Jenny-Maria Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 (muokattu) Erilaisten häiden näyttäminen on hyvä mauste, mutta haluaisin enemmän ns. tavishäitä Edellisen tuotantokauden Satuhäät oli parempi kokonaisuus.Helina_08: nukahdin jo ennen sitä ensimmäistä mainostaukoa Meidän häät -ohjelmaa katsellessa...surullinen totuus. Muokattu: February 27, 2009, käyttäjä: Jenny-Maria Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cicero Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 (muokattu) Eilinen satuhäät oli ihana, tuli ihan tippa linssiin. Kyseessä oli siis ne englantilais-suomalaiset häät.Meidän häät ei antanut taaskaan mitään. Sulhoa rupesi ärsyttämään kun joka ikisessä yhteydessä muistettiin mainita "Maijan ja Matin mielestä seksi kuuluu vasta avioliittoon". Siis aina mainoskatkon jälkeen sama juttu eri lauseenkääntein. Naureskelin sulholle, että mennään me sinne ohjelmaan ja joka välissä mainittaisiin "Cicero ja mies uskovat esiaviolliseen seksiin ja nauttivat siitä tosi paljon" Muokattu: February 27, 2009, käyttäjä: Cicero Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
annnie Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Mikä on täysin tavallinen pari? Kuinka moni meistä menee siihen täysin tavallisen parin kaavaan? Musta taas on kiva, että näytetään erilaisia vaihtoehtoja, ettei kaikki ole niitä "kirkkohäät ja juhlat nuorisoseurantalolla", jota ilmeisesti sitten pidetään jotenkin normaalina ja tavallisena. Ehkä on ihan hyvä, että ihmisille näytetään, että on muitakin tapoja, ei tarvitse kangistua kaavoihin Minusta hääjuhlat ovat itse asiassa olleet lähes kaikki juuri noita "kirkkohäät ja juhlat nuorisoseurantalolla" meininkiä, poikkeuksena punk-parin häät. Pointtina oli se, että ohjelman tekijät ovat selvästi hakeneet ääripäitä mitä tulee pariskuntiin, vaikka parempi olisi ollut, jos itse hääjuhliin ja valmisteluihin olisi haettua enemmän vaihtelua ja poikkeuksia. En itsekään mieheni kanssa täysin mene "tavallisen parin kaavaan", ärsyttää vaan ohjelman tekijöiden äärimmäisyyksien haku parien osalta. Ja minulla ei missään tapauksessa ole mitään erilaisia ihmisiä vastaan, kaipaisin sekaan vain vähän taviksiakin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Katsoin juuri satuhäät ja tuosta tykkäsin kovasti. Sattuko kukaan muu katsomaan ja tietäiskö kukaan,että mikä kappale se oli mikä soi,kun morsian käveli alttarille päin? Oli meinaan jotenkin niin kaunis,että olisi kiva tietää.Katsoin juuri satuhäät ja tuosta tykkäsin kovasti. Sattuko kukaan muu katsomaan ja tietäiskö kukaan,että mikä kappale se oli mikä soi,kun morsian käveli alttarille päin? Oli meinaan jotenkin niin kaunis,että olisi kiva tietää.Meidän sulhanen ihasteli ihan samaa! Olisi kiva tosiaan tietää mikä biisi tuo oli.Tällä viikolla kyllä Satuhäät veti metrin verran pidemmän korren. Aivan ihana pariskunta ja ihanat häät englantilaisessa kylässä!Meidän häät hmm... Kääntyi kanava ennen ekaa mainoskatkoa. Boring!Pachelbelin kaanonhan se. Mielestäni soi eilen molemmissa ohjelmissa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martha Kirjoitettu February 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 27, 2009 Heh kyllä mä nyt tunnen itseni tyhmäksi..Ilmankos se mun mielestä olikin niin ihana,kun olen sen jo kirjottanut itselleni joskus aikasemmin ylös,että haluaisin sen meille sisääntulo musiikiksi. Kuulosti vaan jonkinverran erilaiselta noin uruilla soitettuna,kun se versio mitä olen kuunnellut. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonssku Kirjoitettu February 28, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu February 28, 2009 enemmän on tullut katsottua meidän häitä joten vastasin sen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
veega Kirjoitettu March 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2009 Satuhäät. Minusta siinä on ollu sympaattisempia pareja ja muutenki ohjelma on toteutettu jotenki aidommalla ja lämpimämmällä kosketuksella. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chianti Kirjoitettu March 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2009 Meidän häät. Eilinen jakso oli aivan ihana <3. Hyvin liikuttava, kaunis morsiuspari ja tarpeeksi asiaa häiden järjestelystä. Satuhäiden viime jakso (Anu ja Paul) oli mielestäni epäonnistunut. Kuvaus oli huono, keskityttiin liikaa aina yhteen asiaan, esim. kukkien ostamiseen. Tuntui kun jaksoon ei oltu yritetty saada sitä häitten taikaa. Tosin Meidän häistä on sanottava sen verran vielä, että mielestäni on hieman outoa että lähes kaikki pariskunnat ovat jonkin vähemmistön edustajia tai muuten vain poikkeavia: punkkarit, lähes alaikäiset, lesbot ja kohujulkkikset... Se on lähes liian läpinäkyvää että on koetettu saada kaikenlaisia eri ihmisiä mukaan, mikä vaivaa ainakin minua. Itse haluaisin mieluummin nähdä monta "tavallista" hääjuhlaa kuin näitä ihme punkkarihäitä sun muita. Ja toivottavasti kukaan ei nyt loukkaannu, en tarkoita että esim. lesbojen häitä ei pitäisi näyttää, vaan sitä, että on hieman läpinäkyvää ottaa näinkin laajan skaalan hääpareja mukaan. Mutta itse ohjelman sisältö on mielestäni onnistunut. Lola on ihana Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu March 1, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 1, 2009 Tällä viikolla oli Satuhäissäkin sympaattinen, aidon ja ennen kaikkea normaalin oloinen pari. Tässä onkin jaksanut kummastuttaa juuri se, että Meidän häissä, jossa selvästi on etsitty erikoisia pareja, on nähty aika normaaleja tapauksia. Satuhäissä sen sijaan "normaalit" parit on olleet minusta aika kaukana normaaleista. Esimerkkinä nyt muistaakseni kolmas jakso, jossa jaksettiin jauhaa morsiamen menneisyyden neljästä avioliitosta ja alkoholismista. Tai sitten viime viikon prinsessaunelmahäät, joitten hintaa en uskalla edes arvailla... Tällä viikolla suomalais-englantilaiset häät tosiaan kuitenkin toimivat. Vihkikaava englanniksi oli ihana Kuulosti kaikki niin paljon kauniimmalta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pisti Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Musta viimeisin Meidän häät oli ihan hirveä. Kuka tahtoo katsoa minuuttikaupalla hidastettua lähikuvaa siitä, kun kaksi tuntematonta maiskuttelee ja lipoo huuliaan ilmeisesti muka seksikkäästi suklaata syödessään? Tai kuunnella jälkikäteen, kuinka laski ääneen tahtia oman häävalssinsa aikana ja silti onnistui mokaamaan harjoittelusta huolimatta?Siitä olen myös usean kirjoittajan kanssa samaa mieltä, että Meidän häät tuntuu hakevan "erikoisia" pareja, mutta häät ovat silti olleet lähes kaikissa jaksoissa todella perinteiset, juurikin kirkko+nuorisoseurantalo-tilaisuuksia. Luulisi, että erilaisempaakin olisi löytynyt etenkin, kun parit on tarkoituksella valittu keskiarvoista poikkeaviksi. Minusta olisi mielenkiintoista nähdä erikoisia häitä, kun itselläni on kokemusta vieraana ja järjestäjänä vain tavishäistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miltonia Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Satuhäissä on mukavampi tunnelma. Siihen on valittu aika erilaisia, mutta kuitenkin tavallisia pariskuntia, joten nähdään hyvin vaihtelevia häitäkin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jäähiutale Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Mä tykkään paljon enemmän Satuhäistä. On todella lämminhenkinen ohjelma niinkun joku taisi jo mainita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Janne Miettinen Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Musta viimeisin Meidän häät oli ihan hirveä. Kuka tahtoo katsoa minuuttikaupalla hidastettua lähikuvaa siitä, kun kaksi tuntematonta maiskuttelee ja lipoo huuliaan ilmeisesti muka seksikkäästi suklaata syödessään? Tai kuunnella jälkikäteen, kuinka laski ääneen tahtia oman häävalssinsa aikana ja silti onnistui mokaamaan harjoittelusta huolimatta?Aika pitkälti samaa mieltä tuosta edellisestä jaksosta. Toivottavasti seuraava jakso on parempi, sillä olen siinä itse osittain mukana. Otin Marian ja Tomin hääkuvat (ja kirkkokuvat), joten joku niistä saattaa myös jaksossa vilahtaa. Alla muutama valinta sen päivän otosten joukosta: Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Musta viimeisin Meidän häät oli ihan hirveä. Kuka tahtoo katsoa minuuttikaupalla hidastettua lähikuvaa siitä, kun kaksi tuntematonta maiskuttelee ja lipoo huuliaan ilmeisesti muka seksikkäästi suklaata syödessään?Hih, minulle tuli vain hillitön suklaanhimo tuosta Näyttivät niin herkullisilta, ja se läheltä kuvaaminen hidastettuna toi vielä oikein konkreettisesti mieleen suklaan maun ja tunnun suussa... Eli mainostus ainakin onnistui Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
santsa Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Meidän häät -ehdottomasti. Tyylillä tehty, mukavaa katseltavaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anna H Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Musta viimeisin Meidän häät oli ihan hirveä. Kuka tahtoo katsoa minuuttikaupalla hidastettua lähikuvaa siitä, kun kaksi tuntematonta maiskuttelee ja lipoo huuliaan ilmeisesti muka seksikkäästi suklaata syödessään?Hih, minulle tuli vain hillitön suklaanhimo tuosta Näyttivät niin herkullisilta, ja se läheltä kuvaaminen hidastettuna toi vielä oikein konkreettisesti mieleen suklaan maun ja tunnun suussa... Eli mainostus ainakin onnistui Näyttivät niin herkullisilta, että oli pakko vierailla Suklaisessa Turussa. Kannatti kyllä. Aivan mielettömän upean makuisia konvehteja. Niin hyviä, että niihin raaskii ehkä jo panostaakin sen 60-70 € hääkarkkeina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HensQ Kirjoitettu March 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 2, 2009 Meidän Häät, koska siinä kerrotaan enemmän yleisiä asioita. Satuhäissä on vain se hääpäivä, ja sieltä täältä pätkittyjä asioita. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest tigi Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 Satuhäät. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 Mua suututti aivan mielettömästi viime meidän häissä se, että siitä seksi-asiasta muistutettiin joka välissä ja aivan omituisissa kohdissa! Just tuo suklaakohta ja kun puhuttiin asiasta, niin näytettiin morsiamen sukkanauhaliivejä jne. "Ennen kuin intohimot päästetään valloilleen", voi hyvät ihmiset! Sama tosin oli lievempänä Satuhäissä, kun puhuttiin "kauan odotetusta hääyöstä". Juu, onhan se harvinaista ja hienoa, että näytetään, että tuollaistakin on, mutta liika on liikaa. Tuo oli jo nurinkurista seksikeskeisyyttä. Oho, tulipas vuodatus, mut mua vaan risoi se niin paljon. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kartio Kirjoitettu March 3, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 3, 2009 ^ Minä taas meinasin ruveta huutamaan, kun ne Maidän häiden lopussa jäi kuvaamaan sitä rantamökkiä, jossa oletettavasti oli tuore hääpari ryhtymässä hommiin. Ihan hirveää tirkistelyä Tuskin sitä pätkää siinä vaiheessa oli oikeasti kuvattu, mutta niin se antoi ymmärtää, oletettavasti tahallaan. Hyi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 ^ täysin samaa mieltä kartion kanssa! kumma ettei mikrofoneja oltu asennettu mökkiin sisälle... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tiiru Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Ois ollu kiva kuulla oliko hääyö odottamisen arvoinen. Vai tuliko kauhea pettymys. Joo-o, olen utelias.... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 (muokattu) ... Muokattu: March 5, 2009, käyttäjä: Karkkis Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jenny-Maria Kirjoitettu March 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2009 Kommentoin heti Satuhäiden alkuun....oli todellisuus mikä tahansa, asenne on hyvä. "Kiitä nyt taivaan tähtiä, kun pääset tälläseen vähän parempaan sukuun, ku sä oot sillee niinku vaatimattomista oloista ja sillee" Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
salza08 Kirjoitettu March 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 5, 2009 Ei rahassa mitään pahaa ole, mutta ällöttävä tyyli leveillä sillä ja korostaa sitä. Ei kyllä kolahda minuun ei yhtään. Rahalla ei vaan saa tyyliä, ja sen kyllä huomaa!! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts