schatz-und-ich Kirjoitettu May 25, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2018 Minä opiskelen ja ensi keväänä toivottavasti valmistun maisteriksi, morsian2 tekee keikkaduunia ja etsii vakituista. Ollaan oltu yhdessä reilu vuosi, äsken mentiin kihloihin. Minulla on ikää 24 ja morsian2:lla 22 vuotta. Löytyy kaksi koiraa, lapsia ei edes harkita näin lyhyen yhdessäolon jälkeen. Ollaan muutenkin mieluummin maailman parhaimpia tätejä kuin sateenkaariäitejä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissHermione Kirjoitettu November 11, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu November 11, 2018 Minä opiskelija ja todennäköisesti vielä useampi vuosi yliopistossa edessä, kun meinaan toista tutkintoa vielä tähän perään. Mies on jo valmistunut ja työelämässä. Hääpäivä on nyt päätetty tammi-helmikuulle 2022, kun ei tässä kaiken kiireen keskellä häitä järjestetäkään, saati että olisi kummallakaan pitkän opiskelun jälkeen älyttömiä summia säästössä. Toisaalta ihana, että on aikaa, ja ehditään vielä kaikessa rauhassa viettää kahdenkeskeistä aikaa, kun häiden jälkeen alkavat varmaan lapset olla ajankohtaisia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellikaramelli Kirjoitettu January 27, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2019 (muokattu) Molemmat ollaan työelämässä ja yhdessä ollaan oltu häiden aikaan melkein 7 vuotta Ei lapsia, eläimiä on. Häät 08/2019 Muokattu: January 27, 2019, käyttäjä: Nellikaramelli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiira90 Kirjoitettu February 1, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2019 Asuntolaina miehellä, minä opiskelen merkonomiksi oppisopimuksella. Mies myös myyntityössä, mutta b2b myyntiä. ei lapsia, mutta kissa löytyy Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiira90 Kirjoitettu February 1, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2019 ketjua lukiessa, opiskelu todellakin vaikuttaa suositulta naisten keskuudessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TeMi Kirjoitettu July 10, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 10, 2019 Molemmat työelämässä, vakipaikat, neljä lasta joista 3 yhteisiä. Tänä kesänä 10 vuotta täynnä yhdessäoloa ja naimisiin mentäessä 12 tai 13 vuotta täynnä. Aloittelen vain suunnitelmat hyvissä ajoin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hermisty Kirjoitettu July 11, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2019 Mies työelämässä, minä opiskelen. Pari vuotta olemme olleet yhdessä, molemmilla lapsia edellisestä suhteesta. Biologisesti yhteisiä emme aio hankkia, sillä mussukoita on 5. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tellmemays Kirjoitettu March 24, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2020 Mies töissä, minä opiskelen, minulla yksi poika entisestä suhteesta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hovenna Kirjoitettu September 20, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2020 Minä valmistun pian ammattiin, mies vähän vanhempi ja ollut jo pitkään vakitöissä. 1 koira ja 1 kissa, muita perheenlisäyssuunnitelmia ei toistaiseksi ole. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarma Kirjoitettu October 17, 2020 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2020 Molemmat päälle 30v, vakityö ja asunto. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ariande Kirjoitettu August 12, 2021 Raportoi Share Kirjoitettu August 12, 2021 Kolmikymppisiä, vakityö toisella,toinen opiskelee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jemppa2022 Kirjoitettu August 3, 2022 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2022 Vakityöt, takana elettyä elämää ja molemmilla lapset edellisistä liitoista. Ikää jo 40 molemmilla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu March 13, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2023 Ikää molemmilla 40+, uusintayritys (mulla jo kolmas) joten ei taida mitään hillittömiä pirskeitä tulla. Ei sitä rahaa kauheasti jää säästöön kun on 2 teiniä talossa eikä mikään kovin kummoinen työ. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegretag Kirjoitettu March 15, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2023 Työelämässä ja toisella kierroksella molemmat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kinuskimansikka-is-back Kirjoitettu April 10, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu April 10, 2023 Meillä molemmilla vakityöt ja asuntolainat. Perinteisessä järjestyksessä 1. avioliitto, 2. yhteinen asuntolaina ja 3. lapsi mennään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts