roseline Kirjoitettu February 19, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 19, 2009 (muokattu) Osaisiko joku minua auttaa, jotta osaisin laskea ruokakustannuksia. Paljon naudanliha noin suurinpiirtein maksaa kilolta tukussa?edit: kirjoitushärö Muokattu: February 19, 2009, käyttäjä: roseline Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest D Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Siis sisäfile,ulkofile,paisti,lapa? Valmiiksi kypsennetty? Rouhe,viipale,pala,suikale? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anushka Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Minuakin kiinnostaa hinta..Eli paahtopaistia himoitsisin, en kyllä tiedä mistä osasta se tehdään? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisti Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Minuakin kiinnostaa hinta..Eli paahtopaistia himoitsisin, en kyllä tiedä mistä osasta se tehdään? Täällä päin (pk-seutu) on paahtopaistin hinta ollut viimeaikoina n. kympin kilo. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Mä olen menossa maanataina tukkuun niin voin vilasta samalla, ulkoa en muista hintoja. Eli paahtopaistista kilohinta? Muuta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
zezz Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 (muokattu) me suunnitellaan karjalanpaistia että se liha kiinnostais mua, mistäs se nyt sitten tehdäänkään...muoks. tehdään vissiin naudan paistista Muokattu: February 20, 2009, käyttäjä: zezz Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
taurus71 Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 Karjalanpaistiin tulee possua ja nautaa sekasin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruusunlehti Kirjoitettu February 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 24, 2009 En osaa tukkuhintoja sanoa, mutta ainakin Oulussa Makkarakaupassa on usein edullisesti naudanlihaa tarjolla. Viimeksi taisi olla naudan kulmapaisti n. 7e/kg. Sieltä löytyy myös karjalanpaistilihoja ym. Ainakin sieltä varmaan saa suuntaa-antavan hinnan sinne tukkuun... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts