Johanna80 Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Moikkulis kaikille. Olisin kysellyt teiltä että onko teillä tai onko ollut kaasolla kukkakimppu? Kun olen itse hiukan miettinyt että en ehkä hankikkaan kaasoilleni kukkakimppuja, mutta hiukan olisi kiva tietää miten muilla on ollut!!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Meidän häissä kaasolla oli "vaan" viehe Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mocca Kirjoitettu January 16, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 16, 2009 Meillä tulee toiselle kaasolle rannekukka ja toinen tahtoo kukat hiuksiinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jannu Kirjoitettu January 26, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2009 Mäkään en haluaisi kaasoille kukkapuskaa. Tuskin ovat sitä vastaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Meille tuskin tulee, kun yritetään nipistää pois kaikki "turha". Minun kimppuni lisäksi olen suunnitellut, että myös pienelle morsiusneidolleni tehdään minun kimpustani pienempi versio. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eedith Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Meilläkään ei tule kaasoille kukkapuskia. Ainoastaan pienet vieheet.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soulaica Kirjoitettu January 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2009 Meillä tulee molemmille kaasoille rannekukat, valkoista gerberaa. Helpompaa kuin kimpun kanssa, on kädet vapaana. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ejju Kirjoitettu January 31, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 31, 2009 Minunkin kaasolla oli rannekukka, sen kanssa oli helppo olla eikä tarvinnut kiinnittää pukuun. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
markka83 Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 Meidän kaasoille tulee vieheet. Niin olen nähnyt aika monissa häissä olevan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Violette Kirjoitettu February 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 2, 2009 damn.. ei ole tullut mieleenkään että kaasolle pitäis jotain kukkia hommata! en oo kyllä sellaisia muissa häissä huomannut, mutta sehän ei takaa mitään..musta naisille ei sovi vieheet, niistä voi mennä puku pilalle. toivottavasti mun kaaso ei odota jotain kukkaa.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu February 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Mun kaasoille tod. näk. tulee rannekukat. Ei tarvitse erikseen kanniskella mitään, joten helpoin (ja musta kauneinkin) ratkaisu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Laguna Kirjoitettu February 7, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 7, 2009 Itselleni on tulossa hyvin pieni kimppu gerberoita, joten en usko että kaasolle mitään kukkaa tulee. Tai ehkä joku viehe pukuun, riippuen siitä millainen on hänen pukunsa. Häät missä itse olen ollut aiemmin (tai suurin osa niista), niin kaasoille EI ole ollut kukkia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruth-Anna Kirjoitettu March 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2009 Minusta on jotenkin hassu ajatus, että kaasolla olisi oma kukkakimppu. Millä hän sitten tarvittaessa pitäisi morsiamen kimppua (ja olisi hääpäivänä apuna muissakin käytännön jutuissa)? Jos kaaso haluaa vieheen tai kukkia hiuksiinsa, niin se on eri juttu. Pitääpä kysyä kaasolta ja sopeuttaa kaason mahdolliset kukat suhteessa morsiamen kimppuun ja kaason pukuun sekä kampaukseen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peja Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Rannekukkia olen itsekin kaasoille ajatellut.. Ne kun kulkevat sitten vaivattomasti mukana ja ovat nätit. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*vt Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Minun kaasolle tulee viehe, ei itse halunnut rannekukkaa kun kyselin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tammikuu09 Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 Viehe meidänkin häissämme, samaa kukkaa kuin mun morsiuskimppuni.Ja Violettelle: Riippuu toki pukujen materiaaleista, mutta ei kai viehe naisen pukua sen pahemmin pilaa kuin miehenkään? Siis esim. frakin satiiniset kaulusliepeet ovat ihan yhtä lailla allergisia neuloille, ja vastaavasti taas monet naiset käyttävät kukkaa painavampiakin rintakoruja. No, meillä olikin vieheissä neulojen sijaan magneetit, niin ei tarvinnut murehtia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu March 6, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 6, 2009 (muokattu) Viehe on huomattavasti käytännöllisempi. Eräissä häissä meillä kaasoilla rannekukat sai pitkin päivää tosi paljon "kolhuja" ja terälehdet irtoilivat, että alkuillasta kaikki näyttivät jo aika ankeilta. Muokattu: March 10, 2009, käyttäjä: piula Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicero Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 Mun kaasolle tulee ranteeseen pieni kukkalaite. Innostui siitä kun nähtiin häämessuilla. Mun mielestä myös sopii kaasoni asuun paremmin kuin viehe. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 (muokattu) Viehe on huomattavasti käytännöllisempi. Eräissä häissä meillä kaasoilla rannekukat sai pitkin päivää tosi paljon "kolhuja" ja terälehdet irtoilivat, että alkuillasta kaikki näyttivät jo aika ankeilta.Mullakin ollut rannekukka kopsahteli joka paikkaan, jopa tippui, ruusu nuupahti ja terälehdet irtosivat yksitellen. En sitten pitänyt sitä loppuillasta, koska jäljellä olis enää ollut lähinnä ruusun sisäosa, siis se keskiö.Edit: Kannattaa muuten ihan tosissaan ottaa huomioon se, onko kaaso allerginen hartsille tai nikkelille! Rannekukan "koruosa" tehdään rautalangasta (joka 99% varmuudella sisältää nikkeliä) ja se peitetään kukkateipillä, joka sisältää aina hartsia. Vaikka ei olisi "kovin" allerginen, niin oireet voi tulla jälkijunassa, mullekin iski aivan järjetön ihottuma parin päivän päästä. Hartsiallergian tietää siis siitä, että on allerginen vaikkapa laastareille, siis ne kutittavat kauheasti ja saavat aikaan punoittavaa ihottumaa laastarin teippialueelle. Nikkeliallergian kyllä tunnistaa se, jolla sitä on. Muokattu: March 11, 2009, käyttäjä: Malssi09 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ipana Kirjoitettu March 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 11, 2009 ^ Hyvä huomio, malssi! Tuo tieto taisikin olla viimeinen varmistus sille, että mun kaasolle ei tule rannekukkaa.Mitään pikkukukkakimppuja en osaa hänellä myöskään kuvitella, mutta jotenkin tahdon hänet kukittaa. Jos bestman ja morsiamen isä saavat kantaa viehettä, niin kyllä äidit ja kaasokin jonkun kukan ovat ansainneet. Tasa-arvoa! Naisille sopii mun mielestä vieheet siinä missä miehillekin, toki ehkä hieman kevyempänä tai muuten sirompana, jotta istuvat pukuun kauniimmin. Kaasolle ajattelin kuitenkin jotain kukkaa hiuskoristeeksi, koska hän on sellainen ihana luonnonlapsi, että kukat hiuksissa sopisi hyvin tyyliin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jokupa Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Meillä taitaa kaasolle tulla "vain" rannekukka. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu April 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 28, 2009 Minun kaasollani oli rannekukka. Aika onneton viritys tosin, mutta sitähän ei voinut etukäteen tietää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bamsu Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 Mä luulen että mennään myös tuolla rannekukkavirityksellä. Äideille tulee varmaan vieheet, mutta kaasolla vois olla kiva jos olis joku vähän näyttävämpi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
martsu80 Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 Minun kaasolle tulee rannekukka samoista kukista kuin miehille tulee vieheet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nöpsis Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 (muokattu) En oo kyllä ajatelllu tetä kaasolle hankkisin jonkun kukkasen, muutenkin oon karsinu turhia juttuja pois. Muokattu: May 4, 2009, käyttäjä: nöpsis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts