Malssi Kirjoitettu May 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 5, 2009 Niin tosiaan, enpä oo aiheesta vastannu: Ei tuu meillekään, just ton edellisen ^ syyn lisäksi. Bm:iäkään ei ole, joten ei tartte "vertailla", että onko kaikille avustajille hankittu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nemesia Kirjoitettu May 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2009 Todennäköisesti rannekukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Suziel Kirjoitettu May 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 21, 2009 Rannekukilla mennään täälläkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nox Kirjoitettu June 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2009 Ajattelin, että kaasot saavat itse valita, haluavatko rannekukan, vieheen vai kukkia hiuksiin. Mielestäni kaasoilla ja bm:eillä "kuuluu" olla jokin kukkalaite ikään kuin tunnusmerkkinä. Sitä paitsi uskon, että ovat mielissään kukista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
khr Kirjoitettu June 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 30, 2009 Minulle tulee näillä näkymin "kimpuksi" sellainen hassu ranteesta roikkuva pallo. Kaasoille tulee samanlaiset pienemmässä koossa. Ajattelin, että se olisi kiva kun minulla ei ole morsiusneitoja erikseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Syksymorsian-10.10.09 Kirjoitettu July 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 2, 2009 Meillä kaasolle tulee punaisista ruusuista tehty rannekukka, samantyyppinen on myös bestmanin viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
anskilia Kirjoitettu July 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 7, 2009 Meillä tulee kaasolle pieni kimppu eli siis heittokimppu. Kimppuun tulee samanlaista ruusua kuin omaan morsiuskimppuun. Olin itse kaasona kaasoni häissä muutama vuosi sitten ja omasta mielestäni tämä toimi oikein hyvin! Eihän sitä kimppua tarvi koko ajan kiikuttaa mukana, mutta näyttää minusta kivalta, kun kaasollakin on saman tyylistä koristusta Miehille tulee sitten vieheet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HolaChica Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 Olisiko hassua, jos kaaso kantaisi kirkossa kimppunaan minun kimpun heittokimppua? vai onko tyhmää/ kimppu liian pieni? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu August 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 17, 2009 ^ No tuossa edellisessä (^^) kirjoitettiin nimenomaan heittokimpusta kaasolla, ja itse ainakin ymmärsin, että anskilia olisi itsekin taannoin kaasona ollessaan kantanut heittokimppua (toivottavasti ymmärsin oikein??) ja että homma oli toiminut hyvin. Ei se koko mun mielestä ainakaan vaikuta asiaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maddie- Kirjoitettu October 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 27, 2009 Minun kaasoille tulee kukkia hiuksiin. Samaa mitä kimpussa tulee olemaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gabrielle Kirjoitettu October 30, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 30, 2009 Meillä jokaisella kaasolla oli vain kauniin yksinkertaisesti yksi lila kalla kädessä, samanlaisia oli minun kimpussani. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lexie Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Mun kaasoilla oli heittokimput samoista kukista kuin oma kimppu. Oli ehkä vähän huono ratkaisu, koska kimput eivät kuulemma mahtuneet pöydälle ja löytyivät jossain vaiheessa naulakosta Tämän morsiamen naama taisi vähän venähtää ja kimput siirtyivät nopeasti takaisin pöytään Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu November 21, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 21, 2009 Olin hiukan miettinyt joskos kaasolleni tilaisin yhden kukan, sitä samaa mitä minun kimpusta löytyy. Mutta toisaalta muutama kukka hiuksissakin olisi kanssa kiva.. Hmm.. Kysäsempä kaasolta mitä hän haluaa kukkien suhteen. BM:lle varmaan tulee samanlainen viehe kun miehelle Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
merkinkantaja Kirjoitettu December 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu December 7, 2009 Itselläni oli kaasona yksi pieni tumman oranssi kalla vieheenä. varteen oli kieputettu metallilankaa. BM:llä ja sulhaspojalla oli samanlainen. Omani oli muuten siitä rautalangasta kiinni hiuspinnillä puvun yläreunassa, koska hakaneulalla se olisi ollut hassun alhaalla ja hankala laittaa. Että vinkki vinkki! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annique2010 Kirjoitettu June 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2010 Meillä tulee kaasoille samoista kukista rannekkeet kuin bestmanille ja serelle vieheet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rizie Kirjoitettu June 23, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu June 23, 2010 Kaasolle tulee rannekukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sapsu Kirjoitettu July 25, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu July 25, 2010 Jos jotain kukkia tulee, niin vieheet kaikille, että on sitten samanlaiset (bm + kaaso)..mutta rehelisesti, en kyllä paljoa ole vielä tälle ajatukselle uhrannut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sugar Plum Fairy Kirjoitettu June 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2011 Jännää, että lähes kenellekään ei tule kaasoille kimppuja! En tiedä miksi kuvittelin, että niin olisi tapana. Itse en pidä rannekukista, ne näyttävät mielestäni rumilta. Joten ei sellaisia ainakaan. Tykkäisin kyllä ajatuksesta, että kaasoilla olisi pienet väreihin sopivat kimput. Tähän tyyliin: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjasin Kirjoitettu June 5, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 5, 2011 Hei! Onko kenenkään kaasolle tehty morsiamen kimppuun sopivaa kukkakoristetta hiuksiin? Miten koriste käytännössä toimii? Laitetaanko kukka kampaukseen pinnillä vai miten? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pudde Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Meidän kaasoille on tulossa kimput, pienemmät versiot siis morsiamen kimpusta. Tosin kimppuja on tarkoitus käyttää myös lahjapöydän koristeluun, tosin lähinnä siksi että pelkään pöydän olevan aika tyhjillään ja mielestäni kolme kimppua piristää sitä kivasti Jos kaasoni kuitenkin lähempänä juhlia päätyvät siihen, että rannekukka/viehe olisi käytännöllisempi niin se toki heille suotakoon Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmihäät2012 Kirjoitettu June 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 16, 2011 Jos unelmani avustajien kukista toteutuu, niin Kaasot saavat kukkapallot, jotka roikkuvat valkoisen helminauhan jatkeena. Bestmanit saavat vieheet, kuten myös isät ja äidit. Voi olla, että siskot saavat rannavieheet. Viisi morsiustyttöäni saisivat kaikki pienen oman kimpun ja pikkuinen sulhaspoikani saisi vieheen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitruun Kirjoitettu June 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2011 Hei! Onko kenenkään kaasolle tehty morsiamen kimppuun sopivaa kukkakoristetta hiuksiin? Miten koriste käytännössä toimii? Laitetaanko kukka kampaukseen pinnillä vai miten?Riippuu varmaan hieman koristeen koosta. Itse olen tehnyt kaasolle tarkoitettuja yksittäisiä hiuskukkia. Phalaenopsis-orkidean yksittäisiä kukkia langoitettiin, eli laitettiin niihin rautalankaa vahvikkeeksi ja varreksi ja päälle kukkateippiä. Kampaaja sitten kiinnitti kukat kaason (ja morsiamen) hiuksiin. Yleensä kiinnitykseen käytetään sitten pinnejä. Kannattaa valita kestäviä kukkia. Varmasti myös floristi osaa neuvoa jos käyt kukkakaupasta kukkia tilaamassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
KeijuSaaPrinssin Kirjoitettu June 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2011 Meille tulee varmaan kaasoille pienet kimput, jotka ovat samaa tyyppiä kuin omani, mutta pienemmät. Niin olen ainakin unelmoinut. Tietenkin kaasot saavat itsekin vaikuttaa asiaan, mutta en usko että heillä on mitään sitä vastaan. Itse pidän kovasti kukista, joten siksikin niitä on kiva tuoda juhliin sinne tänne.P.S. Joskus television hääohjelmissa huomaa, että joitakin kaasoja jännittää, jolloin he eivät oikein tiedä miten pitäisivät käsiänsä (esim. alttarilla), joten minusta on kiva että kimpun pitäminen tuo käsille tekemistä. Toinen kaasoni on hieman ujompi ja hermoilevampi, joten voisin kuvitella että kimppu tuo hänelle hieman "turvaa". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu June 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 22, 2011 Tää on mulle kyllä ihan uus juttu. En ollut yhtään ajatellut, että kaasoille pitäis olla joku kukka. Musta jotenkin tuntuu et se olis vaan tiellä. Mutta pitääpä kysellä haluaako kaasot kukkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freckles Kirjoitettu July 11, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 11, 2011 (muokattu) Marjasin - meillä hiuskukka-asia ratkaistiin niin, että minä (morsian) ostan paljaat, hopeiset hiussoljet valmiiksi, joiden päälle hiuskukka sidotaan valmiiksi kiinni. Tähän päädyttiin koska suurin osa kaasoistani (ja heitä on aika monta..) eivät mene kampaajalle laittamaan hiuksiaan, ja hiustyylit ovat myös erilaiset - osalla hiukset auki ja kiharoilla, osalla kiinni, osalla puoliksi auki.. Kun hiuskukka on langoitettu valmiiksi hiussoljen päälle, se on helppo laitta mihin tahansa kampaukseen, ja myös helppo saada itse siististi ja tukevasti paikoilleen. Sitä on myös helppo korjailla tarvittaessa päivän mittaan. Kaasoille hiuksiin, sekä miesten viehekukaksi, on tulossa tämä freesia:Kaasoille tulee sen lisäksi käteen yksi Eustoman oksa, juurikin aikaisemmin mainitusta syystä: Käsille on hankala keksiä paikkaa/tekemistä muuten. Emme kuitenkaan ihan kimppuja tytöille halunneet, joten valitsimme tämän kukan, jota löytyy myös morsiuskimpusta, ja se sopii muotonsa ja värinsä puolesta freesian rinnalle hyvin. Muokattu: July 11, 2011, käyttäjä: Freckles Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts