maitokahvi Kirjoitettu March 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 24, 2009 Nyt on kiperä paikka!Olen googlettanut, lähetellyt sähkopostia levy-yhtiöihin ja ties minne. F-musicilta ei löydy. Siis: Mistä voin ostaa nuotit Toni Edelmannin kappaleeseen Miten ja miksi?? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maitokahvi Kirjoitettu March 25, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Vastaan itselleni ja samalla muille jotka ehkä tätä tietoa kaipaavat Biisi löytyy julkaisusta Teatterilauluja, tekijänä siis Toni Edelmann. Löytyy kirjastoista! Kiitos Duo Toive, jolta sain tiedon! Olette ihania! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
laulaja Kirjoitettu March 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 25, 2009 Vastaan itselleni ja samalla muille jotka ehkä tätä tietoa kaipaavat Biisi löytyy julkaisusta Teatterilauluja, tekijänä siis Toni Edelmann. Löytyy kirjastoista! Kiitos Duo Toive, jolta sain tiedon! Olette ihania!Kiitos tästä tiedosta! Mullekin oli tästä iloa, koska mulla on tuosta nuotti, mutta se on joku kopionkopionkopionkopio, että siitä ei oo paljon iloa. Oon joskus jostain sen saanut.Nyt voin saada kirjaston kautta paremman ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts