leppis83 Kirjoitettu November 8, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 8, 2008 Haluaisin kahvin kaadon pöytiin, koska kokemuksesta tiedän, että kakku + konjakki + kahvi on aika hankala raahata pöytään. Ajattelin että kahvia vois sitten kaadella lisää sitä mukaan kun vieraat ovat kuppinsa tyhjentäneet. Onko tässä ollut jotain ongelmaa? olisiko kahvin haku itse yksinkertaisempi? Meillä vieraita 70, tarjoilijoita 3. Missä vaiheessa kupit on katettu pöytiin? Meillä ne ei mahdu olemaan alusta asti, joten onnistuuko niiden tuominen jälkikäteen? (Esim. ruokailun ja kahvin välissä sen jälkeen kun lautaset on korjattu pois). Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toadstool Kirjoitettu November 10, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 10, 2008 jos teillä ei ole mahdottoman kiireinen aikataulu niin onnistuuhan tuo. kun astiat on kerätty (ja saatu vietyä tiskiin) niin kupit, kermakot ja sokerit pöytiin. konjakit ja kakku kuitenkin haetaan itse? kahvit olisi hyvä kaataa silloin, kun istutaan pöydissä (että kahvi pysyy kuumana ja halukkaat saa teetä tms).olisiko hyvä jos pöytäkunnittain haettaisiin kakkua ja konjakkia ja kun ollaan istuuduttu takas pöytään, niin tarjoilija tuo kahvit kuppeihin, jotka on jo tuotu pöytiin? Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
leppis83 Kirjoitettu November 12, 2008 Kirjoittaja Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 ^Jotain tuon suuntaista olin ajatellut, mutta kävin vielä keskustelemassa pitopalvelun kanssa ja päädyttiin vaihtoehtoon, jossa kahvit haetaan kakun kanssa. Avec tuodaan pöytiin ja samoin lisäkupillinen kahvia tullaan kaatamaan. Ei tarvitse sitten tuoda niitä kuppeja tyhjänä pöytiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
toadstool Kirjoitettu November 12, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu November 12, 2008 noin varmaan helpompi.kannattaa lisäksi varautua siihen että pöydissä on maidot ja sokerit, jos lisäkupillinen kaadetaan pöytiin. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarkku2 Kirjoitettu December 28, 2008 Raportoi Share Kirjoitettu December 28, 2008 Minä olin häissä jossa tosiaan tarjottiin tuo toinen kuppi kahvi pöytiin ja tarjoilijalla toisessa kädessä oli maito ja sokeri ( sellainen tarjotin) , toimi loistavasti ja näin haluamme mekin , ei tarvisitä maitoa ja sokeria odotella jostain saavansa , pöydän päästä. Lainaa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts