Memmuli85 Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Haluaisin tietää hyviksi todettuja kosmetologeja ja manikyyrejä Raumalla. Ja tietenkin parturi-kampaajia voi laittaa myös vaikka itselläni on jo varattu Tinokselle. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu January 3, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 3, 2013 Löytyiskö täältä jo muitakin raumalaisia? Ei-raumalaisena (vaikkakin ex-sellaisena) ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan, minne hääpäivänä kannattaa suunnata. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
essi--87 Kirjoitettu January 21, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2013 Mä meinasin itse mennä Cabelloon laitettavaks jos vaan budjetti antaa periks Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu May 9, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2013 Minä ja kaaso painellaan hääpäivän aamuna kammattavaksi Doblevidaan Potkuriin ja meikki on varattuna kauneushoitola Helmestä. Jaan kokemukset sitten, kun olen testiversioilla käynyt Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elomorsein2013 Kirjoitettu May 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2013 Kaipailisin myös hyvää kampaajaa ja meikkaajaa Raumalta! Oma luotto-parturi Porissa, ja vielä kaikenlisäksi tällä hetkellä äippälomalla... Oon jo varannut yhdestä paikkaa kampauksen ja meikin, mutta ei niin vakuuttanut leikkaus ja värjäys ainakaan joku kerta kun kävin... En viitsi nimeä kuitenkaan tänne laittaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
kaylan Kirjoitettu May 30, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu May 30, 2013 ^ Laita nyt ihmeessä nimi tännekin! Millä tavalla ei vakuuttanut? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elomorsein2013 Kirjoitettu August 17, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2013 (muokattu) En viitsinyt aiemmin tuota nimeä laittaa, mutta nyt hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että tuo paikka on hius- & meikkistudio celene. Ihan olin vielä eilenkin menossa kampaukseen ja meikkiin sinne, mutta mutta... Eilen aamulla tuli viesti, ettei hän pystykkään tekemään meikkiä ja kampausta, vaan on sairastunut. Siis joo, kyllä ymmärrän tuon, mutta itse kyllä uskaltaisin perua hääkampauksen ja meikin vain siinä tapauksessa, että olisi molemmat kädet poikki!!!!!No mutta vaikeuksien kautta voittoon! Nyt istun Hair and beauty room Pläkkissä odottelemassa meikkiä, enkä voi muuta kuin suositella! Mulla on kampaus juuri sellainen kuin halusinkin (jollaista siis ei tuolla Celenessä osannut tehdä...) Onneksi sain päivän varoitusajalla heiltä ajan, ja henkilökunta on todella mukava ja osaava! Muokattu: August 17, 2013, käyttäjä: Elomorsein2013 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevarouva Kirjoitettu February 1, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2017 (muokattu) - Muokattu: August 26, 2017, käyttäjä: tulevarouva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tulevarouva Kirjoitettu February 13, 2017 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2017 (muokattu) - Muokattu: August 26, 2017, käyttäjä: tulevarouva Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts