höpönassu83 Kirjoitettu February 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 8, 2010 Asutaan paritalossa vuokralla. Itse olen työttömänä, ilman minkäänlaista koulutusta. Tuleva mieheni tekee osa-aika työtä vielä toistaiseksi, hän omaa koulutuksen, vaikka ei teekkään sen alan töitä tällä hetkellä =)Lapsia minulla on kaksi entisestä avoliitosta. Olemme myös tulevan mieheni kanssa suunnitelleet lapsia yrittävämme tuossa jokusen vuoden päästä, kun hän on valmis =) Olemme myös keskustelleet koiran hankkimisesta.Olemme suunnitelleet ostavamme talon( tai rakentavamme oman) kunhan talous sen sietää =)Olemme seurustelleet kohta 2 vuotta, hääpäivänämme olemme olleet 2 vuotta kihloissa.Itse olen tuolloin 26 vuotias ja nuori sulhoni 22 vuotias =) " ikä ei ole numero vaan mielentila" =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-F- Kirjoitettu February 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 10, 2010 Minä opiskelen ja mieheni käy töissä, olemme seurustelleen 2 vuotta, jos vuoden asuneet yhdessä. Häät ovat reilun 2 vuoden päästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
julpukka Kirjoitettu February 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2010 Heippa!Meillä mieheni kanssa yhteiseloa n.3vuotta. Joista 1,5v kihloissa ja nyt heinäkuussa on häät. Hääpäivä on sovittu jo kaksi vuotta sitten, eli hääjärjestelyt on alkanut hyvissä ajoin. Meillä on myös 2kk ikäinen poika =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
aleksandra2006 Kirjoitettu February 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2010 Seurustelu aloitettiin 16.02.2003Yhteen muutettiin heinäkuussa 2003Kihloihin mentiin16.01.2004Lapsi syntyi 05.06.2006Naimisiin mennään 11.11.2011Niin ja on tässä vielä yksi kissakin.Olemme molemmat vakituisessa kokopäivätyössä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Desiree Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Meillä häät heinäkuussa 2011, silloin ollaan oltu yhdessä 5 vuotta, joista asuttu yhdessä 4. Olemme lapsettomia ja työelämässä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tättähäärä Kirjoitettu February 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2010 Olemme olleet yhdessä uudesta vuodesta 2008, meillä on kohta vuoden ikäinen tytär, mies on työelämässä ja minä opiskelen tosin nyt olen hoitovapaalla. Koulunpenkkiin olisi tarkoitus palata juuri ennen häitä ja häitä tanssitaan elokuun 28. päivä 2010. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lorenda Kirjoitettu February 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2010 Meillä häät toukokuussa 2011. Tuolloin sekä minä että sulho 24v. Tavattiin marraskuussa 2007 ja häihin mennessä seurusteltu vähän vajaa 3 ja puoli vuotta, josta kihloissa oltu tuolloin vajaa 3 vuotta ja yhdessä asuttu reilu kolme vuotta. Molemmat ollaan opiskelijoita ja opiskelut jatkuvat häiden jälkeenkin molemmilla ainakin vuoden. Lapsia ei ole, mutta kaksin kappalein kissoja löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian3172010 Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Mennään naimisiin heinäkuussa 2010. Molemmat ollaan silloin 21v. Seurusteltu 5,5 vuotta, toinen kihlapäivä tuli just tammikuussa. Molemmat ollaan opiskelijoita vielä, mutta maksetaan kuitenkin häät suurimmilta osin omasta pussistamme. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeneMilk Kirjoitettu February 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2010 Meillä tulee hääpäivään 31.7.2010 mennessä tiivistä yhteiseloa 4 vuotta ja 7 kk. Mieheni on 32 v. ja minä 27 v. Meillä on pieni tytär, nyt 1,5-vuotias ja hääpäivästämme on tasan kuukausi hänen 2-vuotissynttäreihinsä. Yhteinen talous meillä on ollut jo yli 4 vuotta ja kihloissakin on oltu vuoden 2007 kesäkuusta asti. Eli kai tässä on jo aika sanoa toisillemme virallisesti "tahdon", vaikka olemmekin tahtoneet olla yhdessä tiiviisti koko seurustelumme ajan. Tällä hetkellä mies on töissä isänsä firmassa ja sukupolvenvaihdos tapahtunee tässä kevään aikana, mies alkaa yrittäjäksi. Minä ehdin palata äitiyslomalta töihin, kunnes puolen vuoden työrupeaman jälkeen jouduin yllättäen työttömäksi. Samalla jouduin keskeyttämään yliopisto-opintoni, joita tein työn ohessa, joten kukkaron nyörit on paukkuneet kun hääbudjettia on suunniteltu. Jospa tässä piakkoin pääsisin jo tienaamaan niitä "etukäteen käytettyjä" rahoja. Itse maksamme häät, kun kummallakaan ei ole ollut tapana roikkua vanhempiemme kukkaroilla. Onnelliset olemme yhdessä ja ensi heinäkuussa sen sitten todistaa n. 100 ystävää ja sukulaistakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saju Kirjoitettu February 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2010 Ollaan oltu yhdessä viisi vuotta ja meillä on tytär 6 kk, häitten aikaan elokuussa tyttö on paria viikkoa vajaa 1 v. Molemmat käydään töissä ja asutaan omassa (pankin) talossa. Kissoja asustaa 3 ja 1 koira. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ade Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 Me on oltu yhdessä tänä vuonna 7 vuotta ja häät kesällä 2011. Kihloissa on oltu n.5,5 vuotta. pieni lapsi on ja molemmilla vakituinen työpaikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 häät kesäkuussa 2010 morsian tuolloin 25 vuotta, sulhanen 39 vuotta. yhdessä olemme olleet tuolloin tasan vuoden ja yhteistä taloa ylläpidetty tuolloin 9 kuukautta. Olemme siis tunteneet toisemme jo useamman vuoden, nyt kun kolahti niin kohautetaan kerralla. Minulla on 6 vuotias lapsi, miehelläni ei yhtään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
huntu2010 Kirjoitettu February 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 23, 2010 seurustelua takana nyt reilu 5 vuotta, viime heinäkuussa kihloihin ja ens heinäkuussa häät. minä 23v ja mies 25v. kumpikin vakitöissä, mulla vaan ei koulutusta,joten jossain vaiheessa ois tarkoitus sellanenkin hankkia. vielä ei oo lapsia, mutta yksi koira löytyy. vuokralla asutaan vielä, mutta varmaan häiden jälkeen aletaan kattelee sit omaa taloa ja niitä lapsiakin vois sit tulla... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Susi Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 (muokattu) ... Muokattu: October 13, 2010, käyttäjä: Susi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonkukka_ Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 Meillä häät 28.8.2010. Olemme hääpäivänä olleet yhdessä vajaa neljä vuotta. Molemmat opiskelemme vielä ja palautamme gradumme syksyllä. Sellainen elämäntilanne on, että paljon muutoksia tiedossa. Muutamme eri paikkakunnalle keväällä, syksyllä tarkoituksena jo ruveta "vakihommiin" ja gradu sitten viimeistellä sen ohessa. Vauva olisi myös tervetullut milloin tahansa, tosin häiden jälkeen kuitenkin. Ihanaa, jännittävää aikaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marsi Kirjoitettu February 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 26, 2010 (muokattu) Meidän häitämme vietetään 18.09.2010. Hääpäivänämme olemem olleet yhdessä 6vuotta ja 6 kuukautta. Olemme reilu parikymppisiä tuolloin. Mies on vakkarityössä ja minulla määräaikainen työ lokakuuhun asti, mutta varmasti minulalkin tulee töitä jatkossakin olemaan. Meillä on oma (pankin=asuntolaina) rivitalokaksio, ja häiden jälkeen jos alkais tosissaan miettimään omakotitaloa. Meillä on kaksi koiraa, joista toinen nyt kuukauden päivät ollut meillä! Seuraavaksi on varmaan vauvan vuoro! Muokattu: February 26, 2010, käyttäjä: Marsi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
escape Kirjoitettu February 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2010 Minä aloitin nyt tammikuussa opiskelun (ikää silti jo 30v.) ja kun häät reilun vuoden päästä ovat, olen edelleen opiskelija. Mies on töissä ja jos hyvin menee, on sitten häidenkin aikaan. Nykyään vaan ei oikein mistään voi varma olla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mirdja80 Kirjoitettu February 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2010 Menemme naimisiin tulevana kesänä ja olemme molemmat silloin 30. Seurustelua on takana 13 vuotta. Molemmilla on vakityö, ja elämäntilanne on muutenkin sellainen, että naimisiinmeno tuntuu hyvältä ratkaisulta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
elliska Kirjoitettu March 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2010 häät syyskuussa 2010. silloin yhessä reilut 4vuotta, jotka asuttu käytännössä alusta asti yhessä. oma (tai vielä pankin, eli paljon lainaa) talo, ja yks lapsi joka häiden aikaan todnäk just oppinu käveleen:) molemmat duunarihommissa, ikää morsmaikulla vähän enemmän kun sulhasella:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsmaikku 87 Kirjoitettu March 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2010 meillä häät syksyllä 2010,kaksi yhteistä lasta,toinen koulussa ja toinen vielä pieni,minä olen kotona tällä hetkellä ja mies töissä.omakotitalo etsinnässä kun myytiin oma rivarin pätkä tän vuoden alussa,on sitä hommaa tälle keväälle ja syksylle kihloihin mentiin -08. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanna_ Kirjoitettu March 4, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2010 Meillä häät ensi heinäkuussa, hääpäivänä tulee täyteen 6,5v yhteiseloa, josta yhdessä ollaan asuttu 4,5 vuotta ja kihloissa 2,5 vuotta. Omakotitaloa rakennetaan ja toivottavasti siellä häitä juhlitaankin. Ei lapsia, morsian 29v ja sulhanen 26v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
miguli Kirjoitettu March 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 9, 2010 Häät syyskuussa 2010, jolloin ollaan seurusteltu vähän reilu kolme vuotta. Morsian 25 ja vakituisessa työssä, sulhanen 26 ja opiskelija vielä 3-4vuotta häiden jälkeenkin. Kaksi koiraa, ei lapsia. Vuokrakämppä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luna Kirjoitettu March 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2010 Vihkipäivänä seurustelua takana noin 2,5 vuotta. Minä lopettelen opiskeluja ja sulho vakitöissä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Puzzle2010 Kirjoitettu March 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2010 Naimisiinmennessä olemme olleet yhdessä hiukan yli neljä vuotta, josta kihloissa puolitoista.Kummatkin alkaa pikkuhiljaa kirjoittamaan gradua, katsoo nyt palautanko gradun neitinä vai rouvana! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hammari Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Me mennään naimisiin elokuun 28. 2010. Olemme molemmat silloin 21-vuotiaita ja yliopisto-opiskelijoita, onnellisina vuokrayksiössä.Yhteistä tietä on kuljettu häiden koittaessa 4 vuotta, joista 2 asuttu yhdessä ja 1,5 oltu kihloissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts