Millie Kirjoitettu March 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2010 Meillä hääpäiväksi sovittu 26.3.2011. Tuolloin (toivottavasti) molemmat opiskelevat (pääsykokeet kuukauden päästä..), lapsia ei näköpiirissä, kaksi kissaa temmeltää jaloissa. Yhteiseloa hääpäivänä kertynyt kolmisen vuotta, kihloissa kaksi. Ikää tuona päivänä sulhasella 21 vuotta, itselläni 20. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi-- Kirjoitettu March 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 16, 2010 Meillä häitä juhlitaan elokuussa. Olemme molemmat 26v, minä opiskelen toista tutkintoani, mies on toukokuussa valmistunut ja ollut samassa työpaikassa puolitoista vuotta. Yhteistä taivalta on takana reilut kuusi vuotta, joista kihlausta n. 3,5 vuotta. Asumme vuokralla, tulevaisuus on avoin. Perheeseen kuuluu kaksi koiraa, lapsia ei ole suunnitteilla eikä niitä meille todennäköisesti ole jatkossa tulossakaan. Elämäntilanne toistemme suhteen on jo jonkin verran vakiintunut, koen että tunnemme toisemme, toisaalta elämä on edelleen täynnä vaihtoehtoja ja valintoja, joita yhdessä pähkäillä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kehäkukka Kirjoitettu March 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 19, 2010 Elokuun lopussa häät. Yhdessä oltu silloin reipas 9 vuotta. Talo löytyy ja pari karvaista elukkaa. Mies vakityöpaikassa ( tosin tällä hetkellä lomautettuna )Mulla töitä vuodenloppuun, tosin vakkari paikkaa jo väläytelty onneksi. Hääsuunnitelmia tehdään kuumeisesti( jopa mies paljasti nähneensä unia tulevista häistä ) Työllisyys tilanne hieman ressaa taloudellisesti, mutta päätetty on että häät pidetään vaikka sitten pienemmällä budjetilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daor Kirjoitettu March 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 23, 2010 Häitä vietetään heinäkuussa 2011, jolloin yhdessäoloa on kertynyt reilu 3,5 vuotta. Tällä hetkellä itse määräaikaisessa työsuhteessa vuoden loppuun saakka, jota on puhuttu jatkettavan. Morsian tällä hetkellä opiskelee ja käy työskentelemässä osa-aikaisena.Häitä suunnitellaan tässä pikkuhiljaa kiihtyvällä vauhdilla (hääpaikka jo varattu) ja itsekin tässä yritän päästä mukaan kelkkaan kun morsiankin tuossa innostuneena jo kaikkea esittelee ja tutkii . Häihin tässä joka kuussa yritetään säästää, jotta saadaan itse ne suurimmaksi osaksi maksettua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lottalia Kirjoitettu March 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2010 Meillä on häät suunnitelmissa kesällä 2011. Silloin olemme olleet yhdessä 6.5v joista melkein sama aika asuttu yhdessä. Ikää meillä on silloin 30 ja 29. Suloinen lapsemme on silloin n.2v Mies työelämässä ja minä hoitovapaalla ainakin sinne kesään saakka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Santsie Kirjoitettu March 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2010 Meillä häät elokuussa 2010, jolloin ollaan miehen kanssa molemmat 22. Yhdessä ollaan oltu 4,5 vuotta joista melkein 4 vuotta kihloissa. Mies opiskelee ja itse olen kotiäitinä, tytär on elokuussa 7kk. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Metrumia Kirjoitettu March 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 29, 2010 Meillä onpi häät ensi talvena, jolloin olemme olleet yhdessä 7,5 vuotta, kihlat vaihdettiin syksyllä 2005. Miehellä vakituinen työ, minä opiskelen vielä noin vuoden. Omaa asuntoa ei ole, mutta eipä velkaakaan Tosin nyt kyllä kaikki hääkustannussäästämisyritykset romahtelevat niskaan yksi toisensa jälkeen, että tuo viimeinen lause tulee varmaankin valitettavasti muuttumaan.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello K Kirjoitettu April 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 5, 2010 Häiden aikaan olemme sulhasen kanssa 21-vuotiaita, meillä on 2 lasta. Minä kotiäitinä, mies tällä hetkellä työttömänä mutta toivottavasti ei enää puolen vuoden päästä, ammatti vahvasti kuitenkin löytyy Yhdessä ollaan oltu häiden aikoihin vasta 2,5 vuotta joista 2v kihloissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Enniliini Kirjoitettu April 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 11, 2010 Naimisiin mennään keväällä 2011. Morsian silloin 31, sulhanen 27. Yhdessä oltu 4 vuotta. Molemmat vakkaritöissä. Lapsia ei, oma koti kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NM_ Kirjoitettu April 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 12, 2010 Ensin häät piti olla vähnä kauempana tulevaisuudessa, mutta päätimme pitää ne samaan aikaan, kun esikoisemme kastetaan 08/2010. Seurustella ollaan häiden aikaan tasan 2 vuotta, ja kihloissa silloin olemme olleet 1v8kk. Ja esikoisemme on n. 2kk Yhdessä olemme asuneet 1v2kk. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
henna1002 Kirjoitettu April 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 14, 2010 Meillä on häät helmikuussa 2011 yhdessä ollaan oltu silloin n.2 vuotta,ja yhdessä ollaan asuttu saman verran kihloissa ollaan oltu n.1,5 vuotta minä olen tuolloin juuri täyttänyt 24 ja sulhanen täyttää 30. Kaksi kissaa on ja vuokra kämppä ja lapsonen tulossa loppu vuodesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zannu Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 Hääpäivä on 7.8.2010. Silloin olemme olleet 6 vuotta ja 7 kuukautta kihloissa..yhteiseloa on jo yli kymmenen vuotta. Omassa talossa (siis yhteinen asuntolaina ) asustellaan kolmen koiran ja kissan kanssa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sky* Kirjoitettu April 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2010 (muokattu) Häiden aikaa ollaan oltu 4,5 vuotta yhdessä ja vähän yli 3 vuotta kihloissa ja asuttu saman verran yhdessä. Mies vakitöissä ja itse opiskelen vielä puol vuotta häiden jälkeen ennen valmistumista. Itse olen tuolloin 22v. ja mies melkein 24v. Muokattu: April 16, 2010, käyttäjä: Sky* Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beardie Kirjoitettu April 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2010 Häiden aikaan ollaan oltu yhdessä vajaa 4 vuotta, kihloissa puolisen vuotta. Koulut käytynä, molemmat vahvasti työelämässä ja asuntolainaa maksellaan. Vauvahaaveita aletaan toteuttamaan häiden jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Li-la Kirjoitettu April 20, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 20, 2010 (muokattu) Hääpäivän tienoilla ollaan oltu yhdessä 2,5 vuotta. Yhdessä ollaan siitä asuttu 1,5 vuotta. Yhteinen koira löytyy ja molemmat opiskellaan; minä ammattikorkeassa ja mies yliopistossa. Molemmat käydään osa-aikaisesti töissä. Osasyy nuorena naimisiinmenoon löytyy kristillisestä arvomaailmastamme, mutta se ei todellakaan ole pää- eikä ainoa syy. Muokattu: April 20, 2010, käyttäjä: Li-la Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mandia Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Naimisiin mennessä helmikuussa 2011 ollaan oltu yhdessä 3 vuotta. Kihlauduttiin ja muutettiin yhteen 2 kk seurustelun jälkeen ja nyt ollaan oltu yhdessä 2 v 2 kk. Mies on vakituisessa työssä ja valmistuu nyt keväällä yliopistosta, mun tarkoitus valmistua vuoden päästä keväällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veikee Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Naimisiin mennessä ollaan oltu yhdessä 4,5 vutta, joista yhdessä asuttu 3,5v ja kihloissa 2 vuotta. Häiden aikaan 1-vuotias poika täydentää onneamme . Niin ja molemmat ollaan 29-vuotiaita häiden aikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kesän lapsi Kirjoitettu April 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 23, 2010 Yhdessä reilut 10 vuotta, kihloissa vuosi. Oman katon alla oleillaan ja vakiduunissa molemmat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sandokai Kirjoitettu April 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2010 Ollaan oltu yhdessä 3v. 8kk. Kihloissa tasan 3v. Ja molemmat "työttömiä" eli opiskellaan työkkärin kautta... Mies sai potkut kun oltiin saatu kaikki varattua. Onneks on rahaa säästössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maari Kirjoitettu May 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2010 Meillä on häät kesällä 2011. Silloin yhteiseloa takana reilut 1,5 vuotta, joista kihloissa vajaa vuosi. Sulhanen jatkaa opintojaan vielä häiden jälkeenkin, morsian valmistuu piakkoin ja on tuolloin toivottavasti töissä Häiden aikaan morsiamella on ikää 26 ja sulhasella 22. Yhteinen koira on, mutta vuokra-asunto. Ja vauvahaaveita toteutetaan nähtävästi sitten häiden jälkeen <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deijaz Kirjoitettu May 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2010 Heippa!Meillä häät heinäkuusa 2011 ja silloin seurustelua on takana vajaa 4 vuotta, kihloista ja ekasta omasta asunnosta (vuokra) silloin aikaa 2,5 vuotta. Asuttiin kyllä yhdessä jo aikaisemminkin, mutta pakosta sulhon vanhempien luona. Muutettiin heti kun suinkin pystyttiin!Minä valmistun näillä näkymin ennen häitä keväällä. Työstä nyt ei voi vielä sanoa mitään mutta toivottavasti olisi vakipaikka. Sulho on vakityössä ja aikoo ilmeisesti alkaa opiskelemaan työn ohessa. Jää nähtäväksi! Lapset tehdään sitten kun ollaan oltu vuosi-pari naimisissa ja molemmilla on tulot joilla sitten lapset myös elättää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZimboZambo Kirjoitettu May 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2010 Niin minulla kuin morsiammellakin on opinnot kesken eikä lapsia ole vielä. Häät on toukokuussa 2011, jolloin molemmat ollaan 24-vuotiaita. Siihen mennessä yhteistä taivalta on takana vähän vajaat kolme ja puol vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Dicell Kirjoitettu May 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2010 Häät reilun kuukauden päästä. Minä ja sulho 27-vuotiaita, oma talo, vakkarityöt molemmilla, kihloissa 7 vuotta (samanverran yhdessä asumista), yhdessä reilut 8 vuotta. Lapsihaaveita häiden jälkeen. Noudatetaan aika lailla Master Plania, joka aikoinaan nuorina tehtiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nin-- Kirjoitettu May 6, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 6, 2010 Meillä häät elokuussa 2011. Silloin yhteistä taivalta takana reilut 5 vuotta. Yhdessä ollaan asuttu oikeastaan ensimmäisestä päivästä lähtien ku alettiin seurustelemaan. Kihloissa ollaan oltu häiden aikaan 1vuos ja 8kk. Oman talon osto ois nyt kesällä edessä. Mies on vakkaritöissä, itse opiskelen vielä puoli vuotta. Sitten takaisin työelämään. Tällä hetkellä perheeseen kuuluu meidän lisäksi kaksi kissaa. Lapsia sitten ku vain tulee.. Meillä odotellaan jo Toivottavasti joko ennen häitä tai häiden jälkeen tulis, eikä olis häiden aikaan raskaana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
2.10.2010 Kirjoitettu May 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2010 Tunnettu 4,5 vuotta, yhdessä oltu ja asuttu 1,5 vuotta, kihloissa oltu 1,3 vuotta. Lasta yritetty 1,4 vuotta. Koiria 4kpl josta yksi yhteinen. Oma talo ja uusi taloRovaniemellä odottaa. Naimisiin mennään siis 2.10.2010. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts