pampam Kirjoitettu April 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 21, 2009 Mun mies järjesti omat polttarinsa. Tai oikeastaan hän ilmoitti kavereilleen, ettei halua perinteisiä polttereita, mutta sen sijaan kutsuu jokaisen halukkaan kaverin mukaansa erääseen paikkaan X. Kiva ilta pojilla oli ollutkin kuulemma, tai ainakin miehellä oli, en mä muilta kysellyt.Oli ne tosin sitten sen verran jäynää tehneet, että olivat illan päätteeksi uittaneet miehen Töölönlahdessa, mutta se oli miehenkin mielestä vain hauskaa.Ja mun mies ei ole kontrollifriikki tai "tiukkapipo", vaan hyvinkin huumorintajuinen ja tempautuu yleensä mukaan hauskanpitoon. Tässä tapauksessa häntä ei vaan miellyttänyt ajatus perinteisistä miesten polttareista strippareineen ja hölmöilyineen. Miehen kaveripiirin tuntien sieltä olisi kyllä saattanut irrota melkein mitä vain, joten vaimonkin kannalta hyvä näin. Eipähän tarvinnut olla huolissaan, että mitä siellä tapahtuu ja tuleeko se mies ehjänä kotiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 (muokattu) Onkohan tämä tyhmä idea? Minulla ei ole kaasoja eikä morsiusneitoja, eikä tule. Haluaisin kuitenkin järjestää tyttökavereilleni illanistujaiset, mutta itse siinä häiden alla. En halua polttareita, en tosiaan tykkää yllätyksistä. Olisi mukava käydä saunassa, rupatella ja juoda viiniä muutaman naikkosen kanssa ja mennä sitten nukkumaan Onko joku muu järjestänyt "polttareita" itse? Muokattu: February 24, 2010, käyttäjä: lokakuunmorsian Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Minimorsio Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 Onkohan tämä tyhmä idea? Minulla ei ole kaasoja eikä morsiusneitoja, eikä tule. Haluaisin kuitenkin järjestää tyttökavereilleni illanistujaiset, mutta itse siinä häiden alla. En halua polttareita, en tosiaan tykkää yllätyksistä. Olisi mukava käydä saunassa, rupatella ja juoda viiniä muutaman naikkosen kanssa ja mennä sitten nukkumaan Onko joku muu järjestänyt "polttareita" itse?No ei musta ole ollenkaan tyhmä idea! Eihän näissä sillä lailla mitään kaavaa ole, jokainen voi tehdä niin kuin itsestä hyvältä tuntuu. Kuulostaa ihan mukavalta suunnitelmalta ainakin mun mielestä. Taisit sanoa tuolla jossain, että kaksi sun kavereista oli ilmoittautunut kaasoiksi? Mietin vaan mitä niille tapahtui? Tosin olihan se jo jokseenkin erikoista, että itse ilmoittautuivat... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 Joo kun he itse ovat ilmoittautuneet kaasoiksi (eikä heille mitään tehtäviä ole), niin en pidä heitä kaasoina Vaikka itse ehkä pitävät Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 tiedätkö mulla tuli tänään tämä ihan sama kysymys mieleen..Mulla on sellanen tilanne että kaaso ilmoitti että hän ei aio osallistua hää järjestelyihin oikein millään osalla..ei ohjelmien eikä muidenkaan osalta..minulla on kyllä polttari lista tehty valmiiksi (siis lista ihmisistä kenen kanssa haluan laatuaikailla ennen häitä) ja nyt kun tämä tuli täälläkin puheeksi taidan itse toteuttaa samala tavalla nuo "polttari kuviot".. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest camotar Kirjoitettu February 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2010 ^^muoks..ihmettelen miksi kutsun kaasoa edes kaasoksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Auringonkukka_ Kirjoitettu March 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 7, 2010 Ei ole mielestäni ollenkaan tyhmä idea! Olen ajatellut samanlaista illanviettoa itsekin. Syystä että inhoan nolaamista julkisesti, yllätyksiä (ainakin vähänkään isompia) ja ryyppäystä. Lisäksi minulla on oikeasti hyviä ystäviä sen verran vähäinen määrä ja muut sitten kavereita, että heidän kanssaan tuollainen illanistuminen pysyy mukavan kokoisena. Olen ajatellut esimerkiksi juuri hyvää ruokaa, viiniä, saunomista, meikkaus-/kaunistautumisjuttuja... ja ehkä illan päätteeksi vaikkapa teatteriin tms. porukalla. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
24/72010 Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Minäkin olen päättänyt pitää itse "polttarini". "kaasoni" on sen verran "hullu" etten uskalla antaa hänen järjestää minulle polttareita eikä aikaakaan sellaiselle oikeastaan olisi, helpompi on itse järjestää illansitujaiset silloin kuin sopii, vaikka päivää ennen häitä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tinkku Kirjoitettu April 13, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2010 Ei yhtään tyhmä idea! Ainakin täällä Briteissä on useinkin tapana että morsian järjestää itse omat polttarinsa tai ainakin päättää polttareiden ohjelman, ajankohdan ja kutsulistan, ja joku muu auttaa järjestelyissä. Kolme mun kavereista ovat järkänneet polttarinsa itse, vaikka heillä on ollut kaasot ja morsiusneidot. Me miehen kans ajateltiin että järkättäis yhteiset polttarit meidän toimesta kun meillä on niin monta yhteistä ystävää, ja sit jos sulkin BM ja mun kaasot haluavat järkätä meille omat ylläripolttarit saavat he tehdä niin. En tiedä ollaanko vähän ahneita Jos morsian järjestää omat polttarit niin tulee ainakin(toivottavasti) mieluisat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lakme Kirjoitettu April 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 15, 2010 Minäkään en pidä ideaasi tyhmänä vaan oikein toteuttamiskelpoisena Saatpahan omannäköisesi illanistujaiset ja uskoisin, että kaverisi tykkäävät ajatuksesta myös. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Joanna^ Kirjoitettu April 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu April 17, 2010 Itsekin olen miettinyt "polttarien" järjestämistä. En tahtoisi välttämättä niitä tavallisia polttarimenoja, vaan mukavaa yhdessäoloa, ym.. mitä sitä sitten kaikkea keksiikin. Sulhanen väläytteli mahdollisuutta järjestää yhdessä "polttarit". Ymmärrän tämän, sillä sulholla ei hirveästi ole läheisiä kavereita, jotka olisivat kiinnostuneita järjestämään perinteisiä polttarimenoja. Saa nähdä mitä keksitään. Hyvin voi olla että kutsutaan yhdessä sulhon kanssa kavereita kokoon viettämään iltaa joitain viikkoja ennen häitä, eikä edes tuoda esille että nää on sit meijän "polttarit"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 Olenko hassu jos itse haluaisin suunnitella ja toteuttaa polttarit? Haluaisin urheilullista aktiviteettia (ehdotuksia?) ja rentoutumista, ilman mitään nolaushommia/örveilyä...kaasoa ei näillä näkymin ole ja polttariporukkakin luultavasti pieni. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu January 23, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2013 Tottakai voit itse jarjestaa- ei naista mitaan lakisaadoksia ole Kukin tekee niin kuin parhaaksi nakee. Minullekaan polttarit ei tule yllatyksena, vaikka en itse niita jarjestakaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essıe Kirjoitettu January 24, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 24, 2013 Komppaan Roslinia, tottakai voit itse järjestää ne Meinasin itse tehdä saman, mutta siskoni/kaasoni halusikin järjestää ohjelman yllätyksenä - kannattaa siis tunnustella, onko lähipiirissäsi ketään sellaista, joka tykkäisi polttareiden järjestämisestä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malyn Kirjoitettu January 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2013 Tuohan kuulostaa ihan järkevältä Voi sitä itse järjestää - tulee varmasti ainakin omannäköiset polttarit! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu January 25, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 25, 2013 (muokattu) Miksipä ei, varsinkin jos lähipiirissä ei ole tehtävään sopivaa henkilöä..Jos morsian järjestää itse polttarit, niin miellän ne pikemminkin kutsuiksi, jolloin hän on emäntä ja kaverit vieraita; kun taas "peruspolttareissa" morsian on kutsuvieras ja sisältö yms. yleensä yllätys. Näin ollen jokainen maksaisi lähtökohtaisesti omat kulunsa (morsiamen kulujen maksattaminen olisi minusta outoa). Samaten ohjelma pitäisi miettiä (kuten aina) osallistujien rahatilanteen mukaan. ELI Ainoa skenaario, jossa minulla tökkäisi olisi (huimat) polttarikulut vieraille."Tervetuloa polttareihini XX.XX klo XX. Ohjelmassa morsiamen hemmottelua (timanttihieronta, rakennekynnet ja helikopterilento); muille sauna ja kierros biljardia, osallistumismaksu 100e/hlö, maksetaan allekirjoittaneelle. Omat juomat mukaan! T. morsian" Muokattu: January 25, 2013, käyttäjä: Tipzilla Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
mittumaarit Kirjoitettu January 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2013 joo en ajatellutkaan että maksattaisin kavereilla kalliit tekemiset :)ajatuksena oli että esim porukalla kuljettas pyörillä piknikkihommiin/ulkopelejä/eri kilpailuja/seitsenottelu leikkimielellä jnejne Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts