Unnaneiti Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Täällä tunteet vaihteli myötähäpeästä totaalirepeämisiin, säälistä haluun läimäyttää pahaisia saamattomia kädettömiä avuttomia kakaroita......jestas!!! No, toivotaan että pari elää onnellisena elämänsä jne. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pätkis Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Mun mielestä ne vanhaan tyyliin tehdyt Satuhäät oli parempia. En nyt tarkoita niitä horoskooppi-juttuja tms, mutta sitä kronologista järjestystä, että ensin valmistellaan ja sitte vasta juhlitaan. Surkea jakso, mutta silti varmasti katson myös tulevaisuudessa. .. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
il-lusia Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Joo'o... Tähän väliin vois heittää, että mikä meitä porilaisia oikein vaivaa. Ei vaan... Myötähäpeän lisäksi minuakin kyllä hieman ällötti tämän parin kuolanvaihto. Näytti jo jossakin kohtaa siltä, että ne ryhtyy ihan tosi toimiin siinä kuvaajan edessä. Mä en vaan ymmärrä miten se tyttökin unohti laukkunsa/ kenkänsä joka paikkaan. Ja ne tatuoinnit. Ideana ihan kiva, mutta olis tosiaan voinut toteuttaa jonnekin vähän vähemmän huomiota herättävämpään paikkaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 ^Jep, sama nauratti et miten se onneton tyttö oikeen jätti tavaroitaan joka liikkeeseen. Tatuoinnit on kyl kivoja, mutta varsinkin jos ei hajuakaan mitä haluaa työkseen tehdä niin olisi kannattanut miettiä vähän pidempää tatuoinnin paikkaa. Tuo tatuointi on sen verran iso ja hankalassa paikassa ettei voi peittää tarvittaessa mitenkään. Se rajoittaa jo palvelutyöt melkein kokonaan pois. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pupska Kirjoitettu January 9, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 9, 2010 Täällä naureskeltiin kippurassa kans molemmat ja mie revin hiuksia päästäni, että ei voi olla totta! Miten ihminen voi unohtaa tuolla tavalla tavaroitaan joka paikkaan ja muutenkin olla vähän homssu...Ja se kuolailu. Yök. Me ehkä ollaan tuommosia kun ollaan kahelleen kotona Todettiin kyllä että meille ei tuommosia häitä sitten tule...vaikka sinänsä paikkahan oli ihan kiva ja nätti. Tosin hiukan liian yleinen Että ehkä me osataan järjestää toivon mukaan pikkusen paremmin...eikä mun tartte hääaamuna mennä kukkakauppaan että oisko mitään hääkimpun näköstä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest elli Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Tuolla näkyy kyseisen avausjakson morsiamen terveiset kaikille "epäilijöille".http://irc-galleria.net/user/Sumpu/blogsEi kuitenkaan minua vakuuta siitä, että pari olisi muutaman vuoden saanut kasvaa ja sitten miettiä avioliittoa. Nyt he menivät naimisiin vääristä syistä, kuten "et uskalla"-"uskallampas". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Vihqu Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Ei vakuuta kovin. Saman morsiammen FB statuksessa oli sama viesti seuraavana päivänä kun ohjelma tuli ulos. Toivottavasti kyseinen pari tulee pysymään avioliitossa ja voivat vaikka 20vuoden päästä sanoa edelleen olevansa hulluina toisiinsa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
jewe Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 En tiedä, olisiko pitänyt itkeä vaiko nauraa... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 "Yhyy jos haluutte kattoo kun oon tyhmä ja ruma niin tänään tv.2 kello 9 satuhäissä mä puhun ihan tyhmiä ja oon paksu " Tämä kommentti morsiammen fb:staSoi koko jakson päässä kappale "Puppy love". Koska sitähän se näytti olevan, teinirakkautta. Toivottavasti kestää, mutta valitettavasti ton ikäsenä solmitut avioliitot ei hirveen pitkälle kestä. No ehkä ens jakson kestää katsoakin ilman näin suurta myötähäpeää ja ällötystä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 joo olipahan jakso!Luulin oikeasti että nuo tatuoinnit oli tehty tussilla, olisikin olleet, niin ne saisi joskus pois! En vaan voi ymmärtää tuollaisia tatuointeja. Ensinnäkin, jos tatuoinnin ottaa johonkin noin näkyvälle paikalle, niin miksi siihen ei panosta enemmän!? Jos MINÄ olisin ollut tuo morsian, olisin todennäköisesti itkenyt silmät päästä tuollaisen tatuoinnin jälkeen! Itse en missään nimessä haluaisi tuollaisia tussiviivoja käteeni ikuisiksi ajoiksi. Ja jos nyt jostain syystä olisin päätynyt ottamaan jotkut häätatskat, jotka nyt olisivatkin vaikka juuri tuollaiset, minusta olisi ihan järkyttävän kamalaa, jos minun ja mieheni tatuoinnit olisivat noin erilaiset! En tiedä kiinnitittekö te muut huomiota, mutta itselleni pisti todella selvästi silmään, kuinka miehellä tuo tatuointi meni keskisormeen ja naisella nimettömään. Jos häätatuoinnit tekisi, niin minusta olisi ainakin ehdottoman tärkeää että ne olisivat mahdollisimman samalaiset tai tarkoituksella erilaiset. Tuo vaan näytti ihan kamalan huolimattomalta... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonssku Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 en ehtiny kovin kauaa kattoo tota jaksoo mutta kylläpä oli avuton pariskunta! Miehen kaa katotiin ihan silmät pyöreinä ja suu auki että mitä helv..... jospa kattos vielä uusinnan kerta sellanen siitä tulee.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Minnie's Kirjoitettu January 10, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 10, 2010 Järkytys, kauhistus! Itse olen tätä Suvia vain vuoden vanhempi eli täytän tänä vuonna 21... Ja tunsin katsoessani satuhäitä itseni ainakin viisikymppiseksi, ellen jopa kuusivitoseksi se oli sellaiset reippaat 44vuotta lisää omaan ikään. En enää tiennyt kumpi naurattaisi enemmän poikaystäväni ilme vaiko satuhäät? Täytyy kyllä sanoa että molemmat olivat katsomisen arvoisia. Ohjelmasta opin sen että mitä EI KANNATA tehdä, jollei halua menettää hyvässä tapauksessaan välejään vanhempiin (meidän mutsi olisi tossa vaiheessa vedellyt mua korville, ja sanonut että mitään häitä ei tule!) Miestäni en taas ole koskaan nähnyt niin järkytyksestä kauhistuneena (vaikka olemme seurustelleet yli 6vuotta)... Olen aina luulut, että iilimadot asuvat vedessä ja et ne on matoja. Tulipahan todistettua sekin että näin ei ole, hyi! Mä menen ihan sanattomaksi, täytyy kait alkaa enemmin kirjoittamaan tässä testamenttia kuin tulevaisuudessa hääkutsuja. Tunnen itseni ihan liian vanhaksi ollakseen totta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
pätkis Kirjoitettu January 11, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 11, 2010 Se oli kamalaa! Mitä tuotantoyhtiössä on ajateltu, kun tuo pari on valittu ohjelmaan ja sitten vielä leikattu Hei me kismaillaan -erikoisjakso? No, mutta tuotantoyhtiöhän on tehny todella hyvää työtä, kun jakso puhuttaa näin paljon Nythän mentiin astetta "rohkeampaan" suuntaan näiden teiniparien kanssa. Eikös kaikki aiempien tuotantokausien teiniparit ole olleet kategoriaa "tavattiin toisemme seurakunnan leirilla. Ei, emme ole harrastaneet seksiä, koska säästämme itseämme avioliittoon". Siis mitenkään näitä vakaumuksellisia teilaamatta. Jokainen taaplaa tavallaan...Mua ei sinänsä haittaa, jos haluaa naimisiin, niin menkööt, mutta ällöttäväähän tuollainen nuoleminen on. Surullista vaan on se, että myöhemmällä iällä voi vähän hävettää. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nodu Kirjoitettu January 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2010 Katsottiin satuhäiden ensimmäinen jakso sulkin kanssa eilen nauhalta, ja voi ei että nauratti Ja välillä tunsin myötähäpeää. Oli kyllä ihan söpöä teinirakkautta, mutta itse en ainakaan kehtais liimautua kenenkään kitusiin tv-kameroiden edessä. Taisiis, kai sitä voi tehdä joskus jotain muutakin kun pussailla..? Mulle tuli jotenkin sellanen olo että olen kyllä kai itsekin ollut tuollainen... 15-vuotiaana ekan poikaystävän kanssa Onneksi en enää.Ja voi ei, ensin unohtuu laukku, sitten muuta... Morsiuskimppu jää ostamatta... Lapsi parka Ja ne tatuoinnit, tatuoija yrittää varoitella että asiakaspalveluhommat voi sitten olla poissuljettuja tän jälkeen ja morsian vaan, että "ei se haittaa". Jotain perheiden suhtautumisesta tuohon pariin kertonee se, että morsiamen äiti kuvasi paria ihan kädettömiksi, ja sulhasen äiti kommentoi tatuointiin "Voi rakkaat pennut mitä myö tehdään teijän kanssa". Ei siinä, perhedynamiikka oli ihan hauskaa katsottavaa, varsinkin tää morsiamen romahdus - isosisko lohduttelee -kuvio Luin myös irc-galleriasta kyseisen morsion kommentteja. Että satuhään katselijoille sitten vaan Nauratti myös hitusen tämä mielipide tyyliä "ne jotka arvostelee on vaan vanhoja tyhmiä idiootteja jotka on kateellisia kun ei oo ite saaneet kokea rakkautta"... Not Ei sillä, toivon kaikkea hyvää tälle parille, mutta olen hitusen skeptinen. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Redrika Kirjoitettu January 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2010 Ja tänään taas Satuhäät... TV2... klo 21.00! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magie Kirjoitettu January 14, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 14, 2010 Ja tänään taas Satuhäät... TV2... klo 21.00! Oh yeah Sitä odotellessa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
belle* Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Olipas tylsän asiallinen pari, siinä sitä normaalia parisuhdeonnea kerrakseen Musta on niin tymää että niistä juhlista näytetään jo pitkiä otteita ennen kuin vihkimistä on näytetty. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
_nora_ Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Eilinen Satuhäiden jakso oli kaikessa "tylsyydessään" mielestäni oiva esimerkki satuhäistä... Mun mielestä tosi ihana pari ja olivat tosissaan mennessään naimisiin ja häihinkin panostettiin... Parista myös huomasi, että he todella tunsivat toisensa ja tiesivät myös mitä haluavat tulevaisuudelta (verrattuna ensimmäiseen pariin...) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Malssi Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Mustakin eilinen pari oli ihana. Samaa mieltä oon kuin lokakuunmorsian, että sais näyttää ensin vihkimisen ja sitten niitä juhlia. Tai ainakaan ei tarttis ihan niin hirveesti näyttää sitä hääjuhlaa jo heti alkuun, sitä vois vähän "säästellä" myöhemmäksi.Nyt muuten tuli se "Viimein kaikki on hyvin." Mies sanoi kuulleensa sen edellisessäkin jaksossa, mut mä luulin, ettei sitä tullut. Miten on? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mrs M. Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 En oikein tykännyt eilisestä jaksosta. Parissa itsessään ei ollut mitään vikaa tai muuta, mutta voi sitä tylsyyden määrää! Varmasti yli puolet ohjelmasta meni parin selostaessa kuinka tapasivat, kuinka seurustelivat, kuinka pitivät yhteyttä...plaa, plaa, plaa. Toki nuo lähtökohdat on hyvä tuoda esille ohjelman alussa, mutta minusta satuhäiden pitäisi enemmän keskittyä niihin häihin, kuin tuohon taustaan. Näyttäisivät vaikka enemmän hääjärjestelyjä tai suunnittelua, tai edes jotain häihin liittyvää. Malssi09, kyllä minustakin tuli tuossa teiniparin jaksossa tuo lausahdus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karkkis Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Joo tuli se"viimein kaikki on hyvin" siinä ekassakin! Mä luulen, että siihen kiinnitetään entistä enemmän huomiota, jotta se tulee jokaiseen jaksoon. Sen verran huomiota se on tuntunut herättävän. Ihan harmitti kun en omien häiden aikana muistanut sanoa lausetta! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maimai09 Kirjoitettu January 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 15, 2010 Mä kans tykkäsin eilisestä jaksosta. Hauskan tuntuinen pariskunta ja kauniit häät Ja hauskasti häät oli sekoitus suomalaisia ja skottiperinteitä, tykkäsin. Mikä juttu toi "Viimein kaikki on hyvin" on? Onko se juontajan lentävä lause? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Elien Kirjoitettu January 18, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 18, 2010 Joo siis voi itku sitä Satuhäiden teinipariskuntaa. Se oli niin säälittävää katsottavaa, ne tatuoinnit ja kaikki lapselliset kiukuttelut vanhemmille kun piti osallistua OMIEN häiden järjestelyihin...huh huh. Ja samaa mieltä siitä, että ois kivempi jos siinä ohjelmassa näytettäis vasta lopussa sitten sitä juhlaa. Se on jotenkin kumman sekava se ohjelma kun pitää pilkkoa sitä tapahtumasarjaa ja ihmisten haastatteluja pieniin palasiin. Mutta pitää se silti aina kattoa. Kaikki häihin liittyvät uppoaa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
I Do I Do I Do Kirjoitettu January 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2010 Jeijei kohta satuhäät, jakso kuullostaa viihdyttävältä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
minskupinsku Kirjoitettu January 21, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu January 21, 2010 täälläki on telkkari varattu mun käyttöön Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts