piula Kirjoitettu February 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 12, 2009 Hei,Onko kenelläkään kokemuksia Salon käräjäoikeuden tuomareista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu February 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 13, 2009 Voisiko tässä keskustella käräjäoikeuden tuomareista yleisesti? Siitä kun ei ole vielä aihetta olemassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu February 14, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 14, 2009 Mikä nottei! Suostuvatkohan he myös pitämään vähän pidemmän puheen, kuten maistraatin heputkin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu February 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 15, 2009 Meillä tulee vihkijä Helsingin käräjäoikeudesta, joka nimenomaan toivoi, että suunnitellaan vihkiminen vähän pidemmän kaavan mukaan. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin mielellään suorittavat näitä vihkimisiä, joten silloin voisi kuvitella, että myös ylimääräiset tekstit yms. sopivat heille myös.Mä kirjoitan itse meille vihkipuheen, lisäksi tulee musiikkiesityksiä ja kaksi runoa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu February 16, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Meillä tulee vihkijä Helsingin käräjäoikeudesta, joka nimenomaan toivoi, että suunnitellaan vihkiminen vähän pidemmän kaavan mukaan. Jotenkin olen saanut sellaisen kuvan, että erittäin mielellään suorittavat näitä vihkimisiä, joten silloin voisi kuvitella, että myös ylimääräiset tekstit yms. sopivat heille myös.Mä kirjoitan itse meille vihkipuheen, lisäksi tulee musiikkiesityksiä ja kaksi runoa.Hei!Missä vaiheessa meinasitte että runot lausutaan ja tulee tuo musiikkiesitys? Meilläkin varmaan esitetään laulu, mutten tiedä pitäiskö se esittää sitten kun meidät on julistettu aviopuolisoiksi vai mihin väliin sen työntäisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu February 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 16, 2009 Piula: Olen alustavasti suunnitellut vihkimisen kaavan seuraavanlaiseksi1. Alkumusiikki2. Vihkipuhe3. Vihkikaava ja sormusseremonia4. Musiikkia5. Runo/muu teksti6. Loppusanat ja "avioliittoon lähettäminen"7. LoppumusiikkiJos on vain yksi musiikkiesitys, niin laittaisin sen tuohon kohtaan 4., missä meilläkin on musiikki. Siihen herkkään kohtaan sopii hyvin . Meillä siis kaikki musiikki (toivon mukaan ainakin) live-esityksia Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu February 20, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Totta, toi neloskohta olis täydellinen! Siihen joku "Puhu hiljaa rakkaudesta" niin voi sitä kyynelten paljoutta!! Mitenhän se sitten menis, vihkijä sanois vaan että nyt esitetään lauluesitys??? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sahrami79 Kirjoitettu February 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 20, 2009 Pitääkö vihkijän välttämättä sanoa mitään? Itse ajattelin ohjeistaa kuoron niin, että kun me suudellaan sormusten vaihdon päätteeksi, niin laulu alkaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts