Guest GSM Kirjoitettu May 7, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2010 minä teen niinkuin ei pitäisi ikinä tehdä: raspaan metallisella raspilla kovia kantapäitä. yksinkertaisesti kuollutta ihoa on niin paljon, ettei sitä ihan eloon saada vain rasvalla. muille en suosittele metallista raspia, ehkä ns. kynsiviilamainen raspi on parempi, silläkin vain kevyesti. tietysti hyvä hygienia on oleellista, muistaa pestä ja kuivata jalat kunnolla ja rasvata usein. ei ole pahitteeksi jos vaikka joka ilta ja aamu rasvaa jalkojaan. oliiviöljy on hyvä juttu, ja itse laitan jalkakylvyn vähintäänkin kerran viikossa. (urheilen melko paljon ja seisomatyö, niin rasittuu jalat aikalailla) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Päivi Kirjoitettu May 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2010 Minulla meni jalat tosi pahaksi ja kävin erikoislääkärilläkin. Nahka lähti paksuina liuskoina ja tuli haavaumia. Lääkäri määräsi kaikennäköisiä rasvoja ja pientä apua niistäkin oli. Kokeilin lopulta D-vitamiinia, kun siitä paljon talvella puhuttiin (sisäisesti) . Ostin luontaistuotekaupasta D-vitamiinia öljyssä ja jalat alkoi heti parantua. En enää muista sen merkkiä, mutta löysin nieltävämmän kokoisen tabletin, eli D-Pearls. Reilulla 10€ jalat on nyt tosi hyvässä kunnossa. Öljy kuulemma auttaa D-vitamiinia imeytymään. Muuta hoitoa en tarvitse. Otin D-vitamiinia 4xnormaaliannoksen 1 kk ajan. Löysin vielä yhdeltä toiselta sivulta vinkin, että merisuola on myös auttanut kuiviin kantapäihin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fifi Kirjoitettu May 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2010 ^ma olin tulossa myos ehdottamaan ruokavaliota helpoksi parannuskeinoksi. Lisaa hyvia rasvoja esim. pahkinoita, siemenia, avokadoa ja kalaa ruokavalioon (2-3 kertaa viikossa ainakin) eika halkeile kantapaat enaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heidi Kirjoitettu August 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2010 Helosan rasvaa saa myös tavallisista kaupoista. esim Mini-Manissa sitä löytyy hevostarvike osastolta.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vierailija Kirjoitettu September 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2010 Täältä löytyy muutamia eri merkkejä: http://www.jalkavoide.fi/Ainakin kosmetologien suosimalta Gehwolilta löytyy halkeamavoide.Myös Laufunwderilla on vastaavanlainen tuote, lisätietoa mm. täältä.ACOn jalkapuikko halkeileville jaloille on myös melko suosittu tuote. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
iialiia Kirjoitettu October 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2010 Minä voin suositella kuiville kantapäille Dermosilin Extra-voidetta. On mun kokemuksen mukaan toiminut todella hyvin. Lisäksi sitä voi käyttää muualle, mm. käsiin.Dermosilin Extra-voiteen lisäksi aiemmin mainittu Helosan-voide toimii mulla ainakin.Ja kun muistaisi sitä vettä juoda tarpeeksi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts