vaimomatskua Kirjoitettu May 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 15, 2016 Molemmat vakitöissä, ostettiin 2015 meille asunto. Lapsia ei ole, mutta yritys on kova että tärppäisi. Karvainen lapsi löytyy kyllä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sylvi Kirjoitettu May 22, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu May 22, 2016 Molemmat lähellä 30 vuotta, vakituisesti reissutöissä (mies sai juuri töitä, hääpäivänä sopiessa oli työtön), ei lapsia, vuokralla kaksiossa, aso-koti mielen päällä, ensimmäinen avioliitto molemmille. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevarouva Kirjoitettu July 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2016 (muokattu) - Muokattu: August 26, 2017, käyttäjä: tulevarouva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neem Kirjoitettu July 18, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2016 Tällä hetkellä mies on vielä opiskelija ja minä olen määräaikaisessa työsuhteessa. Perheen perustaminen ei ole vielä ajankohtaista, mutta ehdottomasti lähivuosina suunnitelmissa. Asumme vuokralla ja säästämme omaa asuntoa varten. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aamuruskossa Kirjoitettu August 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2016 Meillä tilanne, että tällä hetkellä molemmat opiskelijoita. Mies aloittaa syksyllä tekemään opintojen ohellä töitä, valmistuu jouluun mennessä. Minä kirjoitan ens vuonna kandin ja valmistun. Mies toivottavasti aloittaa keväällä vakituisessa työsuhteessa. Yritetään lasta tässä ohella, ensimmäinen meni kesken kesäkuun alussa. Raskaana oleminen häissä tai pieni lapsi ei ole ongelma.:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vilmaamalia Kirjoitettu August 3, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 3, 2016 Meillä seurustelua takana reilu viisi vuotta ja ensi kuussa muutto ensimmäiseen omistusasuntoon. Häitä olisi tarkoitus viettää elokuussa 2017:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
neitoinen83 Kirjoitettu August 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 7, 2016 Itse opiskelen, mies vielä työttömänä. Säästösuunnitelmat aika tarkkaan mietitty. Kaikki "ylimääräinen" menee säästöön Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenelika Kirjoitettu August 10, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 10, 2016 Ei olla vielä edes kihloissa, mutta suunnittelu on alkanut ja todennäköisesti häät max 2 vuoden päästä. Olen itse tällä hetkellä vakitöissä ja pyöritän sivussa pientä yrityksen poikasta. Mies tekee freelancer hommia kahdella eri alalla. Ollaan seurusteltu 6 vuotta, asuttu yhdessä 5 ja muutettiin juuri isompaan vuokrakämppään. Meillä on karvavauva, joka sanoo mau. Itse olen kohta 27 ja mies 29. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
klt3007 Kirjoitettu August 13, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2016 Olemme häiden aikaan (1.7.2017) olleet yhdessä hieman yli kuusi vuotta, joista n. 5v asuttu yhdessä. Takana mm. muutto ulkomaille yhdessä ja myöhemmin puolen vuoden kaukosuhde eri maissa asumisen aikana (minä kävin vaihto-opiskelemassa vielä toisessa "ulkomaassa" täältä meidän nykyisestä kotimaasta ). Asutaan tällä hetkellä vuokralla ja suunnitelmissa on ostaa oma asunto jossain vaiheessa, mutta se siirtynee vielä sillä häät ovat nyt ykkössäästökohde. Täällä on myös tosi kallista asua.. Mies valmistui juhannuksen aikaan ja on nyt vakituisesti töissä. Minä viimeistelen graduani ja palaan muutaman viikon päästä töihin. Mahtavaa aikaa kun asiat alkavat asettua aloilleen ja päästään kunnolla suunnittelemaan häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
RockaBella Kirjoitettu August 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2016 Tällä hetkellä opiskelen, mutta valmistun vuoden loppuun mennessä. Minulta löytyy lapsiakin jo useampi, yhteisiä ei ole, mutta ehkä joskus tulevaisuudessa sitten Mies tekee reissuhommia. Hyvin meillä silti menee Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nettle Kirjoitettu August 27, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 27, 2016 Meillä ollaan molemmat vielä opiskelijoita, miehellä tosin myös vakityö. Itsellä epäsäännöllisiä pätkätöitä opintojen ohella. Ehdimme molemmat valmistua ennen häitä. Asumme yhdessä vuokralla ties kuinka monetta vuotta, lapsia mietitään vasta häiden jälkeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
TulevarouvaK Kirjoitettu August 28, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu August 28, 2016 Molemmat töissä. Mulla kaksi lasta edellisistä suhteista ja miehellä yksi lapsi edellisestä suhteesta. Etäsuhteessa oltu koko yhdessäoloaika ja muutettiin juuri saman katon alle. Kosintaa odottelen. Karataan vihille ens helmikuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
heipähei Kirjoitettu September 20, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 20, 2016 (muokattu) Molemmat suoritamme maisteriopintoja. Tällä hetkellä asutaan erillään ekaa kertaa yli kolmeen vuoteen kun olen vaihdossa Ruotsissa tämän syksyn. Seurustelua meillä on takana 3 vuotta 9 kuukautta. Ollaan molemmat aika nuoria, 23v, ja vakituiset oman alan työt ja mahd. omistusasunnot on siis vasta haaveena tulevaisuudessa (tosin jo vuoden tai parin päästä. Hui!). Ollaan reilattu yhdessä, mutta yhteinen muutto ulkomaille on vielä unelmissa. Haen itse ensi vuonna varmasti harjoittelua ulkomailta, ja jos sellaisen saan, siippa aikoo seurata. Tulevaisuudensuunnitelmat avoinna, mutta yhdessä luotaamme tätä maailmaa. Häät tulossa toukokuussa 2017. Muokattu: September 20, 2016, käyttäjä: heipähei tarkennuksen lisäsin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camsu Kirjoitettu September 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2016 Me ollaan asuttu yhdessä kohta 2vuotta ja yksi yhteinen lapsi löytyy. Mies viimeistä vuotta opiskelemassa ja minä olen tällä hetkellä lapsen kanssa kotona Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adiela Kirjoitettu October 5, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2016 Minä 28 ja mies 38 ( kohta 39 ). Kummallakin vakituinen työ. Takana 2 vuotta ja 2kk etäsuhdetta, kuukauden päästä muutetaan yhteiseen omakotitaloon maaseudulle. Kihloissa oltu nyt vuosi ja pari kuukautta. Häitä tanssahdellaan ( tai meidän tapauksessa ei todellakaan tanssahdella ) ensi vuoden elokuussa. Lapsia ei ole kummallakaan vielä (haaveissa kyllä) , kumpikin ensimmäisellä kierroksella. Yksi karvainen lemmikki löytyy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
opiskelija Kirjoitettu October 6, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 6, 2016 Hei, olen Sini Tolonen, suomen kielen opiskelija Oulun yliopistosta. Teen nimistöntutkimukseen liittyvää kandidaatintutkielmaa, johon kerään aineistoa internetissä kyselylomakkeella. Etsin kyselyyn vastaajiksi suomalaissyntyisiä naisia, joille avioituminen on ajankohtaista lähitulevaisuudessa. Kysely sisältää yhdeksän monivalinta- ja avokysymystä, jotka koskevat sukunimen valintaa. Vastaukset käsitellään luottamuksellisesti, eikä yksittäisiä vastaajia ole mahdollista tunnistaa tutkielman analyysistä. Kysely on auki 20.10. asti ja siihen vastaaminen vie 5 - 10 minuuttia. Kyselyyn pääsee tästä linkistä https://www.webropolsurveys.com/S/FD25B7056A0AC29B.par Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jnnmpa Kirjoitettu October 17, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 17, 2016 Häiden tarkkaa ajankohtaa ei olla päätetty, mutta suunnitellaan ja vedetään isompia linjoja mitä molemmat haluaisivat. Kihloissakaan ei vielä olla Yhteisiä lapsia ei ole, minulla kaksi poikaa edellisestä liitosta. Suunnitteilla on oman talon rakentaminen kahden-kolmen vuoden päästä ja häät vasta sen jälkeen. Aina mahdollisuus on, että asiat tapahtuvatkin toisinpäin, mutta kummallakaan ei ole kiire, vaan ajan kanssa. Molemmat olemme vakituisissa töissä olleet usemman vuoden ja töiden ohella valmistuin alan koulusta kesän kynnyksellä. Yhteiset lapset ovat myös haaveissa tulevaisuudessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadine Kirjoitettu October 30, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2016 Olemme molemmat vakitöissä ja seurustelleet 7 vuotta. Lapsia ei vielä ole, mutta vauvakuume yltyy koko ajan. Minä haluaisin kuitenkin ensin naimisiin ja sitten vasta lapsia. Viime vuosina meillä on ollut pari isompaa muuttoa, työpaikanvaihdosta jne., mutta nyt on hyvä hetki mennä naimisiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sommar Kirjoitettu November 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2016 Häät 2017 loppukesällä, jolloin minä olen 35 ja mies 43, yhdessä ollaan oltu noin 7 vuotta. Avioliitto on molemmille ensimmäinen, eikä ole lapsia. Kissa löytyy :). Molemmilla on vakituinen työ, ja omistusasuntoa maksellaan. Mulle ei tullut kolmenkympin kriisiä, mutta nyt kun seuraavaksi täytän 35 niin heräsin siihen että pitää oikeasti alkaa toteuttamaan elämässään asioita joita haluaa, ja se toimi lisäbuustina että saatiin hääjärjestelyt käyntiin. Kihloissa ollaan oltu nyt reilu kaksi vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ez Kirjoitettu November 7, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2016 (muokattu) - Muokattu: December 16, 2016, käyttäjä: Ez Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jennajanikaa Kirjoitettu November 15, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2016 Minä 22 ja mies 28. Meillä on häät suunnitteilla juhannukselle 2018. Ollaan seurusteltu nyt kohta 5 kuukautta ja ensimmäisestä tapaamisestamme lähtien ollaan tiedetty, että toinen on se oikea ja naimisiin mennään. Asutaan erillään ja välimatkaa meillä on noin 80 kilometriä. Minun olisi tarkoitus muuttaa miehen luokse ensi keväänä. Kihloissa ei vielä olla, mies haluaa tehdä tämän niin että tulee minulle täytenä yllätyksenä. Hääpäivä on kuitenkin tosiaan päätetty ja suunnittelemaan aletaan pikku hiljaa. Tällä hetkellä olen sairaslomalla, mutta muuten opiskelen. Mies käy töissä. Meillä on kolme koiraa ja kaksi kania. Lapsia ei kummallakaan ole, mutta vuoden alusta olisi tarkoitus alkaa yrittämään. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiutautintti Kirjoitettu November 21, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2016 Meillä häät on myöskin elokuussa 2018. Tällä hetkellä mies on 37 ja työelämässä. Minä olen 29 ja osa-aikatöissä, sekä opiskelen. Ensi vuoden aikana olisi tarkoitus saada maisterin paperit ulos yliopistolta. Olemme seurustelleet reilut kaksi vuotta, josta 1,5 on asuttu yhdessä, tällä hetkellä työsuhdeasunnossa. Minulla ei ole lapsia, miehelläni sen sijaan on edellisestä liitosta kolme teiniä. Olemme molemmat niin sanotusti toisella kierroksella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu December 11, 2016 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2016 Mies vakitöissä, minä opiskelija. yhdessä oltiin oltu kolme vuotta joista kihloissa vuosi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Toiski Kirjoitettu January 2, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 2, 2017 Kaks päivää häiden jälkeen on 4v. ekoista treffeistä. Molemmat täyttää 30 vielä samana vuonna häiden jälkeen. Ollaan vakitöissä oltu jo melkeen 5v. Ennen kesää perheeseen liittyy koira. Lapsia tulee vasta kun ollaan naimisissa ja on yhteinen sukunimi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veerakaroliina Kirjoitettu January 7, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2017 Oli kiva huomata, että myös muita opiskelijapareja tai pareja, joissa toinen opiskelee, löytyy myös tältä foorumilta. Meillä minä opiskelen ainakin 2,5 vuotta vielä, kunnes saan maisterin paperit ulos. Puolisoni on puuseppä ammatiltaan. Olemme olleet yhdessä nyt 3 vuotta. Häät juhlitaan 2018 elokuussa. Lapsia ei ole, mutta tulee toivottavasti 3-5 vuoden kuluttua Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts