Guest insku Kirjoitettu February 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 1, 2009 (muokattu) niin eli mistä saa parhaat rakennekynnet turusta? itselläni kokemus tasan kahdesta paikasta; kynsistudio chicy (tjsp) ja make-up star (mikälie, se hansassa oleva missä on pinkki sisustus). chicyssä tehtiin todella hyvät kynnet, make-up starissa tehdyt kesti ehkä kaks päivää. tosin se oli kyllä uusi tekijä. kuuleman mukaan se iina joka siellä tekee myös kynsiä, on todella hyvä. ja kai se on tekniikastakin kiinni, noi tippien kanssa laitettavat ei vaan toimi mulla. no mutta joo, asiaan. kokemuksia, kokemuksia? Muokattu: February 1, 2009, käyttäjä: insku Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna H Kirjoitettu December 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 25, 2009 Nostetaanpas tätä, kutkuttaisi rakennekynsien laitto, ja kaipaisin kokemuksia hyvistä paikoista Turussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu December 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2009 Käyn itse huoltamassa swan nailsissa maariankadulla, ja ei ole muuta kuin hyvää sanottavaa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu December 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 27, 2009 Ai tää ketju on vielä elossa Itse valitsin Iina Laineen, joka tekee kyllä omien kokemuksieni mukaan ehdottomasti parhaat kynnet! Ja on vielä huippu tyyppi En voi kuin suositella, Iinan liike on puutorin laidalla, ja hinnatkin on kohdallaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ninni89 Kirjoitettu January 17, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 17, 2010 Olen käynyt kolme vuotta samalla tekijällä ja jälki on ollut erittäin hyvää. Paikka on kauneushuone crystal yliopistonkadulla. Pentikin ja Subwayn ovesta kulku ja toinen kerros (Yliopistonkatu 26 B II krs, 20100 TURKU). Tämä kyseinen tekijä on juuri nyt äitiyslomalla mutta palailee keväällä/syksyllä. Nyt siellä on toinen tekijä joka myös tekee hyvää jälkeä. Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarah_ Kirjoitettu January 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 19, 2010 Kokemusta kahdesta: make-up starista, kynnet ei kestäny montaa päivää hyvinä. Toinen on äitini. tekee kotona puutorin laidalla ja oon ollu tosi tyytyväinen. tekee mulle myös häihin kynnet ja meikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
marppu Kirjoitettu February 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu February 25, 2010 Mikäs tämä Iinan liikkeen nimi on ja onko sillä kotisivuja? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest insku Kirjoitettu March 3, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2010 www.iinalaine.fi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MissMarple Kirjoitettu June 12, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 12, 2010 (muokattu) Suosittelen kynsistudio Lilaa, ja siellä Anne tekee parhaat kynnet!!! Kaunista ja hyvää jälkeä!Firma on muuttamassa heinäkuussa, mutta tällä hetkellä sijaitsee Kristiinankadulla.www.kynsistudiolila.fi Muokattu: July 11, 2010, käyttäjä: MissMarple Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Zophie Kirjoitettu July 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 24, 2010 Mistäs saisi parhaan oman kynnen geelauksen? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest green Kirjoitettu August 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu August 9, 2010 [email protected] - Suosittelen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Hanna Kirjoitettu September 24, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu September 24, 2010 Kauneushoitola MN Varisuolla, Turussasaa kestävät ja kauniit kynnet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest heluna Kirjoitettu December 19, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu December 19, 2010 Kauneussalonki Cocossa on hyvä kynsientekijä! Tekee kestävät geelikynnet, jotka todella pysyy! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Maarit Kirjoitettu June 24, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu June 24, 2012 Martissa Blacos. tarjolla sekä rakennekynsiä että geelilakkauksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest EH Kirjoitettu January 1, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu January 1, 2013 kaikkea yllämainittua löytyy. https://www.facebook.com/#!/EenaFit Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts