me2011 Kirjoitettu November 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 7, 2010 (muokattu) Meillä häät 07/11. Tämän kuun lopussa muutamme omaan kotiin. Esikoisemme on 4v ja toinen tulossa keväällä.Molemmat vakityössä. Häiden aikaan mä olen 31v ja mies 32v.Yhteistä taivalta häiden aikaa 8v ja siitä kihloissa 3v. Yhdessäollaan asuttu häiden aikaan 8v, muutimme melkein heti yhteen. Muokattu: November 7, 2010, käyttäjä: me2011 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mimotus Kirjoitettu November 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 9, 2010 Häät 1/2012. Minä olen nyt 27 ja mies 30, ollaan oltu yhdessä kohta 7 vuotta. Oma talo ostettiin keväällä 2010. Mies on vakitöissä, minä määräaikaisena. Kaksi karvaista kissa-vauvaa ja iso vauvakuume. Elämä mallillaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu November 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2010 Meillä häät 6/2012, sillon minä 27 ja mies 29. Itse valmistuin korkeakoulusta viime kesänä, mies tänä syksynä. Häiden aikaan molemmilla toivottavasti vakiduunit, ja oman kodin osto varmaan tulee ajankohtaiseksi siinä samoihin aikoihin kun on häätkin. Lapsia en vielä kaipaa, mutta EHKÄ se vauvakuume sitten tulee kun on sen aika Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Telllu Kirjoitettu November 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2010 Meillä häät 11.2.2012, tuolloin olen itse 23 M 27.. Yhdessä oloa tähän mennessä 8-vuotta, asumista 6-vuotta ja yhteistä asuntovelkaa puolentoistavuoden verran Itse valmistun ensi keväänä ja mies vakityössä.. Pitkän yhdessäolon päätteeksi tuntuu, että onhan se jo aikakin avioitua.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Taivaanrannanmaalari Kirjoitettu November 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2010 Meillä häät kesällä 2012. mies vakityössä ja minä kotona. Meillä 3 lasta 3v, 2v ja 5kk.Yhdessä ollaan nyt oltu 5v.Häiden aikaan ollaan oltu yhdessa siis 7v ja silloin lapset 5v,4v ja 2v. Saa tytöt heitellä sitten ruusuja kirkossa meidän edellä ja poika (vanhin) tuo sormukset Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tuulipuu Kirjoitettu November 16, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 16, 2010 Häät tulevana kesänä. Seurustelua takana vajaa viisi vuotta, kihloissa pian kaksi vuotta ja avoliittoa reilu kolme vuotta. Keväällä ostettiin oma asunto ja lapsikin on jo tervetullut Ikää on häiden aikaa itsellä 26, miehellä 30. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suomi<3Afrikka Kirjoitettu November 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2010 (muokattu) Häät maaliskuun 2011 lopussa. Minä silloin 22, mies 31. Yhdessä syyskuusta 2009, yhteisessä kämpässä joulukuusta 2009. Kihloihin viikko sitten Töissä molemmat, lisäksi yhteinen yritys, aiotaan alkaa opiskelemaan ensi vuonna. Lapsia ei..tulossa. Muokattu: November 17, 2010, käyttäjä: Suomi<3Afrikka Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lil'mama Kirjoitettu November 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 17, 2010 Häät helmi-11, kihlat 9/10, seurusteltu 5/10... Asuttu ei olla yhdessä virallisesti ollenkaan, kaukosuhde, mies asuu toisessa maassa Minulla tulee olemaan toinen liitto, miehellä ensimmäinen. Minulla 2v poika, ikää itselläni helmikussa 28, mies nyt 29. Mulla vakityö, mies opiskelija. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
vastalause Kirjoitettu November 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2010 Me ollaan häiden aikaan seurusteltu reilut neljä vuotta. Yhdessä ollaan asuttu siinä vaiheessa vajaat kolme vuotta. Minä olen 25 ja sulhanen 30, opiskellaan korkeakoulussa kumpikin vielä pari-kolme vuotta. Lapsia ei vielä ole, paitsi pari karvaista kissalasta. Häiden jälkeen saa sitten tulla ihmislapsiakin . Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jebou Kirjoitettu November 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2010 Meillä yhteistä taivalta 6vuotta, yhteis eloa reilu 5vuotta, pari lasta, aunto.Miehellä vakityö itse vanhempain lomalla. Naimisiin meno oli enemmänkin kuin odotettua koko suvussa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
My_Dream_Wedding Kirjoitettu November 22, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 22, 2010 Meillä yhteistä taivalta 6vuotta, yhteis eloa reilu 5vuotta, pari lasta, aunto.Miehellä vakityö itse vanhempain lomalla. Naimisiin meno oli enemmänkin kuin odotettua koko suvussa Meillä hieman samanlainen tilanne, mutta ei ihan. Olen hoitovapaalla esikoistamme hoitaen, isä vakitöissä. Asumme tosin vuokralla. Yhteistä taivalta takana tulee nelisen vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaley Kirjoitettu November 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 29, 2010 Meillä minä 21 vuotias, sulhanen 20 vuotias.Kummallakin tavoitteena yliopisto. Tällä hetkellä minä olen töissä ja teen kemian, fysiikan ja matematiikan syventäviä kursseja aikuislukiossa. Sulhanen taas on suorittamassa armeijaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Mim0sa Kirjoitettu December 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 3, 2010 (muokattu) - Muokattu: February 11, 2011, käyttäjä: Mim0sa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morsmaikku110611 Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 Meillä näin...Tavattiin 31.12.2003Seurustelu alkoi 31.12.2004Avoliitto 06/2006Esikoinen 09/2007Yhteinen asuntolaina 11/2007Toinen poika 04/2010 Naimisiin 11.6.2011Eli seurustelua takana 6,5 vuotta,kun Tahdomme Morsian tuolloin 23 ja sulho 25. Pojat 3,5v ja 2v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
äippä Kirjoitettu December 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2010 (muokattu) alettiin seurustelemaan 6.4.2009muutettiin yhteen 7.5.2010kihloihin 14.5.2010mä oon kotona lasten kanssa, poika syntyi elokuussa 2010 + mun tyttö v.2006mies lähtee armeijaan kuukauden päästähäät kesällä 2012ei varmaan tuu olemaan mikään ihan valtavan iso budjetti, mä en edes isoja häitä välttämättä haluais ku tärkeintä kuitenki se itse avioliitto eikä ne juhlat.. mut mies haluu isot häät nii oletan et sen vanhemmat auttaa kustannuksissa, niillä kun rahaa on enemmän ku mun porukoilla. vieraita varmaan n.120 hlö, mulla iso suku ja miehellä paljon ystäviä.niin ja molemmat ollaan häiden aikaan 21v, mä täytän sitte syksyllä 22. Muokattu: December 7, 2010, käyttäjä: äippä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kajus Kirjoitettu December 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 8, 2010 Meillä on yhteistä eloa takana jo yli kymmenen vuotta. 10 vuotta kihloissa. Lapsi saatiin vuonna 04 ja asuntolainaa maksettu vuodesta 03. Ikää miehellä häiden aikaan 07/11 29 vuotta ja minulla 28 vuotta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
warmonkey Kirjoitettu December 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 10, 2010 Tavattiin 1/2009Yhteen muutettiin 3/2009Kihloihin 9/2009Esikoinen syntyi 10/2010Ja nyt tarkoituksena mennä naimisiin 2011 syksyllä.Ei isot häät tulossa, lähimmät sukulaiset ja ystävät kutsutaan.Minulla ikää häiden aikaan 24v ja miehellä 23v Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rohai Kirjoitettu December 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 12, 2010 Naimisiin mentäessä seurusteltu 4,5 vuotta, kihloissa melkein 3 vuotta. Mies on vakitöissä ja minä toivottavasti koulutustani vastaavassa työpaikassa jo silloin... Valmistuin hetki sitten yliopistosta työttömäksi Ikämme ovat silloin 26 ja 27 v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
slaen Kirjoitettu December 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 15, 2010 Hääpäivänä 2012 seurusteltu kohta 9v, josta 2,5v kihloissa. Silloin myös yliopistosta valmistuttu ja asuntolainaa maksettavana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sculpture Kirjoitettu December 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 17, 2010 (muokattu) Häitämme vietetään ensi kesänä 16. heinäkuuta. Olemme molemmat häiden aikaan 24-vuotiaita. Isot häät tulossa, tietenkin. Kerran sitä vaan... Muokattu: September 25, 2011, käyttäjä: Sculpture Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Tyyne Kirjoitettu December 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2010 Minä opintojen loppusuoralla ja mies todennäköisesti vakituisessa työssä. Omakotitalo ostettuna ja ollaan oltu häiden aikaan yhdessä melkein 8v. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Merri Kirjoitettu January 1, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2011 Häiden koittaessa ollaan seurusteltu 10 vuotta, josta kihloissa puolitoista vuotta. Mies 26 ja valmistunut amk:sta, minä 27 ja suunnitelmana valmistua juuri ennen häitä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
bluehoney Kirjoitettu January 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2011 Meillä näin:Tavattiin 12.4.2009Seurustelu alkoi.. öö, ei olla koskaan puhuttu tästä vaan ollaan pidetty seurustelun vuosipäivänä tuota ^Yhteen muutettiin 1.11.2009 virallisesti, mutta vähemmän virallisesti olin asunut miehen luona jo kesän yli Kihloihin mentiin 1.5.2010Naimisiin 30.7.2010Yhdessäolon aikana ollaan molemmat keretty valmistua (mies toiseen ammattiin ja minä ensimmäiseeni). Meillä ikää häiden aikaan miehellä 34 ja minulla 24. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freckles Kirjoitettu January 7, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 7, 2011 Me tavattiin helmikuussa 2007 Keniassa, Amerikkalainen mies seurasi Suomeen saman vuoden Heinäkuussa, asuttiin täällä yhdessä aina kun hän pystyi olemaan Suomessa joulukuuhun 2008 saakka jolloin itse valmistuin. Minä muutin New Yorkiin opiskelemaan elokuussa 2009, ja ollaan siellä asuttu yhdessä siitä saakka. Kosinta tapahtui maaliskuussa 2010 Costa Rican reissulla, ja häät tulossa tämän vuoden heinäkuussa Suomessa - häihin mennessä yhdessä oloa on sitten takana neljä ja puoli vuotta, useassa eri maassa ja monella mantereella itsellä ikää nyt 26, miehellä 34. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuuuu Kirjoitettu January 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2011 Tavattiin marraskuussa 2007, molemmilla lapsi(a) aiemmasta suhteesta, myös yksi yhteinen lapsi, jonka kanssa kotona olen vielä, molemmilla vakityöpaikka, talo valmistui viime vuonna. Minun äiti on jo pidemmän aikaa vihjaillut, että eikös ois jo aika mennä naimisiin, ja tässä ois nyt tarkoitus maistraatissa käydä lähikuukausina, omasta tahdosta, ei äitini painostuksesta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts