Dala Kirjoitettu October 5, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu October 5, 2012 ^ Meillä kihloina titaaniset sormukset. Meinattiin ensin terästä, mut nää oliki vielä paremmat. Ei tummu eikä naarmuunnu Ja hinta oli muistaakseni n.50€/sormus. Kultasta en ois halunnu minäkään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
00tas Kirjoitettu December 21, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 21, 2012 Meillä on molemmilla 3mm valkokultaiset tavalliset kihlasormukset. Vihkisormukset ei tule olemaan samanlaiset, tiedetään nimittäin kumpikin jo millaiset halutaan eikä nää näkemykset kohtaa millään tavalla. Eikä onneks tarvikaan! Hellu on viime aikoina puhunut että haluaisi yhdestä mun perintökorusta pienennyttää itselleen vihkisormuksen.. Ajatus on aika ihana, oon itse saanut sen sormuksen valmistujaislahjaksi mun mummolta, joka puolestaan on saanut sen yli 25 vuotta sitten omalta perheeltään (mun pappa, äiti ja eno) synttärilahjaksi. Mutten toisaalta tiedä raaskinko "luopua" siitä sormuksesta. Haha. Katsotaan nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts