piula Kirjoitettu November 20, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 20, 2008 Kokemuksia, vinkkejä ja hintatietoja otetaan vastaan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jadetta Kirjoitettu January 5, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu January 5, 2009 Voin lämpimästi suositella Varsinais-Suomen maaseutuoppilaitoksen opettajia/floristimestareita Saila Tynkkystä ja Hanne Viljasta. Soitteleppa tuonne tai mene käymään. Hinnat ihan kohtuulliset ja ammattitaitoiset ihmiset siellä. Vielä edullisemmin saa jos antaa opiskelijoiden tehdä tilaus. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
piula Kirjoitettu February 4, 2009 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu February 4, 2009 Taitaa olla vähän liian kaukana hääpaikasta, varsinkin kun muutenkin tullaan Helsingin suunnasta... Mutta kiitos kuitenkin vinkistä! Lisää vinkkejä otetaan mieluusti kyllä vastaan, jos ei salosta, niin hki-salo välimaastosta. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nutella Kirjoitettu June 25, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu June 25, 2009 Vinkkejä ja suosituksia kaivataan Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nna Kirjoitettu August 18, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu August 18, 2009 Minuakin kiinnostaisi... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nna Kirjoitettu November 10, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2009 Salolainen kaverini otti kukat flores martasta paimiosta. Kukat olivat ihan mielettömän upeat (Marta on kai voittanut kukkiensidonnan mm. pronssia tai jotain). Itsekin kysyin tarjousta sieltä, mutta autottomana oli liian vaikeaa päästä käymään katsomassa kukkia. Jos tulee esim. Turusta, niin on kätevästi matkan varrella. Palvelu oli todella ystävällistä ja joustavaa sähköpostitse ja puhelimessa, joten harmittaa vähän, että en päässyt käymään paikan päällä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
meerip Kirjoitettu November 14, 2009 Raportoi Share Kirjoitettu November 14, 2009 olen tästä pikapuolin menossa katsastamaan Salon kukkakaupat läpi ja katsomaan mitä heillä on annettavana.... Ei ole niin kukasta, väristä, saatika kimpun ulkonäöstä mitään hajua mitä haluan... Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
nna Kirjoitettu March 8, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 8, 2010 tilasin sitten kukat Kikan kukasta ja olin niihin erittäin tyytyväinen. valitsin paikan palvelun perusteella: kiersin salon keskustan kukkakauppoja ja osassa oli melko töykeä kohtelu. minulla ei ollut mitään tarkkaa vaatimusta kimpusta, vaan ajattelin, että sanon, minkä tyyppisestä pidän ja teen selväksi, että arvostan ammattilaisen näkemystä ja maksan siitä, että hän suunnittelee kimpun puolestani. ehkä muissa paikoissa ei sitten ollut rohkeutta ottaa tämän tapaista tilausta; ehkä pelkäsivät että en sitten olekaan tyytyväinen ja nostan metelin hääpäivänä.Kikan kukassa minua palvellut ihminen (omistaja?) oli erittäin ystävällinen ja joustava, "innostui" heti ideoistani ja alkoi tekemään kimppuehdotuksia niiden pohjalta. lupasivat toimittaa kukat juhlapaikalle, lainasivat ilmaiseksi maljakon tarjoilupöytään jne. Alkuperäinen hinta-arvio alittui. Itse morsiuskimpulle tuli muistaakseni hintaa n. 70e, mikä oli vähemmän kun odotin, sillä sanoin jo kimppua tilatessani, että olen valmis maksamaan kimpusta vaikka yhtä paljon kuin puvustani ja se on minulle vähintään yhtä tärkeä.Kuva kimpustani on tuossa omien kimppujen esittelyketjussa. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helmi-- Kirjoitettu March 15, 2010 Raportoi Share Kirjoitettu March 15, 2010 Suosittelisin myös Kikan kukkaa ja lahjaa Salossa. Morsiuskimpuista ei itselläni ole paikan suhteen kokemusta, mutta sieltä on tullut haettua useampikin taidolla tehty kimppu vuosien mittaan. Liike on ihastuttava ja palvelu todella ammattitaitoista, ei voi kun kehua! Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
WeddingBell Kirjoitettu February 18, 2014 Raportoi Share Kirjoitettu February 18, 2014 Nostetaanpa tätä hieman. Onko Kikan kukka edelleen hyvä vaihtoehto vai olisi uudempia kokomuksia ja suosituksia muista paikoista? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts