jennitys Kirjoitettu November 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 25, 2009 (muokattu) 1200€ sovittiin loppusummaksi tänään edit. tosin kun lasku tuli, niin summa oli vielä vähän pienempi! Aika iloinen yllätys! Muokattu: December 9, 2009, käyttäjä: jennitys Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sinitsu Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 Mie taas naen tan just toisinpain - matkoilla voi aina kayda ku tilanne suo, mutta sormus on mukana joka paiva. Jos naista laskee summaa/paiva esim +neljan tonnin vihki kaytossa joitakin kymmenia vuosia vs. muutaman viikon luksusloma.Mut nimenomaan - jokainen saa onneksi paattaa omasta puolestaan Lieneekö Belgian hinnoilla vertailuarvoa Suomen hintoihin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamomilla Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 Tarkalleen 1000 euroa tuli teetetylle sormukselleni hintaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest *~* Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 (muokattu) Nyt alle 200 mutta puolen vuoden sisällä odotettavissa hinnannousu* useampaan tuhanteen ja niin kauan kun en tiiä, mikä se hinta nyt seuraavalle kymmenelle vuodelle tulee olemaan niin jätän äänestämättä *Selvennykseksi siis, että alunperin (=vielä nyt) sormus on perus kultarinkula mutta siihen etsitään "kohtuullisen kokoista" (mikä lienee jotain 0.3 ja 0.5ct:n välillä) timanttia. Muokattu: November 26, 2009, käyttäjä: Kuusumu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Diana Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 300€ maksoin kun vähän tingin, hintalapussa luki 410€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sievä Kirjoitettu November 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 26, 2009 Pikkusen alta 600e maksaa vihki. Enempää en olisi ollut halukas maksamaankaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2009 13 euroa maksoi mun vihki. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muhku_ Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 164,25 € maksoi sormus alennuksessa, alkuperäinen hinta oli 219 €. sormus on juuri se mistä olen jo ainakin vuoden ajan haaveillut ja sormukseen oli budjetoitu 200 euroa. olen tyytyväinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naele Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 ~300 e. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eerika* Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 940 euroa tarjouksessa. maanantaina ostettiin ja on muuten ihana <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tytyjä Kirjoitettu December 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 9, 2009 144 euroa alennuksesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu December 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 13, 2009 Mie taas naen tan just toisinpain - matkoilla voi aina kayda ku tilanne suo, mutta sormus on mukana joka paiva. Jos naista laskee summaa/paiva esim +neljan tonnin vihki kaytossa joitakin kymmenia vuosia vs. muutaman viikon luksusloma.Mut nimenomaan - jokainen saa onneksi paattaa omasta puolestaan Lieneekö Belgian hinnoilla vertailuarvoa Suomen hintoihin? Minua tassa on kai lainattu, vaikka osa puuttuu.Hinnoilla ei varmaan niin suurta eroa ole. Kysehan tassa oli nimenomaan siita etta kumpaanko haluaa paljon rahaa laittaa. Toi nyt oli lonkalta heitto, kun lomat suuntautuu poikkeuksetta suomeen itsellla, mutta aivan varmasti pitempaan lomaan taysihoidolla jossain eksoottisessa kohteessa saa tonneja uppoamaan. Erikseen sitten ne pitka viikonloppu italiassa tai seuramatkalla kanarialla -lomat.Tosin, mitapa tahan mitaan sanomaan, kun en edes tieda mita sormukseni maksoi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aamur Kirjoitettu January 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2010 430 e vihkistä. Aika vähän maailman kauneimmasta sormuksesta (minun mielestäni), joka edustaa niin montaa eri asiaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Nitane Kirjoitettu January 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 8, 2010 Tänään käytiin ostaa mun vihki, maksoimme 420e, norm. hinta olis ollut 495e. Samaan hintaan laitettiin miehen kihla kunnostukseen ja kaiverrukseen molempien sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johanne Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 1040 euroa. Tinkasin 1490 eurosta tuohon. Vähän myyjä kakisteli mutta antoi kuitenkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
onnenapila Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 367 e (20% alennusta). Juuri sellainen josta olen haaveillut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zebraliini Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Haimme tänään juuri teetetyt vihkisormuksemme, mun ja sulhon maksoivat yhteensä 280 e (+ kaiverrus 50 e), joten alle tuon 200 e:n jää mun sormuksen osuus. Ei haittaa yhtään, vaikka on "noin halpa", se on nyt ihan mun näköinen, ja hinta oli sivuseikka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sofraia Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 Vihki maksoi 700e. Sepältä valkokultarunko johon istutettuna 7 enemmän tai vähemmän pientä timanttia. Mahtui budjettiin ja oli sellainen kuin haluttiin, eli kaikki kohdillaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Emilia2010 Kirjoitettu January 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2010 Mun sormus noin 1000€. Odotan jos Tampereen häämessujen ajan sais kultasepänliikkeistä alennusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Shanea Kirjoitettu January 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2010 Nyt on sormus valittu.. Alkuperäinen budjetti oli 300 euroa ja se ylittyi aika paljon.. Wanhan Sataman Häämessuilta löytyi aivan upea sormus jonka ovh. 590 euroa. Onneksi sain tuosta 25% alennusta. Hintaa jäi kuiten yli 450 euroa kaikkineen, joudun vielä maksamaan postikulutkin kun sormus on Helsingistä ja itse asun Kuopiossa. Olen kuitenkin äärettömän tyytyväinen sormukseeni.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marabello89 Kirjoitettu December 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 23, 2010 n. 400e yhteensä (alunperin sormus maksoi n. 200e ja sitä muokattiin 200 eurolla.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piparminttu Kirjoitettu December 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2010 Oma vihkini maksoi 400e. Mielestäni sormus on täydellinen ja juuri sellainen kun olin unelmoinut. Nyt pitäisi vielä malttaa odottaa että tuon ihanuuden saisi sormeen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maikkis Kirjoitettu January 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2011 Ovh 999e, häämessujen tarjous -30% eli hinnaksi jäi 699 . Ja voih, se on niin täydellinen! juuri se mistä olin haaveillut, pelkäsin että menee yli varallisuusrajojen, mutta tuo alennus pelasti kaiken, pulssi hakkasi 200 kun avokki totesi että ostetaan tuo nyt sitten jos se on sitä mitä haluat . Nyt ei sitten millään malttaisi odottaa että saa sen sormeen säihkymään! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
niiskunen Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 alle 200e.Sormuksen ovh. oli muistaakseni n. 200e mut mies sai alennusta siitä ja lopullinen hinta oli 165e.Mua ei haittaa ollenkaan vaikka sormus ei oo kallis, koska se on mulle just se oikea sormus Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu January 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2011 Vihkisormukseni maksoi 20% alennuksen jälkeen 1380€. Olen siihen kyllä niiin tyytyväinen, että oli joka ikisen euron arvoinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts