Loca Profesora Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Heippa viisaat rouvat! Onko kenelläkään muistikuvaa, miten pärjäsi laahuksen ja vannealushameen kanssa hääpäivän aikana? Onko helpointa vaan ottaa koko puku pois vessakäynnin aikana? Ei viitsi kuitenkaan kiusata kaasoa kopissa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moona- Kirjoitettu July 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 29, 2009 Minulla oli pitkä laahus ja piti kyllä vaivata ystävää käymään kanssani vessassa. Jos joku on tarpeeksi läheinen sinulle niin ei varmasti siitä pahastu, oli se sitten kaaso tai muu vieras. On sitä pukua tosi hankala alkaa monta kertaa illassa pois ottamaan ja taas päälle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmiä Kirjoitettu July 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 30, 2009 Itse onnistuin kyllä käymään laahuksellisen puvun kanssa yksin vessassa. Nyöritettävän puvun poisottaminen taas olisi vienyt tuhottomasti aikaa eikä siitä olisi ollut mitään hyötyä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
roseline Kirjoitettu July 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 31, 2009 Itse nostin pukua vannehameesta eli puku laahuksineen vannehameen "sisään" ja vanteesta ylös. Ei tarvinnut pelätä, että joku osa puvusta uisi pöntössä tai mitään. Onnistui käydä jopa ihan yksin, vaikka laahustakin oli aika hyvin.. Toivottavasti ymmärsitte mitä tarkoitin.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rvakoo Kirjoitettu August 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2009 Mä en olis kyllä päässyt ilman apua vessaan. Yritin ensin niin, että nostin vannehameen sisään koko puvun, mutta wc-koppi oli sen verran ahdas ettei siitä mitään tullut. Pyytelin aina kaason tai jonkun muun kaverin avuksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Loca Profesora Kirjoitettu August 3, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2009 Taidan kokeilla tuota alushame ylös-tekniikkaa, nerokasta ja yksinkertaista! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Heidi^ Kirjoitettu August 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 4, 2009 Hyvin onnistui vessassa käynti yksinään vaikka oli laahus ja vannehame,nostin vaan kaikki tarpeeksi ylös.Tietysti asiaa auttoi se että vessakoppi juhlapaikalla oli todella tilava Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Caroliina Kirjoitettu August 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2009 Itsellä onnistui aikanaan homma niin, että nostin vanteen kanssa helman ylös ja istuin pöntölle väärinpäin, eli ei ollut vaaraa, että laahus olisi uinut pöntössä eikä tarvinnut ketään apuunkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu August 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2009 Hyvinhän tuo onnistui yksinkin. Tosin minulla ei ollut laahusta, mutta iso helma kumminkin. Nostin vaan tosiaan vanteita ja keräsit tyllit syliin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medchen Kirjoitettu August 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2009 (muokattu) .. Muokattu: November 12, 2014, käyttäjä: Sanel Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miumiu Kirjoitettu August 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2009 Yksin kävin ja hyvin onnistui, koska ravintolassa oli inva-wc. Puvussani oli pitkä laahus ja vannehame, niin ne nostin inva-wc:n käsituille, joten apulaista en tarvinnut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kazan Kirjoitettu August 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 15, 2009 Ei se puku, mutta ne tukipikkarit! Kamalaa urheilua, mutta siihenkin ehti illan mittaan tottumaan. Kamalaa ensi alkuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
alma-kaarina Kirjoitettu August 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2009 Pakko myöntää, että vessassa käyminen oli viimeinen asia, mitä hääpäivänä tuli miettineeksi.. aamun jälkeen ei ennättänyt/muistanut käydä ennen kuin jatkoilta palattuaan takaisin hotellihuoneeseen (16 tuntia)Varmaan on sanomattakin selvää, etten hirveesti siideriä juonut Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Citrona Kirjoitettu August 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 22, 2009 Täälläkin on yksi vessassakäymispähkäilijä Mulle tulee aika muhkea puku ja saa nähdä että miten toteutuu helman nosto :S Koppiin saa tulla vaikka puolet häävieraista kunhan pukuni ei ui vessanpöntössä Onneksi löytyy kyllä inva-vessa ja tilavat wc-tilat muutenkin juhlapaikasta:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu August 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 23, 2009 ^Joo invavessaa minäkin käytin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
einju Kirjoitettu August 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 25, 2009 Mulla oli vannehame ja pitkä laahus. Vessassa käynti sujui oikein helposti ihan yksinään, vaikka olin varautunut etukäteen pyytämällä kaasoa avuksi. Keräsin helman ja laahuksen itseni toiselle puolelle, jossa ne eivät olleet tiellä. Vessa oli ihan tavallinen koppivessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Kävin sekä invavessassa että tavallisessa pikkukopissa ihan yksin ilman minkäänlaisia ongelmia. Nostin helmat edestä syliin ja istuin pytylle väärinpäin kasvot kohti pytyn selkää. Ei tarvinnut huolehtia laahuksesta kun se ei ollut tuolla tyylillä tiellä, vaan se sai olla lattialla takanani (pytyn edessä) ihan rauhassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hensku87 Kirjoitettu August 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 30, 2009 Mä nappasin aina sulhon mukaan vessareissuille ja hän piteli helmoja ja laahusta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blues06 Kirjoitettu September 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2009 Mulla oli apujoukkoja vessassa vaikka ketä: sulho, kaasot, äitini, serkkuni ja pari kaveria. Riippui kuka oli lähellä kun hätä iski. Meillä vessa oli niin pieni että pukuni mikä oli muhkea (+ vannehame ja tyllihame) ei mahtunut vessaan muita. Joten apujoukkoni pitivät mekkoani ja minä pähkäilin korsetin kanssa Aina hyvin huumorilla meni vessa reissut. Koska yleenskin juoksen vessassa usein niin hääpäiväni ei ollut erilainen. Juhlien aikana varmaan yli 10 kertaa tuli käytä + kirkossa ennen seremonian alkua (jännitystä oli havaittavissa) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariann Kirjoitettu September 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 8, 2009 Ensin kävin kaason kanssa, sitten toisen, sitten siskoni, sitten serkkuni ja loppuillan yksin. Ei se niin vaikeaa ollut, kun siihen tottui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
saluki Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 Mulla oli vannehame ja pitkä laahus. Vessassa käynti sujui oikein helposti ihan yksinään, vaikka olin varautunut etukäteen pyytämällä kaasoa avuksi. Keräsin helman ja laahuksen itseni toiselle puolelle, jossa ne eivät olleet tiellä. Vessa oli ihan tavallinen koppivessa.Näin minullakin, tosin otin kaverin varoilta mukaan. Yksinkin olisi tarvittaessa pärjännyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sminka Kirjoitettu September 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 9, 2009 Mä kävin meidän hotellihuoneessa vessassa, koska jouduin riisuun koko puvun, kun oli niin kapea tuosta reisien kohdalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
venny Kirjoitettu September 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2009 Hyvin sujui yksin vessakäynnit, vaikka oli laahus ja vannealushamekin ja melko pieni vessa (tosin vannekin oli melko pieni, joten ei varmaan haastavimmasta päästä). Helmat korviin vaan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tsiili Kirjoitettu October 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 4, 2009 Tuota "helmat syliin ja pöntölle väärin päin" -tekniikkaa minäkin onnistuneesti käytin mutta totesin, että stay up -sukat olisivat olleet sukkahousuja huomattavasti kätevämmät siinä puuhassa. Ystävän neuvona tuleville morsiamille siis... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kvarkki Kirjoitettu October 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2009 Minulla oli laahuksellinen puku ja yksivanteinen alushame. Selviydyin vessakäynneistä yksin ihan näppärästi, kun kasasin helman alushameen vanteen sisään ja nostin ylös. Sukkanauhavirityksiä minulla ei korsetissa ollut, mutta muistutuksena muille sukkanauhat kannattaa laittaa alushousujen alta menemään, jos niitä käyttää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts