caramello Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 Täällä ketjussa voi siis kysyä mitä vain hukassa olevaa tekstiä, laulua, kirjoittajaa tms.Ketjuun on koottu aiempia erillisiä ketjuja yhteen.t. Samsara-mode * * *Rakkaus on niin suuri, että siihen mahtuu kaksi maailmaa. Rakkaus on niin pieni, että se on kevyt kanta sydämessään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cartsa Kirjoitettu February 22, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2008 en yhtään osaa sanoa, googletin sitä muttei tekijästä ollut mainintaa missään mistä löysin tuon tekstin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
caramello Kirjoitettu February 24, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2008 Kiitos kuitenkin Cartsa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilli Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Löytäisikö joku sanat Petri Laaksosen Aamuinen tähdenlento -kappaleeseen? Kiitos, jos joku viitsii nähdä vaivaa. En löytänyt Googlettamalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Kuuntelet biisiä vähän kerrallaan ja kirjotat itse? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tilli Kirjoitettu May 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2008 Muuten kyllä, mutta minulla on vain pieni pätkä kappaletta videolla. Tarvitsisin sanat ystävälleni tekemääni hääalbumiin. Kappale esitettiin häissä. Taytynee jatkaa etsimistä... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinttis Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 Kuka on alunperin levyttänyt Päivänsäteen ja menninkäisen? Onko se Yö? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Morre Kirjoitettu June 9, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 9, 2008 Ei, vaan Tapio Rautavaara. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinttis Kirjoitettu June 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2008 Kiitos!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lenan Kirjoitettu June 16, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2008 Joillakin teistä oli allekirjoituksena jotai tähän suuntaan että:En usko onneen tai onnellisuuteen... (ja lopussa) Minulle se on kovaa työtä...Kenellä se oli tai miten se meni? Saako joku kiinni ja löytää?Kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heizu Kirjoitettu July 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 12, 2008 Mikä vois olla hyvä biisi agents:n biiseistä, jonka sulhanen laulais morsiamelle? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.a.n.z.i.c.c.a Kirjoitettu July 14, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 14, 2008 Olet vain sä munAava meri on ja rannaton.Tähtitaivaan kansi suunnaton.Loppumaton myös tää tunne on.Jonka kanssas jaan.Vaikka paljon täällä nähdä saa.Koskaan tulla ei voi kauniimpaa.Olet kaikkeni sä päällä maan.Olet mun sä vaan.Yksin olisin mä ilman sua.Yksin onneton ja niin avuton.Vaikka joskus tieni kauas vei.Silti etäisyyskään haittaa ei.Kun vain muistan että ainiaan.Olet mun sä vaan.Vaikka joskus tieni kauas vei.Silti etäisyyskään haittaa ei.Kun vain muistan että ainiaan.Olet mun sä vaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heizu Kirjoitettu July 15, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu July 15, 2008 Joo, kiitoksia! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_morsian08_* Kirjoitettu August 6, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2008 Olisko joallin joku hyvä runo ja olis lapsuuteen liittyvä? Tai siiten joku syys aiheinen runo?Linkkejä saa myös laittaa. Oon kolunnu nettiä läpi, mutta ei vaan löydy sopivaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian07/2009 Kirjoitettu January 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2009 Siinähän tärkein asia tulikin. Muistan törmänneeni siihen kun menimme kihloihin ja etsin kihlajaisjuhlien kutsuun hauskaa tekstiä. Ongelma on se, etten muista tarkalleen miten se meni muistan vaan, että se oli aika pitkä, humoristinen ja sisälsi lauseen "I do, I do, I do". Jotenkin muistaisin, että se olisi ollut tällä foorumilla mutta en löydä sitä millään hakusanoilla (täältä tai googlettamalla). Jos joku tietää mistä puhun niin pliis kertokaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morsian07/2009 Kirjoitettu January 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 12, 2009 JEE! Löysin sen. Eli jos ketään sattuu kiinnostamaan niin kyseessä on Pam Ayresin runo Yes, I'll Marry You. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Annukka_* Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Hei,Onko kenellä jo valmiina, mistä löytyisi teksti häärauhan julistukseen? vrt. Joulurauhan julistus. Sama tempo ja painotukset, hyvinkin humoristisempi.. Ajattelin että tuo voitaisiin lukaista juhlan alussa, keventäisi tunnelmaa, kehottaisi jättämään nyrpeät ilmeet alkuunsa ja samalla voisi myös toivottaa kaikki tervetulleiksi.Tarkoitan tällä nyt hieman eri asiaa kuin juhlaohjesäännöt (kutsujen mukana). Samoja asioitahan niissä osittain voisi olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny1981 Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Annukka, --------> täällä oisi rauhan julistus.. http://www.amoriini.com/Sivusto/amoriini.php Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Sikurina Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 Etsin erästä muutama vuosi sitten lukemaani erittäin kaunista ja koskettavaa rukouksentapaista runoa, jonka ilmeisesti morsiamen on tarkoitus lukea sulhaselleen, sanat ”morsian” ja ”sulhanen” eivät kuitenkaan esiinny itse runossa. En muista runon kirjoittajaa, ja itse runostakin muistan vain joitakin katkelmia. Siinä muun muassa pyydettiin, että ”morsian” saisi elää ”sulhasta” pidempään, ja jos näin ei kävisi, tähdet sammuisivat, taivas itkisi, kaikki ilo katoaisi tms. Lisäksi muistelen, että siinä puhuttiin jotain hallasta ja viljasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest SIkurina Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 Oho, nyt oli mennyt sanat sekaisin. Eli "sulhanen" saisi elää "morsianta" pidempään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mörri Kirjoitettu June 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2009 Minä valitsen sinutTänään, huomenna, jokainen päiväSinä teet maailmasta paikan, jossa haluan elääSinä teet minusta ihmisen, jonka kanssa voin elääMinä valitsen sinutMinä valitsen sinutValitsen, koska niin tahdonTahdon sinut, enkä ketään toistaLuotan siihen, ettet katoa mihinkäänMinä valitsen sinutMinä valitsen sinutValitsen pimeät yöt, valkoiset aamutValitsen katseesi, kosketuksesi, ihosiValitsen meidät, perheen, yhteisen kodinMinä valitsen sinut Olen löytänyt tämän tekstin täältä jostain Naikkareista, mielestäni jonkun hääpäiväkirjan sivuilta ym. ja en tyhmyyksissäni ottanut samalla ylös, että mistä ja kuka on kirjoittaja Sattuisko siis joku tietämään? Yritin googlettaa, mutta en löytänyt.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
syysmorsian2011 Kirjoitettu July 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2011 Osaatteko auttaa? Olen valinnut karkkibuffet-pöytään mietelauseeksi Pikku Myyn "Kaksi karamellia lasketaan kai yhdeksi, jos ne ovat takertuneet toisiinsa?". Nyt haluaisin vastaavanlaisen lauseen lahjapöytään. Tietääkö kukaan hauskaa lahja-aiheista mietelausetta esimerkiksi muumeista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pudde Kirjoitettu January 17, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2012 Tietäisikö kukaan kenen tämä alla oleva teksti on? Tarkoitus siis laittaa kirkko-ohjelmaan, mutta alunperin googlettamalla löytyneenä missän ei ole ollut merkittynä keneltä tämä kyseinen teksti on... Jälleen huomaan sen jälkeen vuosienkuinka enemmän sinua kaipaan kuin ketään muuta.Olet niin kuin maa josta voimaa saan,sinun kanssasi kasvatan pientä elämän puuta. Olet valoa auringon sinun säteesi lämmin on. Sinun kanssasi vain tahdon astua aamuuni uuteenSinun kanssasi vain uskon rakkauden mahdollisuuteen.Sinun kanssasi vain tahdon vanheta rinnakkain.Jälleen huomaan sen jälkeen vuosienIlman sinua oisin kuin laulu sanoja vaillaVaikka eksyisin olet sielläkin.Olet minulle syli ja suoja vierailla mailla.Olet yö jota käydä saan, pala taivasta päällä maan.Sinun kanssasi vain tahdon astua aamuuni uuteenSinun kanssasi vain uskon rakkauden mahdollisuuteen.Sinun kanssasi vain tahdon vanheta rinnakkain. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Heidi Kirjoitettu March 26, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2012 HeiTekstin on tehnyt Pekka Simojoki,samoin kuin hän on tehnyt myös sävelen siihen. Se löytyy nuottikirjasta: Pekka Simojoki: Juhlien juhla,uuden vuosituhannen lauluja.Toivottavasti vastaus ei tullut liian myöhään. Muissa merkeissä osui tämä kysymyksesi hetki sitten googlesta silmiini Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts