Noonis_aussie Kirjoitettu March 8, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2014 Täysi yllätys. Ei oltu katseltu sormuksia tms, ja edellinen keskustelu aiheesta naimisiin meno-kihlautuminen päättyi siihen, että mies totesi (tosissaan) ettei ole vielä valmis. Mä tietysti ensin tuohduin, kun kuitenkin on ollut valmis yhteisen talon ostoon jne, mutta sitten rauhotuin ja päätin vaan antaa aikaa. 4 kk siinä valmiiksi tulemisessa sitten kesti Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedra Kirjoitettu March 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 17, 2014 Kosinta oli yllätys, vaikka oltiinkin naimisiinmenosta puhuttu. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
T.I Kirjoitettu March 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 18, 2014 Kihlaus oli yllätys. Tottakai olimme puhuneet että sitten joskus olisi ihana mennä naimisiin jne. Mies oli vuoden melkein etsinyt tilaisuutta kosia, ja ystäväni avustuksella hän löysikin ihanan ajan ja paikan. Heti kun mies oli kosinut niin rekisteröidyin tänne... Hääpäivä päätettiin kosinnan jälkeisenä päivänä. Melkein vuoden päähän.. Sitten alkoikin kova järjestely ja tohina. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
HennaRiikka^^ Kirjoitettu March 26, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu March 26, 2014 Kihlauksesta sovimme yhdessä ja yhdessä myös kävimme ostamassa sormukset. Sormuksien kaiverruksissa meni jonkin aikaa, mutta päivämäärä oli tiedossa milloin kihlaudumme. Kun sormukset olivat valmiit, mies kosi vielä ennen kuin sain sormuksen sormeen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Herkkupulu Kirjoitettu April 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2014 24.12.2011 pistin sormuksen tyttöystävän nimettömään, sain suukon ja tyttöystävä jatkoi unia. Kuten toisessa ketjussa jo mainitsin, niin muija on laihtunut niistä ajoista ja sormus on väljä (vaikkei mikään hirveän lihava silloinkaan ollut) niin ei enää pidä sormusta, itse pidän. Kulahtanuthan tämä on kyllä kun 20e halpis-hopeasormus kyseessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
esssie Kirjoitettu April 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2014 Osasin kyllä arvata että kosinta on ennemmin tai myöhemmin tulossa, mutta yllätys oli Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bianca- Kirjoitettu April 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2014 Yhdessä oltiin mietitty, että ollaan valmiita ottamaan seuraava askel suhteessa, mutta itse kosinta tuli todellisena yllätyksenä! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katti23 Kirjoitettu April 25, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu April 25, 2014 Odotin kyllä kosintaa, mutta vasta aikaisintaan kesällä, kun päästään virallisesti saman katon alle asumaan. Mies tahtoi kuitenkin kosia ennen 6 viikoksi merelle lähtöään, joten kosi jo huhtikuussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Kirjoitettu May 7, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 7, 2014 Kosinta ja ajankohta sinänsä tulivat yllätyksenä, mutta aihe oli ollut jo jonkin aikaa ilmassa. Seurustelun alusta asti tuntui kummastakin selvältä, että tässä ollaan tosissaan. Niinpä tuntui luontevalta myös päättää hääpäivä nopeasti ja melko lyhyen ajan päähän: meille tulee noin puolen vuoden pituinen kihlaus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ZaraQ Kirjoitettu May 13, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu May 13, 2014 Tuli täysin puskista Toki oli ollut jo puhetta pitkän aikaa, että "sitten joskus"... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tipsis Kirjoitettu June 2, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 2, 2014 Pääpiirteittäin oli yllätys. Olimme siis tietenkin puhuneet yhteisestä tulevaisuudesta ja avioliitosta ja tiesin, että mies haluaa ehdottomasti kosia itse ja sen täytyy olla minulle yllätys. Mutta näistä keskusteluista kerkesi kulua rutkasti aikaa. Ihan täytenä yllätyksenä itse kosinta ei tullut, sillä mies käyttäytyi suht omituisesti edellisenä ja ko päivänä ja viimeistään "kosintapaikalla" (pyysi "katsomaan yhtä juttua") uumoilin, että se taitaa olla menoa nyt. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eleonore Kirjoitettu June 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2014 Melkeimpä heti seurustelun alkutaipaleella mies jo kertoi, että tiedoksi että "susta tulee vielä mun vaimo".Oli ollut puhetta etukäteen. Oltiin molemmat samalla kannalla sen kanssa, että lähiaikoina vois mennä kihloihin, ainakin tämän vuoden aikana. Mutta itse kosinta tuli täytenä yllärinä, yhtäkkiä kotona...Tultiin ravintola-illalliselta kotiin keskiviikkona, suudeltiin ja halattiin varmaan 5 minuuttia pitkään jostain syystä ja yhtäkkiä mies halauksen lopukssa näytti siltä että ois vedet silmissä, nappasi kädestä, sanoi että tule tänne ja laita silmät kiinni....kun avasin ne niin siinä se oli polvillaan hienon sormuksen kanssa ja kysyi tulenko vaimoksi. Aloin vollaamaan ihan huolella, tulen, tulen!! Ja illallisen jälkeen oli sopivasti iltapukukin päällä ja miehellä puku..Olen niin onnellinen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Repa Kirjoitettu June 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2014 Olimme puhuneet kihlauksesta. Olimme ulkomailla ja oli viimeinen päivä. Olin jo vähän pettynyt ettei mieheni ollut kosinu minua. Sitten mieheni vei mut parvekkeelle, ohjasi tuoliin istumaan ja polvistu eteen <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marjukka85 Kirjoitettu July 1, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 1, 2014 Oltiin yhdessä puhuttu kihloihin menosta ja häistä, mutta kosinta tuli kyllä täytenä yllätyksenä. Ehkä vähän ehdin päivän aikana aavistella, kun vietettiin seurustelun vuosipäivää ja mieheni oli koko päivän jotenki niin jännittyny.. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OhYeah! Kirjoitettu July 5, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 5, 2014 Mie kysyin/kosin miestäni suihkussa sanomalla "no joko me mennään kihloihin vai vieläkö pittää oottaa!?!" vastaus oli "joo <3" ison ja ihanan hymyn kera <3 välillä mietin,että olisko pitäny olla kärsivällisempi ja oottaa,että mies kosasis,mutta nooooh...seuraavassa elämässä sitte Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
superlightbeer Kirjoitettu July 6, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 6, 2014 Asiasta oltiin joskus ohimennen puhuttu, mutta itse kosinta tuli yllätyksenä. Oltiin hieman aikaisemmin oltu ensimmäisellä yhteisellä ulkomaanmatkalla, ja mulla oli sellainen tunne, että siellä se kosinta tulisi (myös anoppi oli ollut kuulemma varma, että tullaan sormukset nimettömissä sieltä takaisin). No, ei tullut kosintaa reissussa, ja unohdin asian täysin. Kosinta tulikin eräänä ihan tavallisena iltana kotona, täysin yllätyksenä siis. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
akkuporakone Kirjoitettu July 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2014 Häitten ajankohta on sovittu, mutta sormuksia ei ole vielä sormessa. Kuulemma ensi vuonna aikoo kosia sitten virallisesti. Sitä odotellessa Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NuunuM Kirjoitettu July 17, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 17, 2014 Meillä oli niin paljon siitä jo puhuttu, että sanoin että tästä on nyt yllätyksellisyys mennyt. Ehdotin samalla, että eiköhän mennä huomenna katselemaan sormuksia. Ja niin me sitten mentiin. Mulle tämmöinen sopi kyllä hyvin, enkä olisi mitään kosintaspektaakkelia halunnutkaan. En oikein muutenkaan välitä olla huomion keskipisteenä, joten joku julkinen kosaisu olisi ollut pahin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helinäkeiju_ Kirjoitettu July 23, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 23, 2014 Meillä naimisiin menosta oli jo etukäteen puhuttu, joten hieman osasin jo odottaa kosintaa. Itse ajankohta oli kuitenkin täysin yllätys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
etanatar Kirjoitettu July 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2014 Meillä oli jo häävuosi päätetty, mutta mies halusi vielä kosia. Sitä kosintaa sitten odoteltiin oma aika. Itse kosinta tulikin sitten ihan puskista Että odotettu yllätys. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
OoK Kirjoitettu July 27, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 27, 2014 Mulle tuli yllätyksenä ulkomaanmatkalla. Vaikka silloin jollain tavalla oli osannut kosintaa odottaa, niin en odottanut sen tapahtuvan niin pian, vaan ajattelin että "ehkä vuoden sisällä..." Toki oli positiivinen ja ihana yllätys! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mänty Kirjoitettu July 28, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu July 28, 2014 Meillä oli toki keskusteltu yhdessä siitä, että halutaan tulevaisuudessa naimisiin, ja että ihan kovin montaa vuotta asiaa ei voi lykätä. Lisäksi tiesin, että miehellä on pari juttua, joiden haluaa täyttyvän ennekuin virallistetaan se, että suunnitellaan häitä oikeasti tosissamme. Keväällä nuo jutut oli hoidettu, joten vähän jo odottelin, että aikooko kosia. Mutta onnistui yllättämään kuitenkin Oli etsinyt sormuksen, joka sopii teemaltaan keräilemääni aiheeseen ja kosi yhtenä iltana sen kanssa <3 Sanoi, että sormessa pidettävää sormusta käydään katselemassa sitten yhdessä lähiviikkoina kun tuo minkä kanssa kosi oli sen verran iso ettei sitä pysty käyttämään päivittäisesti. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
franny Kirjoitettu December 22, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 22, 2014 Oltiin puhuttu aiheesta jo seurustelun alusta. Mies ilmoitti kuitenkin haluavansa kosia, ja vasta valmistumisen jälkeen. Mies valmistui 19.12 vuosi sitten, ja eilen kihlauduimme. Tässä välissä on mennyt melko vastoinkäymisiä täynnä ollut vuosi, mutta tähän on ihana päättää tämä kalenterivuosi ja aloittaa uusi. Olin odotellut että mies kosisi vasta vuoden vaihteen jälkeen, eli siinä mielessä kyllä yllätyin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
rijaba Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Me sovittiin asiasta yhdessä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Littis Kirjoitettu December 30, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu December 30, 2014 Sinäänsä ei ollut yllätys, koska olimme puhuneet asiasta jo miehen kanssa aiemmin. Mutta olisin uskonut kosinnan tapahtuvan vasta ensi vuonna eli siinä mielessä kyllä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts