_nora_ Kirjoitettu January 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2010 Surullista kyllä, tämä pariskunta on ilmeisesti jo eronnut (jos alakerran juttuihin on uskominen)..Itsekin olen kuullut parin eronneen. Häät oli toukokuussa (?) ja pari oli jo ennen joulua eronnut... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nodu Kirjoitettu January 26, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2010 m. crane: Mistä päin alakertaa luit tuosta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
emmy- Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 mua vaan huoletti että pysyykö morsiamen tissit puvun sisässä Täällä sama tilanne. Sulhon mummokin oli huolissaan aiheesta. Kuten joku jo mainitsikin, papin puhe oli todella kaunis. Minullakin siinä vaiheessa aukesi kyynelkanavat. Ja joka jaksossa kun suunnilleen siinä vihkimisen aikana alkaa soimaan se sama biisi, Enyan Watermark niin sniiff ! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
m.crane Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Undo: toki viihdepuolen ketjusta, mistäpä muualtakaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras Kirjoitettu January 27, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 27, 2010 Huomisen jakso näyttää hauskalta, vihkipappina toimii tuo sukupuolta vaihtanut pappikin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vieras_vieras_* Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Undo: toki viihdepuolen ketjusta, mistäpä muualtakaan Saisiko tähän suoran linkin kun ei löydy. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 ^Taitaa olla vaan rekistöröityneille käyttäjille noi muut kuin hääaiheet. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nodu Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 (muokattu) Kiitos Mä olen ehkä vähän sokea Tosin tuolla viihdepuolen ketjussa tuntuu olevan erimielisyyttä siitä, onko pari eronnut... Muokattu: January 28, 2010, käyttäjä: Undo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kerstin Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Oi mikä sulhanen! (Vaikka se tinkimisjuttu oli mautonta.) Hieman kyllä petyin siihen, että jaksoa mainostettiin papilla, jota ei kuitenkaan nähty kuin vasta kirkossa. Huonoa jännityshehkutusta oli myös biseksuaalisuuden ääneen sanomisen panttaaminen. Kihlajaisjuhlajuttu oli ihan uutta, jäiköhän ne vieraat juhlimaan sillä aikaa sinne, kun morsio ja sulho vaihtoivat vaatteita ja valmistautuivat. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
DJHK Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Mä en sano enää mitään. Satuhäät my ass... Anteeksi. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Annukka2010 Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Hyi yök yök yök!! Käy kyllä niiiin sääliksi Evelyn -morsian, aivan ällö pöllö sulhanen, ko teki oman mielensä mukaan todella mauttomat häät!! Anteeksi munki puolesta, jotka tykkäs. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 En tykännyt minäkään tän iltasesta Satuhäistä. Vaihtelin jo kanavaa välillä. Se mies mua eniten otti päähän, en tykkää. Tuli jotenkin semmonen olo, että se mies on niin yli-itsekäs ja mies vie, vaimo vikisee. Anteeks Ja se kihlajaisjuhla ennen häitä, ei mun mieleen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sesilia88 Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 En tykännyt minäkään tän iltasesta Satuhäistä. Vaihtelin jo kanavaa välillä. Se mies mua eniten otti päähän, en tykkää. Tuli jotenkin semmonen olo, että se mies on niin yli-itsekäs ja mies vie, vaimo vikisee. Anteeks Ja se kihlajaisjuhla ennen häitä, ei mun mieleen.Komppaan Lisäksi mun mielestä se nainen pilasi sen sormuslupaus-hetken, kun se luki kauheella kiireellä paperista Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
SininenHetki Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Mä jo hetken ajattelin, että se mies on kirjottanut senkin valmiiks, siis sen naisen tekstin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
lc86 Kirjoitettu January 28, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 28, 2010 Hieman olin kyllä pihalla näistä peruukeista ja muista venkoiluista. Olenkin kalkkis 23 vuotias semmoinen joka ei taas tajunnu vitsiä ;D Ei siinä mitään, huumori on vaikea taiteenlaji. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arby Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 (muokattu) Juu, ei ymmärrä. Olen ehkä vanhanaikainen, mutta toivoisin Satuhäihin noita ns. normaaleja hääjuhlia, ja noissa Meidän häissä voisi sitten olla näitä erikoisempia häitä. Toisaalta on hyvä nähdä, miten erilaisia häitä ihmiset viettää ja miten erikoisten (kohteliaasti ilmaistuna) ihmisten kanssa mennään naimisiin. En oikein ole samalla aaltopituudella tuon miehen kanssa, mutta tapansa kullakin.Harvoin näkee häitä, joissa mies on päättänyt kaikesta ja nainen vain hymyilee kauniisti. Varmasti oli hääparin näköiset häät, jos ei muuta. Muokattu: January 29, 2010, käyttäjä: Arby Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Mulla ei sinänsä mitään jakson "erikoisuutta" vastaan ollut, mutta huhhuh sen miehen kanssa. Tuntui ettei mitään muuta mahtunut päähän kun raharaharaharaha. Se tinkaaminen ja bisneksen tekeminen oli niin mautonta Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Hyi yök yök yök!! Käy kyllä niiiin sääliksi Evelyn -morsian, aivan ällö pöllö sulhanen, ko teki oman mielensä mukaan todella mauttomat häät!! Anteeksi munki puolesta, jotka tykkäs. Joo se äijä oli niin ällöttävä! Oikein sellainen prototyyppi miehestä joka saa mun oksennusrefleksin toimimaan. Olevinaan niin kaikkea muuta kuin todellisuudessa on ja sitten hiippailee jossain vyölaukussa, rantaläpsyissä ja hiattomassa vaimon-hakkaaja- paidassa. Gosh. Joo, että sori vaan niille jotka tykkäs Ja muutenkin mulle tuli sellainen olo, että koko ohjelma on mennyt aivan alamäkeen. Kaikki kolme jaksoa ovat olleet edellesiin kausiin verrattuina huonoja... Kaipaan ihan sellaisia ns. normaaleja häitä ja häiden järjestäjiä, ei tollaisia eri asteen mauttomuuden hakijoita Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puiks Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Mun täytyy sanoa, että suurin myötähäpeän hetki oli ehkä se sisääntulohäämarssi - kiva että saivat sen musiikin mitä halusivat mutta se koreografia oli kyllä aika... ... ...tönkkö. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs Gump Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Jos jotakin positiivista haluaa eilisestä jaksosta sanoa, niin olihan se ihan hyvää teeveetä. Morsian vaikutti sympaattiselta. Piste.Karsea mies tosiaan. Tuntui, että sillä oli ihan kamala tarve järjestää teatteria ja olla esillä. Taitoja ei sitten esillä olemiseen kyllä löytynytkään. Oli pakko katsoa pois ruudusta silloin kun se kysyi isältä morsiamen kättä ja kosi sitä. Se oli jotenkin tosi vaivaannuttavaa, enkä nähnyt siinä mitään pointtia. Tai koko kihlajaisjuhlissa. Mua kyllä ärsyttäisi vieraana joutua heti aamusta joihinkin hämmentäviin pre-hääjuhliin. Ja mun mielestä ne veivät pois itse hääpäivän ja hääjuhlan erityisyyttä. Toivottavasti tuo oli vain kyseisen pariskunnan päähänpisto eikä jokin tulossa oleva trendi(?)Ja koreografin taitoja ei ollut Jormalta kyllä tähän miekkoseen tarttunut (vrt. kaasojen keinuaskel-stop-keinuaskel-stop -kävely) Nämä uudet jaksot on kyllä leikattu vähän eri tavalla kuin aiemmin. Vai onko muut huomanneet tällaista? Ainakin paikoitellen oon ollut huomaavinani jonkinlaista sarkasmia juuri leikkauksessa. Esim. viime jaksossa kun sulhanen ensin hehkutti, että hänellä on jokin suuri salaisuus ja seuraavaksi leikattiin laulavaan Jorma U:n. Heti tiesi mikä se "salaisuus" on Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marenki Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Nämä uudet jaksot on kyllä leikattu vähän eri tavalla kuin aiemmin. Vai onko muut huomanneet tällaista? Ainakin paikoitellen oon ollut huomaavinani jonkinlaista sarkasmia juuri leikkauksessa. Esim. viime jaksossa kun sulhanen ensin hehkutti, että hänellä on jokin suuri salaisuus ja seuraavaksi leikattiin laulavaan Jorma U:n. Heti tiesi mikä se "salaisuus" on Hahhaah, Helina_08, niin totta! Tajusin sen kyllä vasta nyt sun viestistä, mutta kuitenkin Mutta sen "luurangon kaapissa" arvas kyllä jo ihan muista jutuistakin jo Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Page Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Kuka tykkää mistäkin.. Itse en ihan noin feminiinistä miestä huolisi! Ja hieman meni maku koko touhusta, kihljaisjuhlat oli vaan ravaamista edes takaisin.. (Tosin sulhanen sai mahiksen pitää peruukkia!) Sisääntulo ja liioitellut kumarrukset.. Sulhanen puhui sormusvalan aikana kauniisti, morsian ihan liian pitkästi.Mutta jokainen tyylillään, pääasia että hääpari oli itse tyytyväinen!Ja tosiaan sen sulhasen 'salaisuuden' arvasi aika pian.. Viimeistään niistä piukeista valkoisista shortseista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siipileikki Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Ihanat oli ne sormusvalat!! Parasta koko jutussa.Mua häiritsi lähinnä se, että miksei itse hääjuhlia näytetty lainkaan..? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dow Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 (muokattu) En tykkää Satuhäistä enää yhtä paljon kuin ennen.Hääohjelmalta kaipaan ensisijaisesti tuikitavallisia, onnellisia pariskuntia suunnittelemassa häitään. En halua tai koe tarvetta puuttua kenenkään aikuisen tapaan olla ja toteuttaa itseään, mutta Satuhäät-ohjelman erikoisuuden tavoittelu tällä kaudella kyllästyttää jo. Muokattu: January 29, 2010, käyttäjä: Iki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu January 29, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 29, 2010 Meidän häät alkaa kuukauden päästä! "Lola Wallinkosken juontama ohjelma palaa ruutuun 4. maalikuuta."Täältä löysin kun selailin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts