Jump to content
Naimisiin.info

suurlähetystö


Guest Vieras_olivia_*

Recommended Posts

Guest Vieras_olivia_*

Pitäisi mennä muutaman viikon kuluttua käymään usa:n suurlähetystössä ja hiukan jänskättää et millainen kysely se siellä sit on.

Taustaa, olemme suomalainen pariskunta ja olemme muuttamassa jenkkeihin työn perässä. Viisumipaperit on tulleet jo kotiin ja enää ois tuo suurlähetystössä käynti hidasteena tälle muutolle.

Menimme kesällä naimisiin ja näillä sivuilla pyörittyäni huomasin myös et täällähän on puhetta viisumihakemuksista jne.

Osaisitteko kertoa omalta osaltanne et millainen tuo käynti oli? Puhutaanko siellä englantia vai suomea ja millaisia kysymyksiä ne kyselee?

Link to comment
Share on other sites

Minä olen pariin otteeseen käynyt siellä heidän haastateltavana. Yhden kerran oli suomalainen työntekijä, toisen kerran amerikkalainen. Ihan perusenglannilla pitäisi pärjätä. Kysymykset ovat myös ihan tavallisia, kuinka kauan olette tunteneet? (Tämä siis silloin kuin hain kihlattuviisumia.) Tai sitten on kysytty, että millä varoilla aion mennä Yhdysvaltoihin? Onko siellä työpaikkaa? Eli ei kannata jännätä. Eikä siellä ainakaan minua kauan tentattu. Sitten muistaakseni otetaan sormenjäljet ja sitten pääsin pois.

Link to comment
Share on other sites

Guest Vieras_olivia_*

Just. Meille molemmille on varattuna 5 minuuttia haastatteluun. Siis mä saan miehen mukana viisumin sinne ja varmaanki tulen tekemään suomikoululla töitä. Se selviää sit siellä. Oletan et tenttaavat enemmän miestä..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...
×
×
  • Create New...