ovatkohan seuraavat sitten vasta vuoden päästä?Ihanko totta? Miksihän tuo peruutus on tullut... Tosi harmi, olisin itse ollut halukas menemään tuonne. Lähimmät kun ovat meitä... Järjestävätköhän niitä sitten jossain muualla vai mitäköhän aikovat tehdä? Infotkaa joku, jos satutte tietämään Oulussa järjestetään love me do messut jotka käsittääkseni on saman tyyppiset.Ai se oliki vissiin toi lovely day 25.01. Muokattu: January 11, 2014, käyttäjä: emmma Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BohoChicBride Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Helsingin messuista tahtoisin kuulla kommentteja, olen itse menossa huomenna ja olisi kiva kuulla jo etukäteen muiden mielipiteitä! Etenkin sormusliikkeiden tarjoukset kiinnostavat. Messuilta palanneena voin sanoa, että tarjontaa piisaa Onneksi aika selkeästi ovat jakaneet nuo paikat, sillä koruliikkeet tuntuvat olevan kaikki aika samassa nipussa ja on helppo vertailla ständiltä toiselle. Valitettavasti tarjouksia en muista, sillä Helsingin pantin ständiltä jäi niin kovasti kaihertamaan yksi sormus, niin en sitten muihin kiinnittänyt sen enempää huomiota Pikku vinkkinä, että varaudu innokkaisiin "myyjiin". Hääkuvaajista tuntui olevan melkeinpä ylitarjontaa, kun joka käänteessä joku oli tarjoamassa esitettä. Ymmärrän kyllä, että myydä pitää tuommoisessa tapahtumassa, mutta niiden valokuvaajien määrä siellä oli itselleni todella suuri yllätys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
GinnyG Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Onkohan noita messuja yleensä yksiäkään enää vuoden alun jälkeen?Me päästäis kiertelemään niitä vasta syksyllä...jolloin ois suunnittelunkin kannalta varmaan paras aika. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KetunMetku Kirjoitettu January 11, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2014 Helsingin häämessuilta itsekkin kotiuduin juuri. Tykkäsin että tarjonta oli laaja ja melkein joakisesta löytyi arvontoja ja aleja. Kyllähän siellä joo on aktiivista kauppaamista, mutta se on ymmärrettävää, jos koru ja kuvausesittelyitä on jonossa parikymmentä.Oli kyllä yllättävän paljon tilaa kulkea, ajattelin että olis ollut enemmänkin tungosta Tampereen häämessuja odotellessa <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts