Guest Vieras_Maris_* Kirjoitettu February 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Eli meidän vihitään aika aikaisin, 13.30. Minkälaisen aikataulun tekisitte häihin, jossa jatkot (alkoholitarjoilu) alkaa n. 19.00? Meidän kunnassamme on vihkiajat kiven alla, ja meidän täytyi ns. tyytyä varhaiseen aikaan. Itse olisin halunnut 15.00 aikoisin, mutta parempi tuo kun ei ollenkaan. Nyt ongelmaa aiheuttaa ohjelmien aikataulu. Paljon pitäisi millekkin aikaa varata ym. Tuhannet kiitoksen avustanne!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aune* Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Sehän riippuu myös siitä kuinka paljon teillä on vieraita tulossa, kauanko menee aikaa syömisiin ja kahvitteluihin. Meillä on tulossa n. 110 vierasta, ja arvioitu ruokailuaika (alku- ja pääruoat) on pari tuntia. Kannattaa kysyä asiasta pitopalvelulta/juhlapaikalta. Tässä meidän NOIN aikataulu:Vihkiminen klo 14Vieraiden vastaanotto ja onnittelumalja juhlapaikalla klo 14.45-15.15 (juhlapaikka aivan kirkon lähellä)Ruokailu n. 15.15-17Ohjelmaa ja vapaata seurustelua 17-18Kakkukahvit n. klo 18 ->Valokuvausta ja vapaata seurusteluahäävalssi ja boolitarjoilu klo 20Lisäksi vaikuttaa se, onko teillä kuinka paljon ohjelmaa tulossa. Mukavia hääjärjestelyjä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 29, 2009 Meillä myös vihkiminen oli kahdelta. Aikataulu meni suunnilleen näin:14:00 Vihkiminen15:00 Maljapuhe ym. tervetulosähellykset15:30 Ruokaa17:00 Puheita18:00 Kahvi19:00 Valssit ym. ohjelmaa21:00 Kimppu, sukkanauha, iltapala, booli22:30 Poistuimme, bileet jatkuivat Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu May 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2009 Meillä oli vihkiminen 13.00 Päivän ohjelma meni suunnilleen näin:13.00 vihkiminen14.00 ruoka + kakku + kahvit17.00 häävalssi21.00 iltapala23.30 valomerkkiMeillä tosin oli alkoholitarjoilua koko päivän, koska aterian kanssa juotiin viiniä - mutta varsinaisesti baari aukesi tanssimisen alkaessa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lainie Kirjoitettu May 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 3, 2009 Meillä vihkiminen juhlapaikalla klo 14Onnittelut ja maljat n. 14.15. Tuon jälkeen n. 15.00 otetaan kuvat ja vieraat nauttivat shampanjasta16.00-20.00 Ruokailu ja puheita 20.00 Kakkukahvit21.00 Ensimmäinen tanssi ja bändi aloittaa, baaritarjoilu Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikki Kirjoitettu June 24, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2009 meidät vihitään klo 13:00!juhlapaikalle siirtymiseen menee noin. 30 min ->joten ruokailu alkaa 15:00kahvit 17:00juomatarjoilu 19:00ja siitä sitten etiäpäin.ruuan ja kahvin välissä on lapsille ohjelmaa yläkerrassa.sekä bestmanin ja kaason suunnittelema "kaikille avoin" ohjelmanumero (en siis tiedä mitä on tulossa)lisäksi kahvin ja juomatarjoilun välissä on kaason ja morsiamen äidin varaama esitys (en siis tästäkään tiedä mitä on tulossa, mutta jokin esiintyvä ryhmä) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jepsis_ Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 meidät tullaan vihkimään jo klo12 mikä harmittaa mua aivan älyttömästi....mut haluttua kirkkoa ei enää saanut muulle ajalle:( onkos kellään kokemuksia noin aikasesta ajankohdasta??tulee olemaan toooosiii pitkä päivä ja ekat vieraat poistuu jo alkuillasta jotain aikataulu vinkkejä vois ottaa kyl vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu July 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2009 (muokattu) Meillä on vihkiminen 13.00. Joten aikataulu menee seuraavasti:14.15 Onnittelumaljat ja tervetuloa toivotus15.00 Ruoka17.00 Vapaata seurustelua, lauluesitys ja jotain muuta pientä kivaa (valokuvausta)18.00 Kahvi (bestmanin puhe)19.00 (Häätanssi) Ohjelmaa20.00 Karaoke, musiikkia (booli esille)22.00 Iltapala Muokattu: July 8, 2009, käyttäjä: Christina^ Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
enough Kirjoitettu July 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2009 Hihi. Meil on melkein sama aikataulu Ei voi muuta kuin olla hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christina^ Kirjoitettu July 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 8, 2009 Hihi. Meil on melkein sama aikataulu Ei voi muuta kuin olla hyvä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nancy Kirjoitettu December 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 29, 2009 Meillä vihkiminen myös klo 13 ja mietin kuumeisesti tuota aamupäivän ja aamun aikataulua? Esim kampaaja, meikki, kuvaus, yms. Miten teillä ne järjestyi? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
morsian 07/10 Kirjoitettu December 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2009 Nancy, meillä on myös vihkiminen klo.13 ja minulle tulee kampaaja ja meikkaaja kotiin heti aamusta n.klo.8 laittamaan minut ja kaasoni valmiiksi. Tällä tavalla minä ainakin vältän turhan stressin ja kaupungilla juoksemisen:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Delia Kirjoitettu January 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2010 (muokattu) Itse haluaisin nimenomaan aikaisen vihkimisen Kyllähän se vähän mietityttää, että tuleeko siinä sitten aamulla kauhea kiire laittautuessa, mutta toisaalta jos juhlatkin alkaa jo iltapäivällä, lapsiperheetkin ehtivät juhlia vähän pidempään ennen kuin lähtevät pois. Ja pääseepähän sitten itsekin "ajoissa" hääyötä viettämään Olen nimittäin ollut sellaisissakin häissä, joissa juhlat alkoivat vasta klo 16, ruokaa saatiin suuren vierasmäärän vuoksi ehkä vasta klo 17 (siinä vaiheessa oli kauhea nälkä!), kahvit klo 19 ja klo 20 lähtikin jo osa lapsiperheistä kotiin.. Paikalle jäi toki paljon vieraita yömyöhään asti, mutta itse haluaisin, että lapsiperheetkin voisivat nauttia häistä hieman pidempään... Lisäksi meille on tulossa paljon vieraita eri puolilta Suomea ja tiedän, että osa aikoo ajaa/matkustaa vielä takaisin koteihinsa samana päivänä. Niinpä on heillekin kivempi, että juhlat loppuvat inhimilliseen aikaan. Muokattu: January 14, 2010, käyttäjä: Delia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Saara_* Kirjoitettu February 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2010 Itse haluaisin nimenomaan aikaisen vihkimisen Kyllähän se vähän mietityttää, että tuleeko siinä sitten aamulla kauhea kiire laittautuessa, mutta toisaalta jos juhlatkin alkaa jo iltapäivällä, lapsiperheetkin ehtivät juhlia vähän pidempään ennen kuin lähtevät pois. Ja pääseepähän sitten itsekin "ajoissa" hääyötä viettämään Olen nimittäin ollut sellaisissakin häissä, joissa juhlat alkoivat vasta klo 16, ruokaa saatiin suuren vierasmäärän vuoksi ehkä vasta klo 17 (siinä vaiheessa oli kauhea nälkä!), kahvit klo 19 ja klo 20 lähtikin jo osa lapsiperheistä kotiin.. Paikalle jäi toki paljon vieraita yömyöhään asti, mutta itse haluaisin, että lapsiperheetkin voisivat nauttia häistä hieman pidempään... Lisäksi meille on tulossa paljon vieraita eri puolilta Suomea ja tiedän, että osa aikoo ajaa/matkustaa vielä takaisin koteihinsa samana päivänä. Niinpä on heillekin kivempi, että juhlat loppuvat inhimilliseen aikaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_Saara_* Kirjoitettu February 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2010 Anteeksi, lähti tuo edellinen viesti liian aikaisin^^Piti sanomani tuohon lapsiperheiden juhlimiseen että toisaalta on sekin kiva ettei tarvitse hirveän aikaisin lähteä juhliin, varsinkin jos asuu toisella paikkakunnalla. Ja jos ruoka on kovin aikaisin niin sittenhän vieraille ja varsinkin lapsille tulee helposti uudestaan nälkä jo alkuillasta.Mutta tätähän tää on, vaikea miellyttää kaikkia vieraita kun kaikilla on niin eri elämäntilanne. bilesinkut elää ihan eri aikataulussa kuin lapsiperheet ja sitten taas joka perheelläkin on oma rytminsä. Tärkeetä olisi mun mielestä kutsussa ilmoittaa selkeästi milloin ruokatarjoilu alkaa jotta vieraat tietää varautua. Ei toi kello 17 esimerkiksi ole musta mitenkään hirveän myöhään, useimmille taitaa olla ihan normaali päivällisaika. Syö vaan puoliltapäivin normilounaan ettei iske kiukkunälkä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts