-Minttuliini- Kirjoitettu April 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2009 Asun Etelä-Suomessa, mutta olen menossa naimisiin Savonlinnassa.Osaisiko joku suositella jotain kukkakauppaa, kertoa kokemuksia tms.?Googlettamalla en saanut kovinkaan kummoisia tuloksia.Kertokaa ja ohjatkaa ihmeessä, jos vasvaava ketju jo löytyy, itse en huomannut! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
näpsäkkä Kirjoitettu April 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2009 Hei! Itse menen myös tänä kesänä naimisiin Savonlinnassa ja minulle ovat monet suositelleet Kukka ja sidonta Villi-Ruusua. En ole vielä itse käynyt paikan päällä, mutta olen tosiaan kuullut tästä paikasta vain hyvää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2009 Kiva, että muutkin etelän asukit menevät Savonlinnassa naimisiin. Mekin mennään ja tuo Villi-Ruusu oli oiva vinkii. Kiitos. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
näpsäkkä Kirjoitettu April 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2009 Toinen jonka jotkut ovat maininneet on sitten tuo Kukkakauppa Gerbera. Se on ihan keskustassa, melkein vastapäätä pikku-kirkkoa, joten sijainniltaan parempi kuin villi-ruusu. Villi-ruusu on sillan takana ja jos sattuu silta olemaan auki, niin kuin kesällä usein on, voi kukkien hakumatka kestää kauan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2009 ^Kiitos vinkistä. Jos siis pidetään ruusu ja gerbera mielessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu80 Kirjoitettu April 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 16, 2009 Itse Savonlinnassa kauan asuneena voin suositella ainakin tuota Gerberaa, joilla on pitkä historia ja hyvä maine. Toinen hyvä paikka on Pääskylahden puutarha, josta en ole varma että tekevätkö esim morsiuskimppuja, mutta koristekukkia ym sieltä löytyy tosi paljon, eli useita kasvihuoneellisia, ja hinnat on ollu edullisia ainakin verrattuna tähän pääkaupunkiseutuun. Kannattaa soitella ja kysellä.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Minttuliini- Kirjoitettu April 18, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Mukavaa, että tänne on tullut vinkkejä!Toivoisin, että siinä keskustasta löytyisi joku kukkakauppa, sillä luultavasti joudun jalkaisin kimpon hakemaan. Meidät vihitään Tuomiokirkossa ja siinä lähellä on kampaaja ym.Tuonne Gerberaan voisikin soitella ja kysellä tilannetta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu79 Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 Löytyisköhän tuolta Pääskylahden puutarhasta sankoruusuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts