Tuu-tikki Kirjoitettu April 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 18, 2009 mulla on tällä hetkellä tosi hyvä ja rauhallinen mieli häiden suhteen; hääpaikka katsastettu, ruokalista mietitty, koristeista suurin osa ostettu ja tehty (löysin aivan ihanaa tapettia kaitaliinoiksi ja juuri oikean värisiä lautasliinoja!), osa kutstuista jo annettu, lahjalista tehty, kampaus ja meikki varattu, puku valmiina (paitsi ne kengät...) ja mikä parasta; tähän asti budjetti näyttää paljon pienemmältä kuin mihin oltiin varauduttu! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Qtio75 Kirjoitettu April 22, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 22, 2009 Me mennään maistraattiin toukokuussa. Tavattiin helmikuussa ja melkein heti huomattiin olevamme toisillemme ne oikeat eli ei haluttu asiaa jarrutella. Mä laitan kapeaa liituraitaa olevat housut ja liivin, sekä vielä olis paidan etsiminen edessä. Kengät on ihan avokasmallia, mustat avokärkiset. Tuleva vaimoni pukeutuu myös housuihin, eli meillä ei hameita oikein osata käyttää. Meillä ei ole mitään juhlaa ihmisille, juhlitaan ihan kaksistaan piilossa muilta, sitten myöhemmin tulevaisuudessa juhlistamme muidenkin kanssa. Tsemppiä kaikille juhlahetkeen ja valmisteluihin! Elämä on ihanaa! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
tildapöö Kirjoitettu April 27, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 Laskuri sanoo, että kaksi päivää Maistraatin juhlahuone tsekattu tänään, mekon kanssa oli vielä sovitus tänään.Alkaa kaikki olla mallillaan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu April 27, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu April 27, 2009 (muokattu) ^ ai kaks päivää?! voi jee, ite en varmaan nukkuis enää tuossa vaiheessa ollenkaan! onneks olkoon jo etukäteen! tuuthan sitten kertoon miten kaikki meni. Muokattu: April 27, 2009, käyttäjä: Tuu-tikki Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riesa Kirjoitettu May 2, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 2, 2009 (muokattu) Ooo!! Onnea pariutumisesta Tildapöö ja vaimo!! Mä taisin juuri löytää unelmieni puvun. En ole siis nähnyt sitä vielä luonnossa, mutta kuvien mukaan se on itse täydellisyys. Tulevalla viikolla menen sovittamaan sitä ja tuon sen kotiin mikäli se on vielä sovituksessakin yhtä täydellinen. Toivottavasti. Se on niin kaunis... Järjestelyt muuten etenee rauhallisesti. Helatorstaina saadaan kaikki kaasot sekä seremoniamestari samalle paikkakunnalle ja saman pöydän ääreen, niin voidaan viimeinkin pitää palaveria ja sopia asioista kaikkien kesken. Aika menee ihan älyttömän nopeasti. Just oli yhdeksän kuukautta aikaa meidän häihin ja nyt siihen on sitten vajaa neljä kuukautta. Hui. Veikkaan, että joissakin asioissa saattaa kyllä tulla kiirekin vielä. Me kun menimme ostamaan ensimmäisen ihan oman kodin tuossa ja tämän kuun lopussa olisi sitten muutto ja sitten hieman remontointia ja ja ja.. Töissäkin pitäisi ehtiä käymään kaiken ihanan keskellä. Muokattu: May 2, 2009, käyttäjä: Riesa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 MMMFFFF!!! Laskuri sanoo että 2 kk / kuuskyt jotain päivää. Mua alkaa Oksuttaa kun tulee paniiiiiiiiiikkiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!! DJ puuttuu! Osa tarjoiluista puuttuu!! Ohjelmalehtisten teko ihan kesken, samoin mun pähkähullu idea vielä hääkarkeista ( mistä nämä idioottimaiset ajatukset sataa ) MIljoona asiaa sopimatta...MÄÄÄÄÄÄÄKSSS! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Kirjoitettu May 4, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 4, 2009 ....Niin ja onnea tildapöölle vaimoineen! =) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riesa Kirjoitettu May 8, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 8, 2009 Ooo! Kävin koittamassa sitä pukua ja mukaanhan se sitten lähti.. Se on aivan täydellinen Voi ettäh. Ja tänään varattiin jopa kampaus- ja meikkausajatkin ja ostettiin kaitaliinakankaat ja ja ja, jee.Aivan uskomaton ajatus, että meidän makuuhuoneessa komeilee nyt morsiuspuku. Hassua. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2009 ^ laitahan näytille puku tuonne naikkareiden hääpuvut -osioon! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Kirjoitettu May 9, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 9, 2009 Rtesa. samat ihmetyksen aiheet on ollut täälläkin... pukupussissa makkarissa roikkuu puku. Mekko. MUN mekko PAkko sitä on melkein joka päivä katsoa Vähän vaan vilkaista........ toivoa sopii, että tällinki mahtuu päälle vielä parin kuukauden päästä. Lasihtumisesta kun ei ole tietoakaan, päivastoin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riesa Kirjoitettu May 11, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 11, 2009 Rainbow.Voooii! Onpa ihanaa! Määki raotan pukupussia vähän väliä ja ihastelen.. (Sanon sille jopa hyvää yötä... ) Tahtoisin vaan koko ajan pukee sitä päälle. Ainii, ja mekko on Morsiusgallerian Special day Peru, googlettamalla löytynee jos tahtoo tirkistellä Mulla vaan ivory-värityksellä, taitaa noissa kuvissa olla shampanja tms. Mul on siinä mielessä hyvä tilanne, että se on ihan pikkiriikkisen iso mulle se mekko, että taitaa mun päälle mahtua vaikken laihtuiskaan. Mut enemmälti on sitä lihomista vaan täälläki havaittavissa. Kovat oli laihtumissuunnitelmat viime syksynä, mut ko ei nii ei. Hieman toi itsekuri lienee kadoksissa..Mut kun sitä joka tapauksessa pitää inan verran kaventaa, nii kivaha se olis kavennuttaa vähä enemmän. Mut tuskin vaan. Käytiin muuten tänää tilaamassa viimein meidän kihlasormuksetkin. Yli vuosi sitten mentiin kihloihin ja tähän asti on sormessa ollu vaan sellanen "varasormus". Hee.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
helena81 Kirjoitettu May 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2009 Me mennään maistraattiin elokuussa. Suunniteilla on kahdenkeskinen ja intiimi juhla. Sormukset on hankittu, korut muutenkin on osin jo hoidossa ja ravintola varattu, niin ja maistraatti tietenkin Toistaiseksi ollut aika stressitöntä, luulen kuitenkin että pukeutuminen tulee aiheuttamaan harmaita hiuksia. Mistään ei tunnu löytyvän juuri sellaista pukua jonka haluaisin. Kuitenkin luotan, että jonkunlainen kelvollinen asu löytyy, tärkeintä ja ihaninta on se, että saa maailman ihanimman vaimon! Jännää , että on niin innostunut suunnittelemaan häitä, kun ei koskaan ole pitänyt itseään mitenkään "häähulluna"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Riesa Kirjoitettu May 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2009 Tänään varmistui nyt viimein tuo niin sanottu "pitopalvelu"-asiakin. Saadaan ammattitaitoiset tyypit käyttöömme melkei ilmaiseksi! jipiijipii! Nyt on vihdoin kaikki suurimmat jutut valmiina. Eiku. Ei ookaan. Siunaustilaisuuden paikka on edelleen auki. Mutta se ei johdu meistä vaan muista tahoista... Kesäkuun puolessa välissä saadaan vasta tietää, että päästäänkö sinne minne halutaan.. Jos ei päästä ni sit onkin paniikki etsiä joku paikka jostain. Eikä kutsuja tietenkään voi tehdä loppuun saakka ennen kuin tietää, että missä siunataan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 12, 2009 meillä varmistui tänään rekisteröintiaika, juuri sen päivä ja kellonaika saatiin ko haluttiinki! hääkengät löysin itelleni viime viikolla, sormuksista alkumaksut maksettu (ja ne on siis tekeillä just). pitopalvelu on periaatteessa kunnossa, mutta se emäntä ei ole edelleenkään lähettänyt lopullista ruokalistaa ja hintoja mulle sähköpostilla vaikka aikaa on ollut... alkaa ärsyttää pikkuhiljaa! ollaan siis nähty ruokalista ja hinnatkin suunnilleen teidetään, mutta olisi silti mukava saada kaikki varmistettuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rainbow72 Kirjoitettu May 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2009 Tuu-tikki, kannattaa kuule vaan pommittaa s-postilla. Mä olen huomannut aika monessa asiassa tässä järjestellessä, että vastauksia ym saa olla odottelemassa. kannattaa vähän hoputella ja kysellä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2009 ^ joo, näin on tarkoitus tehdä. olen lähettänyt nyt ehkä viikon sisällä kolme sähköpostia (kaikki tyyliin "en ole edelleenkään saanut ruokalistaa ja lopullisia hintoja. voisitko lähettää ne" eikä mitään ole kuulunut. aion lähettää päivän-parin välein posteja kunnes ruokalistat ja hinnat tulevat. ymmärrän täysin, että heillä on kiire ja juhlat lisääntyvät kesän lähestyessä, mutta jos ei ehdi hoitaa asioita, niin ei varmaan sitten pitäisi ottaa niin paljon juhlia hoitaakseen! laitankin taas yhden sähköpostin menemään... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 17, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 17, 2009 no niin, kannatti siis pommittaa juhlapaikan pitopalvelua ruokalistoista; tuon viimeisen sähköpostin kun laitoin ("en ole edelleenkään saanut ruokalistoja ja lopullisia hintoja! voisitko lähettää ne nyt heti") sain vastauksen samana iltana. hinnat olivat melko paljon halvemmat kuin mitä alustavissa suunnitelmissa; alunperin hän oli laskenut hinnaksi vajaa 25€/hlö ja nyt lopullinen hinta (kun listaa hieman muokkailtiin ja jotain jäi pois) oli 20,40€/hlö.hääsuunnitelmissa ollaan sen verran päästy eteenpäin, että esteettömyydenhakupaperi on maistraattiin viemistä vailla ja itse rekisteröimisaika on varattuna. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu May 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2009 Onko teillä tänä vuonna naivilla ( ) hääpäikkyjä, joita pääsisi seuraamaan? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tuu-tikki Kirjoitettu May 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu May 25, 2009 mulla ei ole. olen miettinyt sellaisen aloittamista, mutta tuntuu, että se olisi pitänyt aloittaa jo aiemmin... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu October 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu October 25, 2009 Me ehditään vielä just tänne, joulukuussa juhlitaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu November 12, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2009 Me ollaan väärään vuodenaikaan liikkeellä, muita loppuvuoden/talven rekkaripareja ei näytä paljon olevan täällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Silkkisukka Kirjoitettu November 13, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 13, 2009 ^Jos nyt sit onnitellaan kuitenkin kun meilläkin tuo siintää hamassa tulevaisuudessa vielä. Ei ole edes päätettynä, ja saatetaan päättää hyvinkin lyhyellä varoitusajalla, kun aika on. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crowley Kirjoitettu November 15, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 15, 2009 ^ Kiitos! Mekin päätettiin tosi nopeasti, oltiin ensin puhuttu, että joskus sitten kesällä ehkä kenties, ja sitten yhtäkkiä kalenterissa olikin täydellinen päivä kahden kuukauden päästä (ja nyt enää kuukauden!). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts