morsian 010809 Kirjoitettu January 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 13, 2009 Osaisiko kukaan neuvoa hyvää paikkaa meikkiin ja kampaukseen Rovaniemellä? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sannaannas Kirjoitettu January 20, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 20, 2009 Itse tässä samaa pohdiskelen. Vaulaan varasin ajan kuitenkin. Pohdiskelen kuitenkin vielä olisiko halvempaa meikki mahdollisuutta, tuttu tekisi koska haluan vaan pysyvän perusmeikin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Macy Kirjoitettu March 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu March 4, 2009 Serkkuni kävi pari vuotta sitten Studio Arctic Stylessä ja oli erittäin tyytyväinen. Itse olen menossa ihan hisuten leikkukseen sinne, samalla hieman katselen miltä näyttää.. Hinnat ainakin oli kohdallaan, löytyi netistä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonna77 Kirjoitettu July 23, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2009 Mitäs muita paikkoja on? Haluaisin kampauksen, meikin ja kynnet samasta paikasta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
auroora82 Kirjoitettu August 29, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 29, 2009 Onko kellään kokemusta Rovaniemen Tuccabajan meikistä ja kampauksesta? Käyn siellä hiustenleikkuussa, ja olen oikein tyytyväinen paikkaan, mutta en tunne ketään joka olisi käynyt siellä meikissä&kampauksessa, enkä siis tiedä niiden "laadusta". Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hello K Kirjoitettu October 2, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu October 2, 2010 Itse olen menossa laitattamaan kampaukseni Kauneusateljeeseen. Koekampauksessa kävin, ja tykkäsin tosi paljon. Hyvä palvelu, kampaaja osasi kysyä oikeita kysymyksiä, joten itsellekin hahmottui paremmin millaisen lookin haluan. Kampaus oli siisti ja kestävä Sekä lämpörullien ollessa päässä, sain kahvit juoda. Eikä kauhean kalliskaan minusta, 90 euroa koekampauksen kanssa, pitkiin hiuksiin! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhannahh Kirjoitettu February 6, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 6, 2011 voi ku mieki tietäsin mistä lähteä etsimään mieluisaa paikkaa. Ois hyvä jos kaikki palvelut (meikki, kampaus, kynnet) sais yhdestä paikasta. Ja jälki tietenki pitäis olla erinomaista. Nimittäin oon aika vaativa meikin ja kampauksen suhteen.. puuh Mutta ensi viikolla täytynee lähteä kiertelee ja kyseleen Rovaniemen kauneuspaikat että saan varattua ajoissa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calla Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 Minä taidan käydä Scandinavian Beautyssa Minulla on siellä tuttu kampaaja ja käyn siellä leikkuussa ja värissä. Paikka on suht uusi, enkä ole vielä ehtinyt käyttää muita palveluita, mutta tuolta saa siis myös meikin yms Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hhannahh Kirjoitettu February 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 21, 2011 vitsit ko tietäis mikä ois parhain. Mut kaikkein parhaimman kuvan mie sain juuri Freedomin tarjonnasta. En muista kyllä kävinkö tuol Scandinavian Beautyssä (onko se siin Sampparin sivustalla? Jos on, niin en käyny sit.) Yhtenä päivänä juoksin eri kampaamoissa ja parhainta palvelua yms. sain Freedomista, jonne mie nyt sit varasin kampauksen ja meikin. Samoin kaasoilleni, äidilleni ja siskolleni koekampaus tehdään vasta samalla viikolla kuin on häätkin, että siinä on sit turha alkaa enää perumaan. Mut eiköhän ammattilaiset osaa ja sit pitää mun osaa sanoa siinä koetilanteessa suoraan, jos ei miellytä. Siitä tulikin mieleen, että huomenna pitäiskin sinne soittaa ku meillä aikaistuikin vihkiminen... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Calla Kirjoitettu February 22, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu February 22, 2011 Joo se on siinä Sampparin talossa, Sinooperin vieressä. Mua vähän huvittaa kun tämä kampaaja/meikkaaja kutsutaan vieraaksikin niin jos juhlissa käy joku hasardi niin onpahan ammattilainen korjaamassa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akk Kirjoitettu December 2, 2012 Raportoi Share Kirjoitettu December 2, 2012 Hoi Rovaniemen morsiot! Mitä kampaaja aiotte käyttää hääkampauksenne tekemiseen? Otatteko meikin samasta paikasta? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tinkaliina Kirjoitettu December 11, 2013 Raportoi Share Kirjoitettu December 11, 2013 Löytyykö tuoreita kokemuksia Rovaniemeltä häämeikkiin?? Mietin tällä hetkellä Studio Arctic stylen, Scandinavian beautyn ja Freedomin välillä. Kaikki vinkit tervetulleita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henna_lm Kirjoitettu January 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu January 26, 2014 Minäkin kaipaisin kokemuksia/suosituksia Rovaniemen alueelta hyvistä hääkampaajista ja -meikkaajista. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Novella Kirjoitettu August 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu August 6, 2014 Varasin syyskuisiin häihini meikin ja kampauksen Scandinavian Beautyyn. Tulen häiden jälkeen kertomaan kokemuksia. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
maria123 Kirjoitettu June 18, 2015 Raportoi Share Kirjoitettu June 18, 2015 Olisiko tuoreita suosituksia hyvästä kampaajasta/kosmetologista Rovaniemellä? Varasin alustavasti ajan kampaukseen ja meikkiin Scandinavian Beautysta, koska siellä tuli hyvä fiilis, mutta muuta kokemusta ei paikasta ole. Vinkit olisivat tervetulleita! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts