Lissu82 Kirjoitettu February 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2009 Lupauduin järjestämään ohjelmaa oman äitini häihin, ja nyt olen pääni puhki miettinyt, millainen ohjelma olisi sopivaa..Äitini on siis eronnut isästäni n. vuosi sitten. Tämä uusi suhde alkoi pettämisestä (niin äitini kun hänen uuden miehensä puolelta), joten kaikki vieraat eivät ole ihan 100% iloisia avioparin puolesta. Vieraita on tulossa n. 20-30, molempien sukulaisia, jotka eivät tunne toisiaan entuudestaan. Tarvittaisiin siis joku tutustumisleikki ja muuta ohjelmaa illan ajaksi.. Vihkiminen on jo yhdeltä, joten aikaa jää runsaasti pelkkään oleiluun, ja pelkään että tunnelma voi olla kiusaantunut/vaivaantunut. Tässäpäs siis pieni haaste, minkälainen ohjelma olisi hauskaa, muttei liian lapsellista/mautonta kahden viiskymppisen häihin? Kyseessä on kuitenkin ns. kunnon häät, eli vihkiminen kirkossa, häävastaanotto, hääkakut jne. Molempien lapset ja sukulaiset on aikuisia ihmisiä. Olen itse iloinen ja onnellinen äitini puolesta (olosuhteista huolimatta) ja olisi mukava, että hänen häissään olisi välitön ja hauska tunnelma! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskuliini09 Kirjoitettu February 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2009 Olisiko improvisaatio liian raisua ohjelmaa? Joku pieni näytelmä. Onko hääparilla jotain yhteistä harrastusta, jota voisi hyödyntää, kun mietitään ohjelmaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nanny Auvomieli Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Auts!!!Kokemukseni mukaan (kuulun improryhmäänja esiinnymme usein häissä) vanhemmillaei ole koskaan improilun katselemisessa nikottelemista!Nuorempi väki tuntuu joskus hieman ahdasmielisemmältäja ajattelee turhankin paljon että "mitä ne muutkin nytajattelee, voinko nyt tuolle jutulle nauraa... ym."Äitisi on jonkun verran vanhempi kuin itse olenja suunnittelen täydellä höyryllä omia häitäni.Ei ryppyotsasuutta eikä mitään kimpunheitto, sukkanauharyöstö eikä muitakaan vaivaannuttavia juttuja.Hyviä esityksiä mm. improa, standup, jokunen sketsinäytelmä,cabareeta. mitä nyt porukalta irtoaa on tiedossa.Eli älä ole ikärasisti vaan suunnittele jotain lämmintä jaäitiäsi ilahduttavaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts