Miahh Kirjoitettu November 15, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2011 Mulla vähän sama fiilis tuli kun sulle vaimoke2012 . Aattelin että ei nyt mitää tartte tai en haluu..mut hei..kuulostaa nii ihanilta nää ideat, että täytyy kait minunkii Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Woodwoman Kirjoitettu November 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2011 Mä kun en ite haluaisi mitään bokseja myöskään, niin ehkä ne kiskisit sitten jää pois, kun kaipa ne pitäisi johonkin sellaiseen laittaa, että näyttäisi hyvältä. Joku suklaa olis kyllä ihan kiva juttu kans. NOOO onneks on aikaa pohtia näitä asioita, ei vielä ihan hetkeen hääkellot kilkata xDMe itse kierrettiin toi sillä tavalla, että koska ajatus koristelluista karkkihässäköistä tuntui lähinnä todella vaivaannuttavalta eikä lainkaan meidän tyyliseltä (mutta kuitenkin haluttiin pöytiin laittaa pientä makeaa mussutettavaa), laitettiin pöytiin pienenpienissä kipoissa niitä karkkeja sitten, yksi pikkukippo neljää ihmistä kohden. Lisäksi meillä oli maljallinen käärekarkkeja kakkupöydässä vapaasti otettavaksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heire Kirjoitettu November 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2011 Meille tulee punaiset tai vaaleanpunaiset sydäntikkarit <3 En ole vielä päättäny...ehkä pitäis alkaa... Ja meille tulee hääkarkkien lisäksi karkkibuffet Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neiti Nokkonen Kirjoitettu November 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2011 Meille tulee Ferrero Rochereita. Oon vaan aina pitäny sitä itsestään selvyytenä, et mun häissä on karkkeina Ferreroita. Mun mielestä ne on häihin sopivan juhlavia ja maistuu ihanilta. Askartelen niille vielä sellaset nätit pussukat, jotta näyttävät siltä kun hääkarkin mun mielestä pitääkin. Nams! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikrustiina Kirjoitettu November 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 23, 2011 Meille tulee punaiset sydän tikkarit jotka jo odottaakin valmiina juhlapäivää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chocoma Kirjoitettu December 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2011 Pitääkö miettiä mistä karkeista vieraat piittais? Me tykätään vihreistä kuulista mut pelkään, ettei kukaan muu piittaa. Hakusessa voisi olla myös vihreeseen paperiin kääritty suklaa, mutta mitä se olisi?? Royal teki konvehteja vain punaisesta suklaasta. Vihreitä vinkkejä siis otetaan vastaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miahh Kirjoitettu December 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2011 Olen tässä pohtinut hääkarkkeja...laittaakko pöydille jokaiselle omat vai laittaakko karkkibuffan. Miltei päädyn kummankin yhdistelmään. M&M karkkeja ainakin...sillä sukunimemme tulee olemaan M -kirjaimella alkava. Niistä varmastikin pöytiin jokaiselle oma. Ja sitten joitakin muita karkkeja buffettiin. No..onneksi on vielä aikaa suunnitella ja pohtia =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johannahi Kirjoitettu January 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2012 Meillä oli karkkibuffet - tai oikeastaan buffetpöytä oli täynnä karkkia, 20 kiloa. Vieraille annoimme kiitokseksi heidän lähtiessään häidemme teeman mukaisesti kaatoryyppypullot ja snapsilasit, jossa oli oma etikettimme sekä lapsille itsetehtyä omenahilloa pilttipurkkeihin laitettuna. Pullot tilattiin täältä: http://www.miniatureglassbottles.co.uk/index.htmlPalvelu oli mahtavaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
07072012 Kirjoitettu January 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2012 Ei mitään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Germiini Kirjoitettu February 1, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2012 Väriteeman mukaisesti Geisha-karkkeja (sattuvat olemaan myös morsiammen lemppareita). Karkki laitetaan koristeltuun valkoiseen rasiaan v&w-sarjakuvan kanssa. Ilmeisesti myös karkkipuffa laitetaan lapsia ja aikuisiakin makeistuttamaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest niinae Kirjoitettu February 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 3, 2012 Meillä oli hääkarkkeina kirkkaan oranssit jelly beansit ja pienet hopeiset suklaasydämet. karkit (muistaakseni 4 + 6 kpl) oli laitettu pieneen sellofaanipussukkaan, joka sidottiin hopea-valkoisella lahjanarulla. pussukat sitten laitettiin snapsilaseihin, joihin oli kirjoitettu hopeisella lasitussilla vieraan nimi. Nämä toimivat myös siis paikkakortteina Yritin ettiä kuvaa tänne laitettavaksi, mut eipä ollutkaan sellasta mis ois näkyny kunnolla. Mutta ihanat oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mimosah Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Noniin, meille ei tule varsinaisia hääkarkkeja ollenkaan, mutta tilasin juuri 5kg kultaisia suklaasydämiä, jotka tulevat pöytiin ikäänkuin koristeeksi, ja tokihan niitä saa myös napostella. En halunnut perinteisiä hääkarkkeja, koska niiden olisi pitänyt olla erikoisia ja meidän näköisiä, eikä ns. valmiita kaupasta saatavia... Keksimme siis jotakin muuta vieraille kotiin vietäväksi! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veeruska77 Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Meillä luultavasti perinteiset punaiset marmeladisydämet, vaikkei nyt olekaan mikään persoonallisin valinta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Limone Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Meille tulee nallekarkkeja. Sulhasen valinta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
glenniV Kirjoitettu February 13, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2012 Mä olin ajatellut mun lempisuklaata, Guylian Sea Shells 65 g rasiat/pöytä. Yhdessä tuommoisessa rasiassa on 6 suklaata ja helppona vaihtoehtoja ajattelin vain laittaa pakettina pöytään, ja ehkä pieni teksti mukaan, jotta kaikki uskaltavat avata ja syödä ne. Itse en perusta niistä "otetaan kotiin ja säilytetään vuosia"-suklaista. Toinen juttu on, että haluan päästä mahdollisimman vähällä näpertämisellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Seregi Kirjoitettu February 16, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2012 Mun äidin ainoa toive meidän häiden suhteen on hääkarkit. Joten uhraudun näperrykseen. Turun Presentosta sai tilattua edullisesti haluamaansa kartonkiin pikkulaatikoita, jotka tarvii sitten itse taitella. En tiedä vielä mitä sinne sisälle laitetaan. Vihreät pienet rasiat ja valkoinen kukka päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meei Kirjoitettu February 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2012 Nätisti koristeltuun rasiaan (tulitikkurasia?) laitetaan pieni määrä apteekkarin salmiakkia sopii meille hyvin mun ammatin puolesta ja sitä paitsi molemmat tykätään salmiakista tosi paljon! Nyt pitäis keksiä vielä mitä kautta niitä saa halvimmalla.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickey Kirjoitettu February 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2012 Suklaata ehdottomasti! En vaan halua niitä perinteisiä punaisia foliosydämmiäen tiiä jaksaako/kerkeekö ite väkertämään paketointia tai löytyykö mieleisiä valmiina..onneksi tässä nyt ei mikään tulipalokiire ole:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fairybride Kirjoitettu February 25, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2012 Koska häämme ovat ennen kaikkea hyvät bileet, ajattelimme hankkia jokaiselle vieraalle jonkun pikkupullon (salmaria, ouzoa jne...) pöytään (vieraan mieltymysten mukaan), samalla saavat heti kurkunkostuketta saapuessaan Ehkä koristelemme pikkupullot jollain tavoin tai sitten teemme näihin nimilaput, jolloin ne toimivat myös "paikkakortteina". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2012 Meillä suunnitelmissa m&m karkit kun molempien etunimi alkaa m:llä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meij Kirjoitettu March 3, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2012 (muokattu) Aika perinteistä meillä, eli kultapäällysteiset suklaasydämet käärittynä kuitusilkkipussukkaan ja pussukka suljettu vaaleanvihreällä nauhalla. SItten nauhassa roikkuu vielä kutsukorttien teemaa mukaileva koriste jossa meidän nimet ja hääpäivä. Väsääminen ei ihan helpoimmasta päästä, mutta kyllä oli sitten tyytyväinen tämä tyttö kun näki lopputuloksen ... virheitä pois Muokattu: March 3, 2012, käyttäjä: Meij Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_Jojo_ Kirjoitettu March 6, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2012 Me ostettiin Lidlistä pieniä keksisuklaalevyjä ja paketoitiin ja koristeltiin ne teemavärin mukaisesti. Meillä on vieraita vain 40, joten tuo paketointi ei ollut kauhean iso urakka. Lidlissä on ihan kiva valikoima noita erilaisia pieniä suklaalevyjä yms. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu March 8, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2012 Pidemmän aikaa olen jo miettinyt, että meidän karkit vois tulla ns. lääkepurkkeihin, kun molemmat ollaan ainakin aloitettu hoitoalaa opiskelemaan... No, Sinellissä poikettiin tänään ja sieltä löytyi kivoja purkkeja, jotka muistuttaa lääkepurkkeja. Vaan kun sitten iski pihiys Euron per purkki plus karkit... En ollut ajatellut ihan sellaista summaa.Mutta siis jospa asiaan. Mä haluaisin hääkarkeiksi niitä Tictac-karkkeja, mitä löytyy semmoisissa kirkkaissa rasioissa. Näyttäisivät sopivasti lääkkeiltä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TuomiK Kirjoitettu March 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2012 Ei mitään varsinaisia hääkarkkeja.Hääkakun kanssa voisi kyllä laittaa pöytään jonkun kipon suklaakonvehteja, mutta pitää varmistaa tämä juhlapaikan kanssa. Siis saadaanko tuoda ne itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kieloja Kirjoitettu March 11, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2012 Meille tulee pienet rasiat, joissa on 4 erilaista karkkia. Mulla on kaksi lasta ekasta avioliitosta, eli lapset, minä ja sulhaseni valitaan jokainen oma lempikarkki ja laitetaan niitä vieraille. =) Meillä on myös ohjelmanumerona kysely miten hyvin vieraat tuntevat meidät ja siinä on yhtenä kysymyksenä kuka perheenjäsenistä on valinnut minkäkin karkin. =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts