Mariée Kirjoitettu March 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2009 Täällä on kyselty jo Disney rakkauslauluja, mutta listattaisko tähän ketjuun Disney-elokuvista tuttuja (tai vähemmän tuttuja) valsseja, jotka sopisivat häävalsseiksi. Olisi ihanaa tanssia häävalssi jonkin upean ikivihreän Disney-klassikon tahtiin! Miten niin, minäkö Disney-fani?? Tämä on ensimmäinen, joka minulla tuli mieleen: One day my prince will come elokuvasta Lumikki.Lisää kiitos!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MimosaX Kirjoitettu March 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 13, 2009 Tuhkimossa on yksi valssi This is love muistaakseni. Instrumentaalisena sopisi hyvin mielestäni häävalssiksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reeta-Leena/Kemia Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 En tiedä tarkoitatko samaa, mutta suomeksi Tuhkimo-leffan valssi menee: "jos uskot niin tää muuttuu, öinen haaveesi toteutuu". Itsekin oon aikamoinen Disney-fani, kaikki piirrettyjen biisit ja replat menee ulkoa ja oon paljon disney-biisejä myös esittänyt hääkeikoilla:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu March 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 14, 2009 Heti tulevat mieleen nämä prinsessavalssit (osittain samoja kuin jo mainitut):Lumikki / Some day my prince will comeTuhkimo / A dream is a wish your heart makesTuhkimo / So this is lovePrinsessa Ruusunen / Once upon a dreamPrinsessa Ruusunen / I wonder Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2009 Prinsessa Ruususessa oleva Once upon a dream on muuten Tsaikovskin sävellys. Että jos haluat laulamattoman version niin sen löytää Tsaikovskin tuotannosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gemma Kirjoitettu March 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 21, 2009 Disneyn leffojen rakkauslauluista on myös julkaistu kokoelma-albumi Disney's Greatest Love Songs, joka kannattaa tarkistaa, jos on näistä enemmän kiinnostunut. Netistä löytyy biisilistaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
BrideChilla Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 Pystyykö Elton Johnin Can you feel the love tonight kappaleeseen tanssia valssin vai onko siihen tanssittava joku muu häähidas? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reeta-Leena/Kemia Kirjoitettu March 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2009 Pystyykö Elton Johnin Can you feel the love tonight kappaleeseen tanssia valssin vai onko siihen tanssittava joku muu häähidas?Ei ole kolmijakoinen toi kappale, eli valssi ei taivu, mutta häähitaana oikein kaunis biisi jota itsekin oon usein esittänyt (myös lauluna hääparille kirkossa, tietysti ilman niitä alun Timon ja Pumba-sekoiluja ) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts