Mafinga Kirjoitettu April 13, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 13, 2011 Kosinta oli minulle yllätys. Vaikkain olin salaa toivonut, että mies kosisi. Kihlat käytiin sitten ostamassa yhdessä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sarimaria Kirjoitettu April 26, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu April 26, 2011 Kosinta tuli minulle täytenä yllätyksenä, koska olin jo vähän varautunut siihen, että kosintaa ei välttämättä edes tule. Mutta se oli maailman ihanin yllätys! Yhdessä käytiin aamulla ostamassa kihlasormukset Kosinta siis tapahtui puolenyön aikoihin lätkämatsin finaalin jälkeen! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lenore Kirjoitettu May 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 19, 2011 Meillä ei sovittu kihlauksesta yhdessä, mutta täysin yllätyksenäkään se ei tullut. Osasin hieman odottaa, että lomamatkamme aikana kosinta kenties tapahtuisi. Hetki oli kuitenkin täysin sulkin päätettävissä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Miu Kirjoitettu May 24, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 24, 2011 Yllätyksenä tuli. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henn_ Kirjoitettu May 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2011 Kosinta oli melkoinen yllätys! <3 Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sitruun Kirjoitettu May 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu May 28, 2011 Ei tullut yllätyksenä, vaan yhdessä sovimme kihlauksesta ja kävimme sormuskaupassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vanda Kirjoitettu June 10, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 10, 2011 (muokattu) Täysi yllätys! Sormus oli jo hankittuna ja oli paitsi kaunis ja mieluisa, myös täysin sopiva Muokattu: June 10, 2011, käyttäjä: Vanda Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roslin Kirjoitettu June 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 14, 2011 Olimme keskustelleet asiasta sen verran, etta molemmat tiesimme haluavamme menna naimisiin. Mies kuitenkin teki aina selvaksi vihjailuillaan, etta haluaa tehda perinteiset, eli kosia minua yllatyksena. Ja niinhan siina kavi, etta mies paasi yllattaman ja ihanan romanttisesti viela:) Tosin oli mulla pieni aavistus siina vahan ennen kosintaa, etta sielta saattaa sellanen olla tulossa- mies parka kun oli sen verran hermona, etta tahattomasti antoi pari vihjetta siihen suuntaan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruska* Kirjoitettu June 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 17, 2011 Kyllähän siitä naimisiinmenosta oltiin puhuttu, muttei koskaan "tosimielessä" (näin ainakin luulin), kunnes sitten mies otti ja kosi vanhempieni läsnäollessa, täysin yllätyksenä!!! Sormukset haettiin sitten seuraavana päivänä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eskimotyttö Kirjoitettu June 27, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 27, 2011 No meillä oli jo hääpäivä päätetty eli oikeastaan olimme jo kihloissa, mutta mies halusi sitten ilmeisesti kosia ihan oikein päin ja se itse kosinta tuli kyllä ihan yllätyksenä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Carmen_ Kirjoitettu June 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2011 Kosinta oli yllätys, kihlaus ei. Eli olimme sopineet kihloista jo aikaisemmin, mutta päivämäärän päätti mies. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freckle* Kirjoitettu June 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu June 28, 2011 Meillä oli seurustelun alusta asti selvää, että tosissaan tässä ollaan ja naimisiin joskus mennään. Eli kosinta sinänsä ei ollut yllätys vaan tiesin, että joskus sellainen tulee. Yhdessäkään kihlausta ei sinänsä päätetty, vaan mies teki päätöksen kihlauksen ajankohdasta itse. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
NeNNi Kirjoitettu July 3, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 3, 2011 (muokattu) --- Muokattu: July 23, 2012, käyttäjä: NeNNi Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
seppelepäinen12 Kirjoitettu July 16, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 16, 2011 Me oltiin puhuttu kyllä kihlauksesta ja naimisiinmenosta jo useita kertoja. Jotenkin kosinta tuli kuitenkin hirmuisena yllätyksenä. Olin luullut, että saisin kosintaa odotella vielä pitkäänkin. Kyllähän siinä tilanteessa meni jalat alta ja tuli ihan epätodellinen oloa. Hassua sinänsä, kun kuitenkin asiasta oli puhuttu ja sitä jo kovasti toivoinkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
MaryLouise Kirjoitettu July 18, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 18, 2011 Yhdessä sovimme. Asiasta oli puhuttu jo varmaan vuoden päivät ennen kuin sitten "virallisesti" kihlauduttiin ja hankittiin sormukset. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest -vieras- Kirjoitettu July 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2011 Yhdessä sovittiin. Asiasta oli jo tovi puhuttu. Yhdessä käytiin sormukset kaupasta noutamassa ja valitsemassa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Rouva Kirjoitettu July 19, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu July 19, 2011 Sekä että .Me sovittiin kihlapäivä ja etsittiin sormukset yhdessä. Silloin oli juhannusaatto ja olimme ystäviemme kanssa vaunuilemassa. Pelasimme korttia ja käkätettiin kavereiden kanssa koko yö. Kun kello oli jo yli puolen yön niin mies pyysi minut kanssaan kävelemään rannalle. Mies oli ottanut salaa sormukset mukaan vaunusta (alunperin ne piti laittaa yhdessä aamulla sormiin). Siinä sitten rannalla mies yhtäkkiä polvistui ja kysyi virallisesti, tulisinko hänen vaimokseen Yllätti ryökäle minut täysin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Meij Kirjoitettu August 2, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu August 2, 2011 Olimme kyllä keskustelleen kihlautumisesta ja mies vähän kysellyt mielipiteitä sormuksen suhteen, mutta itse kosinta tuli täytenä yllätyksenä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Näpsä Kirjoitettu September 14, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 14, 2011 Me olemme yhdessä sopineet kihlat ja hääpäivät:) Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
masterpiece Kirjoitettu September 17, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 17, 2011 Täytenä yllätyksenä, ainakin se ajankohta. Kahvipöydässä (olin leiponut täytekakun ihan muusta syystä) kysyttiin että "mennäänkö naimisiin?" Naimisiinmeno oli tosin ollut silloin tällöin puheenaiheena, mutta en osannut odottaa kosintaa pitkään aikaan, koska sulhoni oli jokin aika aiemmin sanonut ettei tänä vuonna mennä naimisiin eikä kihloihinkaan. No, mentiin kuitenkin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
empelt Kirjoitettu September 21, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 21, 2011 Yhdessä oli puhuttu, että kihloihin mennään. Ajankohta taisi molemmille olla yllätys. Tallinnaan lähtiessä ei tiedetty, että sieltä tullaan sormukset sormissa kotiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
riittatih Kirjoitettu September 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2011 Oli yllätys, eikä oltu juurikaan puhuttu kihlausasioista sitä edeltävänä vuotena. Olin onnellinen saadessani romanttisen kosinnan. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
ssmmtt Kirjoitettu September 23, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 23, 2011 Minulla oli aavistus että jossain vaiheessa kosinta tulee, mutta milloin sitä tiennyt en. Juhannuspäivänä se sitten tapahtui kosiminen, oli yllätys Hääpäivän sovimme illemmalla. Joten juhannus oli ikimuistoinen Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
*Pinky* Kirjoitettu September 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2011 Täysin yllätyksenä tuli. Ajattelin että ei vielä pariin vuoteen ole ajankohtainen asia, mutta sulhanen oli eri mieltä Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irrlicht Kirjoitettu September 28, 2011 Raportoi Share Kirjoitettu September 28, 2011 Tuli yllätyksenä Oltiin ystävien kanssa puistossa illalla. Oli tosi kiva ilta ja kesäaurinko paistoi vielä vähän ja sitten yhtäkkiä se polvistui mun eteen ja kysyi haluanko mennä kihloon hänen kanssa. Tietysti! ja olikin paljon ystäviä ympärillä, joka onnitellivat. Laitetiin kuintenkin vasta kotona sormuksen kun mies oli unohdanut niitä kotiin Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts