AnnaIida Kirjoitettu June 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2009 Etsiskelen siis pinnejä, joissa olisi helmiä. Olen suunnitellut nutturakampausta, johon tulisi pienen hiuspannan lisäksi sitten noita helmiä sinne kiekuroiden sekaan. En ole nettikaupoista vielä löytänyt Mistä olette noita pinnejä ostaneet ja mitä maksoivat? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mintsi Kirjoitettu June 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2009 Glitter nimisessä liikkeessä ainakin näin jos jonkinlaisia helmipinnejä.. ketjuliike joten varmaan melkein joka kaupungista löytyy.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_tiinuska_* Kirjoitettu June 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2009 Eikös tommosia pinnejä olisi suht helppo tehdä itsekin? Löytyykö täältä mitään?TÄÄLLÄ näytti ainakin jotain olevan! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kara Kirjoitettu June 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2009 Glitterissä oli sellaisia spiraalivartisia, ja halvempia kuin ne, joihin oon nettikaupoissa törmännyt. Itse en ostanut helmipäällä vaan strassikoristeella, 6 kpl 4,50€. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herbina_ Kirjoitettu June 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2009 Ainakin hengettömistä pystyy tekemään helmiversioita itse, askarreltiin niitä kaverin kanssa yhtenä iltana. Eli ostaa helmiä (esim. Swarovskin helmet on hyvännäköisiä), jotka sitten kiinnittää ohuella hopeoidulla rautalangalla kiertämällä hengettömän päähän. Aikamoinen näprääminenhän siinä on ja pienet pihdit on välttämättömät, mutta hyvät tuli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kantsu Kirjoitettu July 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 13, 2009 ninjastakin saa helmipinnejä. itse ostin omat glitteristä maksoi 11euroa (2pakkaus eli 8kpl) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu July 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 20, 2009 Laitan tähän kuvan, josta näkee hyvin, miten tuollainen on tehty. Saa siitä sitten mallia, miten voi tehdä. Mä ainakin ajattelin joku päivä lähteä Sinelliin/Askarelliin katselee strassivalikoimaa. Saako noita hengettömiä pinnejä mistä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
amantine Kirjoitettu July 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 21, 2009 Ostin viime viikonloppuna Tallinnasta 12 kpl helmipinnejä. Ei ollut hinnalla pilattuja:) Muovisia, ja helmen keskellä on pikkuinen kristalli. Varsinkin jos joka tapauksessa hakee hääviinit Tallinnasta, kannattaa pistäytyä kaikkien hiuskoristetiskien edessä. Helmiä löytyi todella monesta kaupasta ja erinäköisä ja -kokoisia. Ajattelin muuten laittaa omat pinnit tänne myyntiin syyskuun häiden jälkeen, jos jotakuta kiinnostaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tähtis Kirjoitettu July 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2009 Halvalla pääsee kun tekee itse. Ostaa pussin helmiä esim. sinooperistä, kaupasta hengettömiä pinnejä ja pikaliiman ja pyytää isältä pari metriä siimaa. Sitoo helmet umpisolmulla pinniin kiinni, katkasee siiman päät ja laittaa tipan pikaliimaa lisukkeeksi, niin solmu ei varmasti aukea. -Tämä oli häistäni se osuus jonka hoiti mallikkaasti isoveljeni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Mari- Kirjoitettu August 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2009 Cittarissa oli helmipinnejä -50%, paketissa oli muistaakseni viisi pinniä. Pitihän niitä varuilta ostaa pari pakettia... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ryövärintytär Kirjoitettu September 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu September 5, 2009 Mun kampauksessa oli aikoinaan helmipinnejä. Tein ne itse pujottamalla pienen helmen hengettömään, pysyi hyvin ilman liimaa ja siimaakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu July 5, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2010 Hieman aiheeseen viitaten, mistä ihmeestä voisin löytää koristepinnejä missä on joko vihreä helmi päässä tai jokin vihreä perhonen, kukka tms? Alan käymään hieman kärsimättömäksi asian suhteen, kun mitään ei löydy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhve Kirjoitettu November 1, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 1, 2010 En löytänyt aiheesta erillistä ketjua.. Eli siis haluaisin helmiä hääkampaukseen, joten olisko jollain tietoa mistä semmosia vois alkaa etsimään? Miten ne ylipäätänsä edes laitetaan hiuksiin kiinni? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sabikka Kirjoitettu November 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2010 Hei!Monissa hiustarvikkeita myyvässä liikkeessä (esim. Glitter ja Ninja) myydään hengettömiä pinnejä, joiden päässä on helmi. Hengettömiä voi tökätä kampaukseen joko pystyssä tai sitten jos on oikein kiharakampaus, niin sivuttain. Ja paljon lakkaa (: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhve Kirjoitettu November 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2010 Kiitos! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts