Pepperi Kirjoitettu February 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2009 Onko kukaan ostanut hääastioita niiden vuokraamisen sijaan?Meillä tulossa mahdollisimman pienen budjetin häät ja vertailin just astioiden vuokraushintoja Ikean halvimpiin astioihin ja aterimiin, lopputuloksena esim: vuokrafirmalla vesilasi 0.25e, Ikean halvin lasi 0.16e, lautaset molemmissa 0.50e.. Kahvikuppisetit oli vuokrattuna halvemmat, mutta toisaalta vuokratessa tulee vielä 40e kuljetusmaksuja..Mietin että olisko astioiden ostaminen ihan älytön idea, joka paikat sitten pursuaisi häiden jälkeen astioita.. Vaikka voishan noita sitten koittaa myydä eteenpäin jollekin muulle joka pitäisi häät tai muut juhlat myöhemmin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanny Auvomieli Kirjoitettu February 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2009 Ei todellakaan hullu idea!Ja ei niitä astioita kannata pois myydä. Hommaatte hyvät säilytyslaatikotja pakkaatte kipot niihin. Laatikon päälle kirjoitus mitä niissä onja säilöön. Laatikot sen mukaisiksi kuin säilytystilaa löytyy.Tulevaisuudessa on taatusti useampiakin juhlia joissatarvitsee astioita isommalle porukalle ja näin ne ovat ainakäyttökunnossa ja valmiina.Samoin voi ottaa kaverikimpan ja sopia kuinka monta kertaa vuodessa voi astioita käyttää jakuinka kauan edestäpäin pitää varata käyttöpäivä.Ja se joka rikkoo ostaa uudet tilalle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 10, 2009 Ostaminen on erittäin hyvä idea, jos hintaeroa ei ole tuon enempää. Itse ostimme kuohuviinilasit, kun niin halvalla löysimme (skumppalaseja ei ollut juhlapaikalla), ja äitini vuokraa itse niitä eteenpäin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 joo yrittää sitten myydä ikean laatua , kuka huolii ???? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kawa Kirjoitettu March 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2009 Juu ostetaan kaikki viini- ja skumppalasit, lähivuosina tulee muitakin isoja juhlia. Ja juhlien välillä jaetaan porukan kesken lasit säilytykseen ja kotikäyttöön. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
visi Kirjoitettu March 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 27, 2009 äitini ostaa kaikki muut astiat ikeasta, paitsi kahviastiaston.. muitakin suvun juhlia tulee olemaan tulevaisuudessa. eikä haittaa jos menee rikki... sadalle hengelle astiat (vieraita vain 80, mut ei saa mennä viimeistä myöten käyttöön) maksaa vain 300 euroa, ja koska ruoat tehdään itse, tulee paljon halvemmaksi silti. pitopalvelu 80 hengelle astioineen, siivouksineen ja tarjoilijoineen yli 3000 euroa. Itse ostetut astiat (jotka jäävät itselleen) ja pitopöytä samalle määrälle ihmisiä, varmaan vähän alle tonnin.. tämän lisäksi tarjoiluhenkilökuntaa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts