Jump to content
Naimisiin.info

Bridezillas-verkkokauppa


suvi09

Recommended Posts

Guest Ullapulla

Puvun tilasin myöskin, tyhmä kuin tyhmä, en tajunnut ottaa selvää kaupasta tilatessani. Löysin sattumalta yllätyskosinnan jälkeen unelmieni puvun Bridezillasilta, ja tilasin.

Vajaa 100 €:a maksoi, mutta maksoin ei-luotolla, joten turha odotella palautuksia pankilta.

Puvun piti olla hetivarastossa, ja kuukauteen ei oo tullut mitään.

Yhteenkään sähköpostiin ei oo vastanneet. Pois netistä tollaiset firmat pitäis heti saada kun ikäviä kokemuksia näin paljon. prkl.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 366
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Minäkin erehdyin tilaamaan tuolta koristeita. Nyt ei koristeita ole kuulunut. Jouduttiin sitten tilaamaan ruusuköynnökset muualta, suosittelen tätä firmaa: http://wholesale.gtdecorations.com/ Ruusuköynnökset saapuivat muutamassa päivässä vaikka postikulut olikin Britanniasta tilattaessa kovat. Koristeet piti ennen häitä kuitenkin saada.

Peruin Bridezillasiin tekemäni tilauksen ja vaadin rahojani takaisin. Vastausta ei kuulunut joten uhkasin poliisilla ellen saa rahoja. Ei vieläkään vastausta ja nyt on sitten rikosilmoitus poliisille tehty. Toivottavasti saan vielä 80 euroani takaisin. Nyt en sitten enää uskallakaan tilata mistään missä ei maksaminen visalla onnistu, koska luottoyhtiöltä saa ainakin rahat takaisin.

Link to comment
Share on other sites

Samoja kokemuksia täällä. Toukokuun puolessa välissä tilasin tavaraa juhannushäihini (toimitusajaksi ilmoitettiin 2 viikkoa). Vajaan satasen tekivät ostokset yhteensä, maksoin tilisiirtona tilauspäivänä. Kesäkuun puolessa välissä aloin huolestua ja laitoin postia. 20.6. sain vastauksen, että näin kesäaikaan toimitusajat eivät pidä paikkansa ja tavarat eivät tulisi ehtimään. Lupasivat palauttaa rahat.

Vajaan kuukauden kuluttua tilauksen peruuttamisesta aloin ihmetellä, kun ei rahoja näy eikä kuulu. Olen nyt lähetellyt lukuisia sähköposteja molempiin ilmoitettuihin osoitteisiin. Otin yhteyttä kuluttajaneuvontaan, kehoittivat pyytämään viivästyskorkoa ja odottelemaan vielä pari kuukautta ennen kuluttajariitalautakuntaa. Jos yritys ei sieltä tulevaa päätöstä noudata niin joutuu "mustalle listalle". Mutta eikö kyseisen yrityksen jo luulisi siellä olevan? Laitan tänään menemään vaatimukseni vielä kirjallisena ja odotan papereissa lupaamani viikon yhteydenottoa. Sen jälkeen teen rikosilmoituksen ja selvittelen lisää tuota kuluttajariitalautakunta-asiaa.

Link to comment
Share on other sites

Guest pimpelipompeli

Kaupan sivuilla kaikki tuotteet on hinnoiteltu 22% alv. mukaan, vaikka kuluvan vuoden(2011) alussa voimaan tullut alv. on 23%. Tämäkin kertoo paljon kaupan toiminnasta, kun ei edes viitsitä päivittää hintoja ajantasalle. Älkää tilatko mitään tästä yrityksestä!! Tehkää rohkeasti ilmoitus poliisille, mikäli olette rahoja menettänyt. Oli summa iso tai pieni, huijarit täytyy saada vastaamaan tekosista ja huijaus loppumaan!!

Link to comment
Share on other sites

Guest Käykää kylässä

Just!

Käykää kysymässä itse, että mikä on homman nimi. Eli naisella on teidän rahat, eikä niitä näytä kaikille palauttavan. Henkilökohtaisella vierailulla luulisi olevan enemmän vaikutusta.

Kauppaa pitää Marjo, joka asuu Arabianrannassa kaupungin vuokra-asunnossa.

Osoite:

*** Osoite poistettu. Tällä foorumilla ei levitellä toisten ihmisten yhteystietoja ilman heidän lupaansa. t. ylläpito ***

Ei muuta kuin kyläilemään!

Muokattu: , käyttäjä: pampam
Link to comment
Share on other sites

Mutta eikö nämä asiat nyt kuitenkin hoideta yleensä ihan virallisia teitä eikä kenenkään kotiovelle mennä "ahdistelemaan" vaikka minkälaisia huijareita tahi rikollisia olisivatkin? Enpä olettanutkaan että kukaan sinne nyt ihan nyrkit pystyssä lähtisi, mutta sinällään ihan viatonkin tiedusteluretki kauppiaan kotiovelle tuntuu mielestäni asiattomalta.

"Eli naisella on teidän rahat, eikä niitä näytä kaikille palauttavan. Henkilökohtaisella vierailulla luulisi olevan enemmän vaikutusta."

Todennäköisesti tämä henkilö on talousvaikeuksissa ja rahat on jo käytetty ties mihin, joten tuskinpa se ovelle kolkuttelu ja rahan tivaaminen mitään tulosta tuottaa. Se tässä ihmetyttää että miten tuo putiikki vieläkin on ainakin näennäisesti pystyssä ja verkkosivujakin juuri päivitetty. Itse en ole tuolta mitään tilannut, mutta mielenkiinnolla kuitenkin seurannut tätä asiaa ja todellakin toivoisin viranomaisten taholta toimia ala-arvoisen liiketoiminnan pysäyttämiseksi.

Link to comment
Share on other sites

Guest Todellisuus

Rakas Magneetti,

Hymyillään ja ymmärretään yhdessä ihmiselle, joka ei toimita meille kuuluvia tuotteita. Kysyminen, sehän se vasta onkin ahdistelua ja huonoa käytöstä.

Jos kauppias ei vastaa puhelimeen eikä sähköpostiin, niin mistä muualta sitä voisi kysellä omien rahojensa/ostostensa perään? Ahdisteluksi en kyllä lähtisi luokittelemaan toimintaa, jossa kysellään jo maksettuja tavaroita yrityksen toimipaikasta. Jos yrittäjä on jo vuosia vetänyt asiakkaita alta lipan, ehkä olisi ihan hyvä jos jossain vaiheessa vaikka rupeasi vähän ahdistamaankin.

-Todellisuus-

Link to comment
Share on other sites

Mutta eikö nämä asiat nyt kuitenkin hoideta yleensä ihan virallisia teitä eikä kenenkään kotiovelle mennä "ahdistelemaan" vaikka minkälaisia huijareita tahi rikollisia olisivatkin? Enpä olettanutkaan että kukaan sinne nyt ihan nyrkit pystyssä lähtisi, mutta sinällään ihan viatonkin tiedusteluretki kauppiaan kotiovelle tuntuu mielestäni asiattomalta.

"Eli naisella on teidän rahat, eikä niitä näytä kaikille palauttavan. Henkilökohtaisella vierailulla luulisi olevan enemmän vaikutusta."

Todennäköisesti tämä henkilö on talousvaikeuksissa ja rahat on jo käytetty ties mihin, joten tuskinpa se ovelle kolkuttelu ja rahan tivaaminen mitään tulosta tuottaa. Se tässä ihmetyttää että miten tuo putiikki vieläkin on ainakin näennäisesti pystyssä ja verkkosivujakin juuri päivitetty. Itse en ole tuolta mitään tilannut, mutta mielenkiinnolla kuitenkin seurannut tätä asiaa ja todellakin toivoisin viranomaisten taholta toimia ala-arvoisen liiketoiminnan pysäyttämiseksi.

Omien rahojensa takaisin vaatiminen suullisesti huijariyrittäjältä, joka systemaattisesti on vedättänyt satoja (tai tuhansia) kuluttajia vuosikausia, on "asiatonta"? Niin, no.. :D

Muokattu: , käyttäjä: My_Dream_Wedding
Link to comment
Share on other sites

Guest tulevamorsian

Itse olen odotellut 30.07 tilaamaani postipakettia ja nyt jo 11pv kulunut eikä paketista saati rahoistani ole mitään tietoa.

Laittelin eilettäin ko. firmalle sähköpostia niin vastausta ei ole vielä ainakaan kuulunut ja puhelinnumero ei vastaanota puheluita edelleenkään.

Tein tänään kuluttajavirastoon ilmoituksen ja ajattelin lampsia tekemään rikosilmoituksen.

Tuotteiden olisi pitänyt olla varastossa ja toimitusaika oli n. viikko. Kylläpäs niillä tuo noin viikko vierähtääkin pitkäksi.

Reilu kaks viikkoa häihini aikaa niin alkaa olla paketilla kiire pikkuhiljaa. No onneksi ei siinä mielessä ollu isommasta rahasta kysymys ku muutamista kympeistä, mutta silti. Näin kotiäitinä se päälle 40€ on jo iso raha eikä ylimääräsiin rahan menetyksiin tällä hetkellä olisi vara. Hieman meinaa ottaa aivoon tollanen toiminta. Hassua sinänsä, että lukuisista rikosilmoituksista ja kuluttaja-asiamies jutuista tämä hemmetin verkkokauppa on edelleenkin pystyssä. Kylläpä se nainen sitten elää varmaan herroiksi saamillansa rahoilla ja me jäädään tyhjin käsin ilman mitään vastinetta! "Reilua" suorastaan. :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Eipä vastaa numeroon, myös miehen puhelin on kiinni. Olen tehnyt virallisen valituksen ja vko päästä ilmotuksen sitten kuluttaja asiamiehelle. jos on helsingissä käyntiä niin aivan taatusti käyn rahojani kyselemässä ihan henkilö kohtaisesti.

Link to comment
Share on other sites

Eipä vastaa numeroon, myös miehen puhelin on kiinni. Olen tehnyt virallisen valituksen ja vko päästä ilmotuksen sitten kuluttaja asiamiehelle. jos on helsingissä käyntiä niin aivan taatusti käyn rahojani kyselemässä ihan henkilö kohtaisesti.

niin siis itse olen tilannut tuotteita noin. 100e toukokuussa, häät kahden vko kuluttua. tänä aikana olen saanut yhden sähköpostin, jossa ei millään tavalla edes pahoiteltu yms. tilannetta..

Link to comment
Share on other sites

Guest tulevamorsian

Mulla alkaa niin mennä hermo tommosen toiminnan kanssa ettei mitään rajaa. Ajattelin että menen poliisilaitokselle, teen tutkintapyynnön tuosta koko puljusta ja sit teen samalla rikosilmotuksen. Kuluttaja-asiamiehelle lähti tosiaan paperit vetämään, että sitä odotellessa. Raivostuttaa niin hirveesti muidenki puolesta jotka on menettäny satojakin euroja. Kyllä vaan jos minäkin Helsingissä olisin niin menisin jo pesismailan kanssa oven taakse kyselemään joka ikisen euron ja sentin takasin. :skilletgirl:

Miten voi olla nuin vastenmielistä "liiketoimintaa" jos sitä nyt tolla termillä voi edes kutsua. Molemmilla niin naisella kuin miehellä puhelin kiinni. Ei jestäs. On ne ovelia pirulaisia kun yrittävät tuohon malliin pimittää toisten rahat mutta ei nekään kauan herroiksi elä kun saahaan asia eteenpäin. Ja mä lupaan ettei herra konstaapeli minut nähdessään pääse munkkikahville ennen ennenku ollaan saatu tehtyä asialle jotain! Jumaliste. :skilletgirl:

Link to comment
Share on other sites

Luin äsken iltalehti.fi jutun nettiliikkeestä joka ei toimita tilauksiaan. Siinäpä välähti. Pistin samantien iltalehden palautteeseen että nostakaa tämä huijari bridezillas.fi myös kansan tietoisuuteen että edes vielä ne ketkä eivät ole tilanneet, eivät tilaisi!!

Joten ottakaa muutkin yhteyttä iltalehden toimitukseen, että huomaavat että tämä pulju on todellakin pelkkää huijausta ja rahan ryöstöä!!

Link to comment
Share on other sites

Guest elokuunmorsian

Palautetta iltalehteen laitettu! Mietinkin että lähettäiskö vielä uutisvinkin samalla, mutta katsotaan nyt miten tolla palautteella pääsee juttu etenemään.

Jumaliste tuollanen huijaripulju pois ihmisten ilmoilta ja joutuin! Tässä alkaa mennä epätoivoseksi ittensä lisäksi muidenkin puolesta kun kyseessä on jo monia satoja euroja jotka ihmiset on menettäneet ja laskekaapa mikä tulee yhteissumaksi kun lasketaan kaikki menetetyt summat yhteen. Summa on JÄRKYTTÄVÄN ISO!! :girl_impossible:

Link to comment
Share on other sites

Sama juttu minulla. Tilasin Huhtikuussa kyseisestä yrityksestä Heinäkuussa oleviin häihin tavaraa ja näitä ei koskaan tullut perille. Ilmoittivat kesäkuussa maanantaina että keskiviikkona postittavat paketin ja että ovat todella pahoillaan. Eipä ole näkynyt mitään. Eikä ole sähköpostiin vastattu tämän jälkeen. ehkäpä siis lompsin poliisin luokse ja teen rikosilmoituksen. Saatavilla ei ole niin väliä oli onneksi pieni tilaus. mutta ei sitä nyt viitsi huvikseen toiselle laittaa rahojaan. Ja jos sillä lailla saisi kyseisen nettikaupan pois ettei kovin isoja tilauksia toiset sieltä tee :/

Link to comment
Share on other sites

Tilasin kyseisestä firmasta puvun 25.5. ja maksoin tietysti heti niin kun muutkin huijatut. Luvattu toimitusaika meni umpeen eikä puku kuulunut. Lähetin s-postia ja kyselin koskahan mahtaa tulla. En saanut mitään vastausta. Lähetin postia uudelleen vähän tiukempaan sävyyn useampaan kertaan, mut edelleenkään en saanut mitään vastausta. Uhkasin rikosilmoituksella ja kuluttaja-asiamiehellä. Ma 8.8 sit kilahti kokonaan ja soitin tosiaan kuluttaja-asiamiehelle, sieltä sanottiin et aika epätodennäköistä saada rahoja takaisin, varsinkin kun puku on maksettu tilisiirtona(luottokortti mahdollisuuttahan firma ei edes tarjoo). Heillä oli hyvin tiedossa kyseinen firma, mutta olivat aika kädettömiä tekemään mitään, koska heidän tekemiin yhteyden ottoihin ei firmasta oo vastattu mitään. Neuvoi tekemään valituksen kuluttajariitalautakuntaan ja rikosilmoitusta poliisille. Lisäksi keroivat että jos saadaan tarpeeksi valituksia niin firma voidaan laittaa mustalle listalle.

Tein myös maanantaina sit rikosilmoituksen poliisille. Sieltä ei oo tosin kuulunu mitään. Muttä tänään sain s-postia Bridezillasilta, KYLLÄ, ja että puku on laitettu kuljetettavaksi. Lisäksi siin oli lähetyskoodi jonka tarkastin postin sivuilta. Toden totta se on sieltä tulossa ja huomenna ehkä saan sen...mutta taivas varjele mitä sieltä tulle... Että näin...en tosin suosittele kenellekkään tätä firmaa, sen verta paskaa palvelua.

Link to comment
Share on other sites

Oon lukenut näitä tarinoita jo pidemmän aikaan ja itse onnekseni en ole ko. firmasta mitään tilannut, mutta kovasti ihmettelen, että ihmiset toisen perään käyttää firman "palveluksia", vaikka tälläkin foorumilla on jo vuodesta 2009 tullut valituksia.... ehkä sitten ette ole aikaisemmin lukeneet täältä mitään.. Mutta nyt viimeistään kannattaa lopettaa tuolta tilaaminen! Huijari mikä huijari ja ei muuksi muutu, vaikka voissa paistais...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Vastaa aiheeseen...

×   Olet liittänyt muotoiltua sisältöä.   Poista muitoilu

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Ladataan...

×
×
  • Create New...