*Tiuku* Kirjoitettu December 5, 2018 Raportoi Share Kirjoitettu December 5, 2018 Kyllä kosinta oli minulle täydellinen yllätys. Olin sitä jo vuosia odottanut, mutta mitään ennakkovaroittelua tai muitakaan merkkejä ei ollut ilmassa. Emme ole koskaan puhuneet kihloihin menosta yhteisenä sopimuksena. Olen myös sanonut, että ei mua tarvitse varoitella. En ymmärrä, mikä järki sellaisessa on. Olen monia kertoja myös odottanut kosintaa ja miettinyt, että tässä olisi hyvä hetki, mutta kun mies sitten kosi, se tuli aivan yllättäen ja tuntui toteutuessaan epätodelliselta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Moony Kirjoitettu January 23, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 23, 2019 Olimme puhuneet kihloista, sovimme että kun on hyvä hetki/fiilis niin mennään kihloihin. Eli sovittiin yhdessä, se oli meille sopivin tyyli/tapa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nellikaramelli Kirjoitettu January 30, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu January 30, 2019 Ihan täysin yllätyksenä tuli! Sormuskin oli hankittuna Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Näkkäri1979 Kirjoitettu February 17, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu February 17, 2019 Pitkälti sovittiin yhdessä, mutta kyllä silti sulho vielä kysyi, että tahdotko varmasti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Opukka Kirjoitettu March 12, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu March 12, 2019 Minun toiveestani asia sovittiin etukäteen (eli puhuttiin kaikki asiat puhki, että meillä on varmasti samat ajatukset asioista). Käytännössähän siis olemme jo kihloissa, mutta mies on ehdoton, että ennen kosintaa ei ole kihloja. Sormukset valittu kuitenkin jo ja häistä puhuttu. Kosinnan ajankohdan mieheni aikoo kuitenkin pitää salaisuutena eli jännitystä on tässä odottelussa, että milloin se h-hetki on! Kosinnan jälkeen aletaan sitten vasta suunnittelemaan vihkimisen päivämäärää. Hennel1 1 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naakatar Kirjoitettu August 13, 2019 Raportoi Share Kirjoitettu August 13, 2019 (muokattu) * Muokattu: April 30, 2020, käyttäjä: Naakatar Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alisen Kirjoitettu September 7, 2022 Raportoi Share Kirjoitettu September 7, 2022 Oli täysin yllätys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
hunter308 Kirjoitettu November 2, 2023 Raportoi Share Kirjoitettu November 2, 2023 Sovittiin etukäteen. Mä tein videon muistoksi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Foxglove Kirjoitettu April 22 Raportoi Share Kirjoitettu April 22 Täysi yllätys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts