MIH Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Miten te olette parhaalla tavalla jakaneet hääpäivän tehtävät eri auttajille? Tiedän että heikkouteni on delegoinnin puute ja tietenkin apua tarvitaan, mutta miten jakaa tehtävät järkevällä tavalla? Monet sukulaiset tahtovat olla eri tavoin järjestelyissä, ja kiitos siitä, mutta miten jakaa tehtäviä niin että kokonaisuus pysyy kasassa?Monet myös haluavat ottaa roolin itselleen juhlassa, ja mielelläni esim. pienille sukulaistytöille jakaisin jonkinlaista nakkia että he kokevat auttaneensa juhlassa. Huhhuh.Onko jollain jonkinlaista organisaatiokaaviota tähän tilanteeseen?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yvory Kirjoitettu July 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2009 Ei ehkä liikaa kannata jakaa niitä tehtäviä, voi mennä muuten sekavaksi. Me jaamme tehtävät lähinnä kaasojen ja BM:ien kesken, ja jotain voi tarvittaessa jakaa vanhemmille tai muulle perheelle. Tärkeimmät asiat itse aion nakittaa läheisimmille ihmisille (joiden kanssa on siis eniten tekemisissä) jotta asia saadaan kaikkien mieleen mahdollisimman samanlaisena. Pienempiä juttuja sitten muille perheenjäsenille tai ystäville. Ja jos kaiken hoitaa ajallaan ja etukäteen mitä mahdollista, ei niitä tehtäviä ihan kauheasti jää! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.