martsu79 Kirjoitettu September 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2009 Kun näitä galluppeja on eri aiheissa, niin tämä kiinnostaisi minua. On helpompi saada selvää morsioiden vihkisormusten hinnoista gallupin muodossa. Ja kyse on morsiamen vihkisormuksen hinnasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu September 3, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 3, 2009 Ja ensimmäisenä äänestin itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu September 20, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2009 Nostan galluppia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu September 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2009 Tamahan on kiva galluppi, aania ropisee mutta kommentteja ei *aanestetty* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
johku_ Kirjoitettu September 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2009 äänestin 501-800€, vaikkakaan ei vielä sormusta ole mutta hinnan tiedän aika tarkkaan, kun tarkoituksena on teettää ja siitä olen jo käynyt keskustelemassa, vielä kun osaisin päättää yksityiskohdista -että millainen siitä ihanuudesta sitten tuleekaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yypee Kirjoitettu September 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2009 mäkin rohkenin äänestää vaikkei mitään vihkiä vielä olekaan kuukauden päästä tapaaminen kultasepän kanssa, ja alustavan kyselyn mukaan kultaseppä arvioi että hinnaksi tulisi 400-500. teetän siis sormuksen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jpo Kirjoitettu September 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 22, 2009 Sormusta ei ole vielä ostettu, mutta on valmiina katsottu. Jos tämä hankitaan, hinta on 389€. Mutta samassa hintaluokassa pysytään jos mallia vaihdetaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Mua järisyttää, kuinka kalliita sormuksia osalla naikkareista on. Mä lähtisin takuulla jollekin mahtavalle matkalle, jos olisi muutama tonni ylimääräistä käytettävissä, ja ostaisin edelleen n. 200-300 euron sormuksen. Ei vaan, onneksi kaikki saa päättää itse puolestaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrika Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Mua järisyttää, kuinka kalliita sormuksia osalla naikkareista on. Mä lähtisin takuulla jollekin mahtavalle matkalle, jos olisi muutama tonni ylimääräistä käytettävissä, ja ostaisin edelleen n. 200-300 euron sormuksen. Ei vaan, onneksi kaikki saa päättää itse puolestaan. Mie taas naen tan just toisinpain - matkoilla voi aina kayda ku tilanne suo, mutta sormus on mukana joka paiva. Jos naista laskee summaa/paiva esim +neljan tonnin vihki kaytossa joitakin kymmenia vuosia vs. muutaman viikon luksusloma.Mut nimenomaan - jokainen saa onneksi paattaa omasta puolestaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mkm2010 Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Ostettiin sormukset jo nyt, kun sopivat löytyi hyvästä tarjouksesta. Miehen sormus oli -50% ja jäi maksamaan alle 100€ ja minun sormuksella oli hintaa 800-900€ ja oli -40% alennuksella vajaa 500€ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merenneito Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Vastasin alle 200e. Hinta oli 220e, tarjouksessa 179. En olisi edes halunnut kalliimpaa, koska pelkään että se katoaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Ellamari Kirjoitettu October 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2009 Vastasin alle 200e. Hinta oli 220e, tarjouksessa 179. En olisi edes halunnut kalliimpaa, koska pelkään että se katoaa. Minun vihkisormukseni maksoi 3700 euroa. En oikein ole ikinä tajunnut tuota logiikka, että ei halua kallista sormusta koska pelkää että se häviää. Voihan se halvempikin sormus kadota. Onko murhe silloin jotenkin pienempi sitten? Lisäksi on kotivakuutukset, ja kalliin sormuksen voi vielä vakuuttaa erikseenkin, joten...? Samoin minä halusin investoida sormukseen, joka tuottaa minulle toivottavasti iloa vuosikaudet enemmän kuin mihinkään pelkkään yhden hääpäivän juttuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Jennifer_* Kirjoitettu October 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 28, 2009 Me otimme yli 5000 euron vihkisormukseeni arvotavaravakuutuksen, ei tarvii pelätä jos katoaisi Mieheni osti sormuksen sillä periaatteella, ettei sitä tarvii sen updateta vuosien varrella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu October 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 29, 2009 vihkini taisi olla jotain 1300€. ihan tarkkaa hintaa en muista, koska tilasimme samalla minulle uuden kihlan ja puolisolleni uuden sormuksen (ei halunnut kahta). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nöpsis Kirjoitettu October 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 31, 2009 Tarkkaan en muista, mutta oisko ollu jotain 1300 euron tienoilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Via Kirjoitettu November 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2009 Mun sormus maksoi n. 800 euroa. Budjetti oli tietysti rajana, mutta myös se etten katoamis/varastamissyistä tahtonut kalliimpaa sormusta. Lisäksi mulla on sellainen työ etten tahdo "pröystäillä" koruillani vaikka sormuksia tahdonkin pitää töissä. (En nyt tällä tarkoita että kalliiden sormusten omistajat musta pröystäilisivät, pelkään vain asiakkaitten ajattelevan niin minusta.) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
fyi Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Olis kiva, että gallupissa olis myös "Ei vihkisormusta" -vaihtoehto Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu November 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 3, 2009 Mun sormus maksoi 1175€..Noin vuosi niin saa käyttää sitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anzku_n Kirjoitettu November 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 4, 2009 Mä teetätän sormukseni. Kultasepän kanssa ollaan jo sovittu kaikki, ja hinta-arvio oli 410 € (7x0,05 ct kivillä). Itselläni tosin oli romukultaa tarpeeksi, että riittää sormuksen tekoon.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
talviaamu Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Noin 250e maksoi omani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu November 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2009 Minun sormus maksoi 1729e ja miehen sormus 800e. Just tänään käytiin ostamassa:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elluus Kirjoitettu November 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2009 Minun vihkisormukseni maksoi "vain" 199 euroa + muutama kymppi päälle muokkaustöistä. Hieman nauratti tuo edullisuus mutta minä kertakaikkiaan rakastuin kyseiseen sormukseen niin että sehän oli sitten hankittava. Kaksi kuukautta on tuossa nimettömässä ollut ja päivittäin sitä ihailen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Belgemine Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 (muokattu) Vihkisormukseni maksoi 1250 euroa. Ostettiin sormus alekampanjan aikana, sen normaalihinta on yli 1700 euroa. Muokattu: November 14, 2009, käyttäjä: Belgemine Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SannaJ Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 86€ + joku kivi, tuskin paljon lopputuloskaan maksaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kisu74 Kirjoitettu November 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 19, 2009 Hinta-arvion perusteella äänestin. Vaikka summa olisi eri, niin eiköhän tuossa haarukassa kuitenkin pysytä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts