Rakkautta vain Kirjoitettu August 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2011 Oma kaasoni ihastui ajatukseen "rautalangalla käteen tulevasta kukasta" eli siis ns. ranneruususta Ja sellaisen hälle ehdottomasti hankin, kun itse siitä ajatuksesta piti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Valveuni Kirjoitettu November 20, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2011 (muokattu) Itse olin kaasona ja minulla oli rannekukka, siinä oli tummanpunaista neilikkaa ja murattia, säilyi koko illan hohdokkaana ja rannekoru johon kukka oli kiinnitetty oli helmistä tehty kaunis yksityiskohta. Muut hentosammat kukkaset eivät kyllä olisikaan säilyneet hohdokkaina, meinaan kuitenkin aika monta kertaa sain mm.muratit liiskattua johonkin. niin juu ja rannekukka oli pienoismalli morsiammen kimpusta. kuivasin kukkani ja nyt se on pysyvä muisto tuosta ihanasta päivästä Niin ja itse omiin ensi kesän häihini aattelen hommata kaasolleni ja kahdelle morsiustytölleni rannekukat. tosin saa nähdä kuinka käy pienemmän (2v) morsiustytön kaa, jos suostuisi edes kirkon ajan sitä kädessään pitämään tai sitten hommaan hänelle vieheen. Muokattu: November 20, 2011, käyttäjä: Valveuni Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts